18

267 24 6
                                    

  "Evet ismin neydi evlat?" Jimin konuştu.

  "Daejung."
 
"Evet Daejung'cığım sende gidebilirsin."

  Tamam ben Hoseok'a sevgili bulma işini bu kadar ciddiye almamıştım. Jimin'in ve Seokjin'in de alacağını düşünmemiştim. Ve şu an da Jimin'in evinde Hoseok'a sevgili adayı arıyoruz. Cumartesi sabahı hemde. Uyumak üzereyim sabahın altısında beni buraya sürüklediler hâlâ bitmedi, Tanrım. Hayır ben Hoseok'a bu kadar talip çıkacağını da tahmin etmemiştim. Sıranın sonu yok.

  "Ayh yeter! Hepiniz gidin! Bir işe yaramıyorsunuz! İşiniz yok, eviniz yok!" Seokjin'in bağırmasıyla yerimde zıpladım.

  "Ne yapıyorsun Jin adaylarımızı kovdurtacaksın!" Jimin Seokjin'e vurdu.

  "Aman hiçbiri haketmiyor Hobi'yi tamam mı! Bunlardan sevgili olmaz yarına bırakırlar Hobi'mi." Seokjin Jimin'in yüzüne dayandı.

  "Seokjin haklı Jimin. Bu adayların hepsi çöp." Adaylar odayı terk ederken Jimin'e dedim.

  "Sizde hiç kimseyi beğenmiyorsunuz."

  "Şuna bak ya. Şerefsiz sabahtan beridir ne kadar aday yolladı, beğenmeyen biz oluyoruz." Seokjin masadan kalktı.

  "Arkadaşlar sakin olun lütfen." Jimin de sinirle masadan kalkarken kavga etmemeleri için masadan kalkıp aralarına girdim. "Benim aklımda daha iyi fikir var."

  "Neymiş o?" Jimin'e dalmaya hazırlanan Seokjin yavaşca bana döndü.

  "Şimdi" sesimi düzeltdim "bir öğrencinin aşık olabileceği en iyi yer neresi?" Onlara baktım. Onlar da soru dolu bakışlarla bana baktılar.

  "Neresi?" Jimin kaşlarını çatarak sordu.

  "Bir öğrencinin." Tekrar sesimi yükselttim.

  "Ben buldum!" Seokjin bağırdı. "Okul!"

  "Doğru!" Onu yanıtladım. Gülerek elimizi 'çak bakalım' yaptık.

  "Tabi ya." Jimin elini alnına vurdu. "Okul. O zaman okuldan birilerini bulmamız lazım."

  "Arkadaşlar pazartesine daha iki gün var. Bu yüzden hadi eyvallah. Ben gidiyorum iyi hafta sonları." Merdivenlere doğru giderek aşağı indim. Jimin'in babası bana iyi günler dilerken ben de onu taklit ettim ve evden çıktım.

***

  "Vay çakallar. Bana sevgili arıyorlarmış demek. Bu kadar ciddiye alacaklarını tahmin etmemiştim."

  Akşamın altısında Hoseok'la görüntülü konuşuyordum. Ona Jimin'le Seokjin'in hazırladığı tüm planlardan bahsetmiştim. Backstabber falan oluyoruz ama sorun yok. Hoseok haklı sonuçta bu durumda. Ona zorla sevgili aramak nedir ya?

  "Bende. Yani arkadaşına sevgili aramak nedir ya." Sonra ekledim. "Bunlar yarın bana da sevgili bulurlar."

  Hoseok gülünce yüz ifademi soru işareti kapladı.

  "Ne var? Niye gülüyorsun?"

  "Çünkü senin için de adayları var."

  "Hadi ya. Kim? Taehyung mu?"

  "Evet. Ya bunlar birbirlerinin kuyusunu kazan insanlar. Seokjin'le bir tane grubum var, Jimin'le bir tane. Bir tek sen kalmışsın ortalıklıta kuzu gibi."

  "Hadi ya." Dedim. "Ben ben olalı böyle bir şey görmedim. Bir de arkadaş bilirdim bunları kendime."

  "E boşuna demiyorum diğer üçlü bu grubun üyelerini birbirine düşürecek diye. Gerçi onlar olmadıklarında da Seokjin ve Jimin aynı şeyler yapıyordu. Onlar olsa ne değişecek."

Classmate Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin