42

100 12 1
                                    

  Bu hafta boyunca Taehyung benimle konuşmamışdı. Bana hâlâ kızgın mıydı? Ama yine aynı şeyler olsa, yine aynı hareketleri yapardım. Pişman değildim yani.

  Bugün perşembe. Kar yağıyor hafif hafif. Soğuk rüzgarlar kışın geldiğini açık çekilde hissettiriyor. Eve doğru yürüyorum ve burnum kıpkırmızı. Kar fototğraflarımı çektim sağolsun Jimin. Ama daha fazla kar yağsa daha iyi olur.

  Eve girer girmez evin sıcaklığıyla uyuştum. Yüzümde beliren tebessümle montumu çıkararak askılığa astım ve ayakkabılarımı çıkararak odama çıktım. Üstümü hızla değiştirip çantamı yere koydum ve yeniden aşağı indim. Bugün annem yoktu ve evde tektim. Mutfağa geçerek annemin bıraktığı yemekleri ısıtmaya koyulmuşken kapı çaldı. Kaşlarımı çattım. Annem bugün yoğun olacağını demişti. İşleri erken mi bitmişti acaba?

  Hızla koridora geçerek kapıya doğru gittim ve açtım. Kapıda kimse yoktu, sadece küçük bir kutu vardı. Üstünde Jungkook'a yazısı vardı. Bana mı?

  Kutuyu alarak mutfağa geçtim. Gümüş desenlerle süslenmiş kutu çok güzeldi. Merakla içini açtığımda gümüş bileklikle karşılaşmayı beklemiyordum.

  "Ah, Taehyung." Gülümsedim.

  Hediye ona aitti. Sadece o pahalı gümüş bileklik alabilirdi bana. Üstünden kar tanesi sarkan bileklik sanki kışın geldiğinin habercisiydi.

  30 aralık.

  Bilekliği koluma geçirdim ve ısınan yemeğin altını kapatarak tabağa döktüm. Televizyonun karşısında rahat pozisyonda uzanarak bir proqram açtım ve yemeğimi yemeye başladım.

  Telefonuma gelen bildirimle elime alıp bildirimin ne olduğunu baktım. Platoniğim💫. Yazıyı okur okumaz whatsapp'a girdim.

---

Platoniğim💫

Platoniğim💫
Selam Jeon
Sana bir hediye paketi vardı
Aldın mı

Jungkook
Aldım

Platoniğim💫
Umarım çöpe atmamışsındır

Jungkook
Nasıl anladın

Platoniğim💫
Hayırrr
Atamazsın onu çöpe
Halis gümüş o Kook
Ne yaptınnn

Jungkook
Benim için hiçbir kıymeti yok sonuçta

Platoniğim💫
Of ya ne yaptın Kook

Jungkook
Bunun için mi rahatsız ettin???

Platoniğim💫
Rahatsız mı ettim?


Jungkook
Evet
Meşgulum şuan
Görüşürüz sonra

Jungkook çevrimdışı

Platoniğim💫
Neden böyle yapıyorsun ama Kook
Tamam tamam hatamı anladım
Üzgünüm
O kızla herhangi bir iletişimde olmamalıydım
Hepsi benim hatam
Lütfen affet🥺

Jungkook çevrimiçi

Jungkook
Akıllandın demek
Tamam affettim
Hediyeyi de atmamıştım bu arada

Classmate Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin