-Jungkook-
Taehyung bir işler karıştırıyor.
Sabah uzun süre Jennie'yle sohbet etti ama gözleri hep bendeydi fark etmedim değil.
Kıskanıp kıskanmayacağımı mı merak ediyor?
Bu garip.
Neden onu kıskanmam gerekiyor?
Asıl soru neden onu kıskanıyorum şuan?
Tanrım çıldırıcam uzak dursun bu kızdan.
Namjoon'larda yanına gitti.
Yoongi Jennie'ye yenge mi dedi?
Hayır Jungkook sakin ol yanlış duymuş olmalısın.
"Nasılsın Kook?" Elini omzuma vuran Jimin'e baktım sakince. Ve sonra bakışlarımla Taehyung'la Jennie'yi işaret ettim.
"Taehyung yarim saatden çokdur orada Jennie'yle konuşuyor. Neler oluyor böyle?" Seokjin de yanıma geldiğinde omuz silktim.
"Yoongi Jennie'ye yenge dedi." Sesim o kadar zayıf çıkmıştı ki arkadaşlarımın beni duyduğundan emin değildim.
"Hayır Kook Taehyung gay unuttun mu? Sen yanlış duydun." Jimin inanmayarak dedi.
"Ya yönelimini değiştirdiyse?"
Bunu yapabilirdi sonuçta değil mi?
"Gidelim burdan Kook." Seokjin kolumu tutarak beni sınıfa çıkardığında uslu çocuk gibi onu takip ettim.
Bugün derslerim zaten zordu bunu görmesem olmaz mıydı?
Son ders kaldı Jungkook son bir ders. Sonra bu cehennemden kurtulacaksın.
***
"Jungkook sakin ol abartma. Hem seveceği varsa sevsin sanane ya." Hoseok motive etmekten daha çok olan kalan umudumu da yıkıyordu.
"Bana ne mi? Bana ne mi! Taehyung'un bana bakışlarını gördün mü? Beni her gördüğünde gülümseyişini, otel tatilinde elimden sıkı sıkı tutmasını, burakmak istemiyormuşcasına sarılmasını. Taehyung beni seviyor o sürtüğü değil!" Sinirle sandalyeme oturdum.
"Seni sevse bile ne değiçecek? Sen onu sevmiyorsun ki." Jimin'in bakışları sabahtan beri bendeydi.
"Doğru. Haklısın ben ona aşık değilim öylesine bir kızla görünce garip hissettim. Neyse değiştirelim bu mevzuyu."
Bunlar benim Taehyung'u sevip sevmediğimi anlamak için bana plan yaptılar kesin.
Özellikle de Jimin. Sonuçta Yoongi'nin sevgilisi, artık onun tarafında olduğu çok belli.
Bende bu oyunu sana oynamazsam Jeon Jungkook değilim bay Kim.
***
"Jisoo hoş bir kız değil mi?" Okul dolabımın kapısını kapatırken dedim.
"Jisoo mu? O nerden çıktı?" Jimin merakla sordu.
"Bilmem. Çok hoş biri yani bence. Dün gece boyunca sadece onu düşündüm."
Yalan. Taehyung'u düşündüm. Taehyung'un Jennie'yle konuşmasını, onun saçlarında elini gezdirmesini, bana bakıp gülümseyen yüzünün Jennie'ye bakarak gülümsemesini. Hepsi canımı acıtıyor ama o bunu benim kıskanıp kıskanmadığımı öğrenmek için yaptı. Ve bende onu kıskandığım için bunu ona ödeteceğim.
"Onu mu düşündün? Bizim neden senin hoşlandığın kişiden haberimiz yok?" Hoseok şaşkınca bana baktı. Zaten hepsi şaşırmıştı.
"Çünkü kafanız karışıktı. Hepiniz kendi derdindeydiniz ve sizi sorunlarımla meşgul etmek istemedim. Nede olsa aşkımı itiraf edebilirim değil mi?" Sakin ve temkinli gibi gözüküyordum ama tepkileri gerçektende heyecanlandırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Classmate
FanfictionOkula yeni gelen zorba öğrenci grubu onlara gıcık olan öğrencilere yavaş yavaş aşık olmaya başlar. [Taekook] [Yoonmin] [Namjin]