24

175 13 2
                                    

  -Genel bakış açısı-

  "Tamam tamam yeter bu kadar. Zil çalacak birazdan sınıflara çıkmamız gerek." Jimin sohbetimizi bölüp dedi.

  "Hadi o zaman ben kaçarım." Hoseok merdivenleri kalktığında Jungkook'lar da onun peşinden gittiler.

  "Son zamanlarda çok tuhaf." Jimin fısıldadı.

  "Fark ettim. Kafasını karıştıran bir şeyler var." Jungkook Jimin'le aynı ses tonunda dedi.

  "Daha çok birileri var gibi." Çocukların arkasındam fısıldayan Seokjin onları korkutmuştu.

  "Evet." Jimin gözlerini kıstı.
 
  "Chunghee." Jimin'in aklındaki kişiyi okudu yanindaki.

  Çocuklar sınfa girdiğinde birkaç çocuk dışında herkes sınıftaydı. Biraz sonra Taehyung ve Yoongi nefes nefese sınıfa girmişlerdi. Geç gelmiş olamazlardı çünkü Taehyung yakınlara taşındıklarını söylemişti.

  "Selam!" Nefes nefese Jungkook'un yanına oturan Taehyung nefes alışlarının arasından demişti.

  "Selam. Selam da sen yakınlara taşınmamış mıydın? Neden böyle nefes nefesesin?"

  Çalan zil ve sınıfa giren öğretmenle Taehyung açılan ağzını kapatmıştı.

  Öğretmen çocukları selamladıktan sonra Taehyung sözüne devam etti.

  "Aslında vaktinde gelecektik ama küçük bir toplantı oldu." Kitap defterleri açarken meraklı gözlerle Taehyung'a bakmıştı sıra arkadaşı.

  "Ne toplantısı?"

  "Şirketle ilgili. Büyükler önce üçümüzü çağırıp aralarında konuştular. Sonra bugünden itibaren bir süreliğine üçümüzün buraya yakın dairemde kalacağımızı dediler." Taehyung derin nefes aldı. Konudan sıkılmış gibiydi. "Sonra da Namjoon'un babası bazı hisseleri onun adına geçirdi."

  "Neden?"

  "Bilmiyorum!" Taehyung fısıltılı, bir o kadar da endişeli ses tonuyla dedi. "Sonra dedem iki aydan kısa sürede babamla mahkemesinin olacağını dedi."

  "Canım özellikle buna sıkkın." Ardından ekledi.

  "Taehyung."

  Öğretmen Taehyung'a seslenince ona döndü iki genç.

  "Soru ikiyi halletmeni rica ediyorum."

  Taehyung sesli yutkunduktan sonra matematik kitabını eline alarak ayağa kalktı. Öğretmen notlarına geri dönerken Taehyung Yoongi'ye yardım bakışları atıyordu. Jungkook da matematikten anlamazdı ki.

  Çöp kutusuna doğru giden kişiyle dikkatini Taehyung'dan ona vermişti Jungkook. Bu Jennie idi. Sınıflarının matematikçisi. Taehyung hâlâ ne yapacağını bilmezken genç çocuk Jennie'nin planını çoktan anlamıştı.

  Kalem traşını açıp çöp kutusuna tuttu. Sonra yavaşca geri dönerken öğretmenin fark etmeyeceği şekilde Taehyung'un eline kağıt sıkıştırdı Jennie. Ve bu sayede Taehyung'un soğuk terlerinin durmasını ve minnettar hal almasını sağladı.

  Küçük kağıttaki cevabı tahtaya yazdıktan sonra öksürerek öğretmenin dikkatini çekti esmer.

  "Evet Taehyung, doğru." Öğretmen başıyla cevabı onayladıktan sonra Taehyung sıraya geri oturdu.

  "Ah Jennie'ye ne kadar teşekkür etsem az, o olmasa kurtulamazdım."

  Taehyung'un yüzünde güller açmışken Jungkook sinirli ve kırgın hissediyordu. Jennie'nin Taehyung'dan hoşlandığını (?) biliyordu ve bu canını acayip şekilde sıkmıştı.

Classmate Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin