51 - Final

149 10 1
                                    

  -6 yıl sonra-

  -Jungkook-

  Lise 3. sınıf olmamın üstünden altı yıl geçti. Yani düşünüyorum da ya o yıl Taehyung'un dedesi o okulu almasaydı ve ben Taehyung'u hiç tanımasaydım?

  Şu an evli olmasak da nişanlıyız ve tabiki aramızda küçük kavgalar oldu ama tabiki bu kavgalar Yoongi ve Jimin'inki kadar şiddetli ve bir tarafı kıracak türden değildi. Konusu açılmışken, şu an Yoongi çok büyük bir şirkette idol. Daha üç yıldır solist olarak çıkış yapmasına rağmen bestelediği şarkıları ve repleriyle çok popüler oldu. Ve Jimin onun menajeri. Sevgilisinin yanından ayrılmamak için kendini dağdan taşa vuruyor. Bu çocuk neden bu kadar kıskanç oldu ya?

  Gerçi Yoongi'nin babasını nasıl ikna etmesi de merak doğurucu ama Jimin'le Yoongi bunu sır gibi saklıyor.

  Chunghee avukatlık okuyor ve üniversitede baya başarılı öğrenci. Babasını hapse attırmak için avukatlık okuduğunu söylediğinde şaşırmıştık. Ama ciddi ciddi bunu yapacağını tahmin etmemiştik. Ayrıca hem de üniversitede popüler öğrencilerden biri. Tabi Hoseok bundan rahatsız olduğu için Chunghee'nin herhangi birileriyle iletişime geçmesine ve ya arkadaşlarına ders konusunda yardım etmesine izin vermiyor. Ama mesela Chunghee o kadar baskıcı değil ve rahat. Sevgilisine güveni tam yani.

  Hoseok ise dans okulu açtı. Lisede her gün iş değiştiren Hoseok sonunda bir karara varıp üniversite okumadı. Yani biraz dans eğitimi aldıktan sonra da dans okulu açtı. Şu an dans mevzusu açıldığında her yerde akıla ilk Hoseok geliyor. Hatta o kadar popüler ki bazı idol ajanslarından ona teklifler geldi ama Hoseok tüm teklifleri reddetdi. Kendi kendine takılan biri anlayacağınız. Her ne kadar hâlâ bazen sevgililerimizle uğraşsa da bu sevgili olayını kabul etmiş durumda. Bilmem Yoongi'nin babasının bile kabul etmesine rağmen niye kabul etmeyip durdu zamanında.

  Seokjin ve Namjoon'un durumu ise baya iyi. Yani onlar da şu an nişanlılar ve nişanlı olalı altı ay geçti. Namjoon babasının işini devam ettiriyor yani şirket yöneticiliği. Seokjin de onun asistanı. Yani üniversite okumuş biri olarak bunu çok da iyi hakediyor. Sevgilisinin parası sayesinde bunu yapsada. Ama yani Namjoon'un parası yüzünden onunla sevgili olsa çoktan ayrılıp bilmem kaç milyon parayla yurt dışına kaçardı. Biz tanırız Seokjin'i. Gerçi on altılı yaşlarda böyle adam dolandırdığı var ama çocuk galiba bu kez gerçekten tutuldu.

  Taehyung ve bana gelirsek. Dediğim gibi biz şu an nişanlıyız ama nişanlı olalı bir iki hafta oluyor. Taehyung şirket yöneticiliği ve dedesinin mekanlarıyla uğraşıyor. Bende psikoloji okudum ve şirketin psikoloğuyum. Tabi daimi hastam Kim Taehyung orası başka ama gerçekten şirketin içi baya karmaşaymış. Çalışanlara gerçekten acımıştım ilk seanslarında.

  Biz Taehyung'la kafede öylesine oturup kahve içiyoruz. Bugün Yoongi ve Jimin gelecekler. Dünya turlarını bitirdikleri için tebrik için kafeye toplandık. Hem 1 yıla yakındır onları görmüyoruz. Yani görmüyoruz derken televizyonda ya da görüntülü arayarak görüyoyuz.

  Yavaş yavaş toplanmaya başlamıştık bile. Haftada en az bir kere görüştüğümüz için pek de selamlaşma olmadı ve esas konuklarımız Yoongi ve Jimin sonuçta.

  Hepimiz telefonlarımızda takılırken yanımıza oturan daha iki bedenle hepimiz başımızı kaldırdık.

  "Bakıyorum da bizi görmeye pek heyecanlı değil gibisiniz." Taehyung ve Namjoon hızla kalkarak Yoongi'ye sarılırken Jimin masaya oturmuştu.

  "Dünya turu nasıldı bari?" Merakla bakışlarımı Jimin'e diktim.

  "Bu kadar fanı olduğunu bilmiyordum. Üçüncü yılı olmasına rağmen şehrin yarısı konsere geliyormuş gibiydi." Başını masaya koyan Jimin'in sırtını sıvazladım. "Kolay değil dimi?"

Classmate Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin