Nowi // Oc Brother's Haruno x Reader

66 10 0
                                    

Idk miałam ochotę napisać to sb piszę.

Jakoś nie przepadam za Sakura ale pomysł, że by miała brata zawsze lubiłam.

Piszę w formie bezpłciowej więc zapraszam każdego.

[h/c] - hair color

[e/c] eye color

[y/h]

Itp
______________________________

Suigen zawsze zastanawiał się czemu jest tak różny od swojej siostry bliźniaczki. On w porównaniu do niej był spokojny i ogarnięty a ona... Była jaka była. Ale ją kochał, w końcu to jego siostra. Oglądał z znudzeniem kolejną walkę Sakury z Ino o uwagę Sasuke. Już miał reagować na kolejną bijatykę, gdy do klasy weszła/wszedł [h/c] dziewczyna/chłopak a za nią/nim jakiś biało włosy chłopak z ciemną karnacją. Usiedli obok jednej z dziewczyn i zaczęli z nią rozmowę. Ta/ten dziewczyna/chłopak zaciekawiłx go. Byłx naprawdę ładnx i wyglądałx na miłą/miłego.

- Hej! To jest [y/n] oraz Hoshi! Będą od dziś chodzić z nami do akademii. - wykrzyczała na całą klasę.

Cała klasa odwróciła się w stronę dwójki, na co dziewczyna się lekko speszyłx. Po chwili wianuszek osób ustawił się obok i zaczęli dopytywać o najróżniejsze szczegóły. Hoshi był najwidoczniej w swoim żywiole a dziewczyna/chłopak ucichłx. Chłopak spojrzał w stronę okna. Kontem oka dostrzegł, że nawet sam panicz Sasuke patrzył się w jej/jego stronę a może bardziej tego białowłosego chłopaka?

- Boże... - wyjęczał cicho.

- Co jest? - spytał siedzący obok Kiba.

- Nic. Chcesz dziś iść coś zjeść? Oczywiście z Akamaru! - różowo-włosy zmienił szybko temat.

- Jasne! - odpowiedział wesoło Inuzuka - Może zaprosimy tą/tego nową/nowego?

- Co? Po co? - zapytał zakłopotany.

- No widzę, że ci się spodobałx! - odpowiedział lekko głośniej ma co zielonooki przyłożył mu reke do ust.

- Cicho. Nie będę się z tobą kłócił ale ciszej! - uciszył kolegę.

- Dobra dobra. Fajnie by było się czegoś dowiedzieć o niej/nim. - powiedział Kiba a do klasy wszedł Iruka-sensei.

Cały dzień minąl dość topornie. Suigen myślał, że będzie on trwał wiecznie ale w końcu nadszedł upragniony koniec. Zapomniał już o chęci wcześniej rozmowie z Kibąnl i od razu chciał iść w stronę ich ulubionej knajpki.

- Ej ale gdzie ty idziesz? - spytał chłopak wskazując głową w stornę dziewczyny/chłopaka.

- Już ją/go poznaliśmy Iruka ją/go przedstawił. - odpowiedział różowo-włosy.

- Niewymigasz się. Hej! [Y/N] chcesz iść z nami na dobre jedzenie? - wykrzyczał do niej po woli podchodząc. - Jesteś tu nowx więc może chcesz abyśmy Cię oprowadzili?

- Jasne. Z przyjemnością. - odpowiedziałx z uśmiechem, machając do różowo-włosego.

Przez całą podróż okazało się, że cała trójka ma wiele wspólnego. Haruno nie spodziewał się, że może być takx fajnx. Gdy kończyli już posiłek. Kiba skłamał, że ma trening z rodziną o którym zapomniał. Zapłacił i wyszedł z lokalu. Zielonoooki został sam na sam z dziewczyną/chłopakiem.

- Ja zapłacę - powiedział Suigen

- Nie, nie mogę na to pozwalić - [Y/N] zaprzeczyłx machając rękami.

- Daj spokój, następnym razem po prostu ty zapłacisz, może tak być? - spytał dając pieniądze kelnerce.

- Tak... Mam jeszcze trochę czasu, chcesz mnie oprowadzić? - spytałx

- Jasne! - odpowiedział różowowłosy.

Pod koniec dnia Suigen odprowadził [y/n] do domu. Dowiedział się, że pochodzi z klanu Ikimono skąd pochodzi jej ojciec. (Pozdro osoby co znają moje trzy preferencje z Naruto itp) Nigdy o nim nie słyszał ale wydawał się naprawdę silny. Jej/jego matka natomiast pochodziła z Suny i to po nim odziedziczyłx urodę. Z tego samego klanu pochodził również ten Hoshi i był bratem dowódcy klanu.

- Może mi odpowiesz coś jutro? - zapytał żegnając się z dziewczyną/chłopakiem.

- Jasne! Do jutra! - pożegnałx się i weszła/wszedł do domu.

- Do jutra... - powiedział z lekkim rumieńcem. - Ciekawe jak Sasuke zareaguje na to, że cały klan Ikimono wprowadził się na byłe terytorium Uchihów - pomyślał i poszedł w swoją stronę

//𝕆𝕟𝕖-𝕊𝕙𝕠𝕥𝕤//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz