6

2.5K 118 18
                                    

"Ya kızım, delirdim meraktan." Ah Gözdem yani.

"Bir şey yok, kahve içiyoruz."

"Nehir bu benim üzerime olmadı." Bağıran Altay'ın sesiyle Gözde, gözlerini kocaman açmıştı. (Görüntülü konuşuyorduk.)

Kahkaha atmaya başlayınca yüzüne kapattım. Telefonumu sessize alıp Altay'ın yanına gittim.

Üzerine yapışmış tişörtle gözüken kaslarına baktım. Düşüncelerimi okumuş olacak ki sırıtıyordu.

"Ne kocaman adamsın Altay."

"Seninkilerden versene." He benimkiler de olacaktı sana.

"Benimkiler sana nasıl olsun Altaycığım?" Omuz silkti.

"Bazen çok bol giyiyorsun. Sweatlerinden birini, bana hediye edebilirsin Nehirciğim." Taklidimi yapıyordu. Güldüm.

Beyaz sweatimi dolapta arıyordum. Bu dolabı bi ara düzenlemem lazımdı. Sweati bulup ona uzattığımda demin yaptığını yapıp üzerindeki tişörtü aniden çıkarmıştı.

"Ya Altay!" Gözlerimi kapamıştım refleks olarak.

Çırılçıplak değil çocuk Nehir, kendine gel.

"Bak bu oldu." Gözlerimi açtığımda ona verdiğim bana dehşet bol gelen sweatimin onun üzerine tam olduğunu gördüm.

"Al, senin olsun." dediğimde gülümsedi.

"Senin gibi kokuyor." Yani burda etkilenmem lazımken ben bastım kahkahayı.

"Benim sweatim çünkü Altaycım." Daha sonra ışığı kapatıp salona doğru ilerledik.

"Ben yavaş yavaş gideyim." Kafamı salladım. Altay çıkarken yanağıma bıraktığı buseyle kalakaldım. Gözde haklı olabilir miydi?

Nehir: Durum değerlendirmesi

Nehir: Sen haklı olabilirsin.

Gözde arıyor...

"Kızım ben demedim mi sana? Ne oldu ne olmadı üstüne. Detaylar lütfen!" "Üzerine kahve döküldü. Biz geçen gün, Keremle birlikte kahve içmeye çıkmıştık. Seninle buluştuğumuz gün. Sonra İrfanlar geldi yanımıza. Altay biraz bozuldu. Daha sonra Altay'a kahve sözü verdim. Demin de kahveyi üzerine döktü. Abimin tişörtünü verdim, o da küçük gelince şu erkek reyonundan aldığım sweati verdim ona. Giderken beni öptü."

"Nefes al Nehir!" Oh.

"Kızım, kıskanmış belli ki." Yani bilemiyorum ki.

"Bilmiyorum ki Gözde. Yani açıkçası fazla zaman geçirmedim Altay'la. Biliyorsun, ilk görüşte aşk zırvalığına inanacak kadar da küçük değilim."

Gözde kafasını salladı. "Ah be Nehir'im. Bu hikayenin sonunu çok merak ediyorum." İnan bana Gözde, ben de!

Kerem: Günaydın kanarya.

Nehir: Günaydın Forvet.

Kerem: İşin var mı?

Nehir: İdmana gideceğim, neden sordun?

Kerem: Kaçırayım mı seni diyecektim.

Kerem: İdman ne zaman biter?

Nehir: Bilmiyorum ki.

Nehir: Başka zaman yapsak olur mu?

Kerem: Tamamdır kanarya, haber bekliyorum.

Nehir: Tamamdır Forvet!!

Yeni bir gün yine merhaba aloo!! Hava güzeldi. Bugün güzel giyinesim tutmuştu. Arda idmanı izlemeye gelecekti. Özledim küçük kanaryayı.

Tesise gittiğimizde sessizce kenarda oturan Arda'ya koştum.

"Hoşgeldin küçük prens." kocaman sarıldığımda kıkırdadığını duydum. "Beni bu kadar özlediğini bilseydim, dün görüntülü arardım." Saçlarını karıştırıp yanına oturdum.

"Yanlış anlama lütfen. Bir şey sormak istiyorum." Kafamı salladım. "Sizin Altay abiyle veya Kerem abiyle aranızda bir şey mi var?"

Yine mi?

"Ay vallahi yok. Yahu yemin ederim. Bu soruyu sürekli duyuyorum!" tepkime gülümsedi.

"Gördüğüm şeyler var. Altay Abinin sana olan bakışları. Aynı bakışların Kerem abide de olması... Yani bilmiyorum bana düşmez tabii ki. Sadece Ablam gibi görüyorum seni ve bu olaylardan senin zarar görmeni istemem." Arda'ya kocaman sarılmıştım.

"Teşekkürler küçük prens. Eğer bir şey olursa ilk sana söyleyeceğim." Gülümsedi.

İdmanın sonuna doğru yapmam gereken çevirileri yapmıştım ve işim bitmişti. Saat henüz erkendi.

nehirkarahanli: 💚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

nehirkarahanli: 💚

altaybyndr1,keremakturkoglu ve 466 kişi beğendi.

merthakanyandas: Ben Nehir'e küçük kurbağa kostümü yazdım yazdım.
nehirkarahanli: ben giyersem sen de giyersin Merto
merthakanyandas: Yakalarsanız küçük kanarya, yakalayabilirseniizz

10ardaguler: Kanarya💙
nehirkarahanli: Küçük Prens!!!

keremakturkoglu: Diyorum ki hanımefendi, diyorum ki yeşillere bittim.
nehirkarahanli: Bu gözler neler okuyor bayım!!
keremakturkoglu: Bu laflar hanımefendi, hepsi özel seçilmiş.
nehirkarahanli: duygulandırdınız bayım, bu laflarınızın hatrına bu sefer ben kahve ısmarlayacağım...
keremakturkoglu: Kahveyi sen yapsan sözlerle eş değer olur leydim.
nehirkarahanli: Bakarız forvetciğim.
keremakturkoglu: Anlaşıldı kanarya :)

altaybyndr1: Bu sweati verseydin ya :))
kahveci10: ne diyon birader??
nehirkarahanli: Bu sana olmaz ki Bayındırcığım.
altaybyndr1: bilemezsinnn
nehirkarahanli:Bi dahaki sefere ilk bunu denersin, ben sana o zaman ben demiştim diyeceğim.
altaybyndr1: Ha bi dahaki sefer olacak? :D
nehirkarahanli: yoo canım ne alakası var
kahveci10:Şş kime diyorum. Bana da anlatın.
gozdekahveci: ben anlatırım hayatım, Nehirciğim anlatmıyorsa :))
nehirkarahanli: Gözde, kaşınıyorsun güzelim.
gozdekahveci: güzelin miyim gerçekten??
nehirkarahanli: İrfan'ı bırak beni al.
kahveci10: hoppp

Küçük Kanarya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin