29

1.6K 80 14
                                    

"Sen kazandın." dediğim şeyle yüzündeki gülümseme büyümüştü. "Bu bir iddia değil güzelim. Bu durumda kaybeden yok." saçlarımı kulağımın arkasına attığında yanaklarımın kızardığını hissettim.

Böyle saatlerce durabilirdim, utanıyor olsam bile.

"Seni seviyorum ve sen hazır olana kadar beklerim." belki de başkasının yapmayacağı şeylerdi bunlar.

"Ayrıca diyorum ki, kıskanınca çok güzel oluyorsun." Kaşlarım çatılmıştı. Omzuna hafifçe vurduğumda gülümsedi.

"Hadi şimdi kıskanmayı bırak ve biraz birlikte vakit geçirelim." Gözlerimi devirdim. "Ha bu arada, akşamki partiye diyorum beraber gidiyoruz." Ben gitmeyecektim ki.

"Neden, ben gitmeyi düşünmüyordum." Kaşları havalandı. "O zaman ben de beni çağıranlarla gideyim." Kaşlarım iyice çatılmıştı. Bu halime gülümseyip kolunu omzuma attı ve merdivenlerden inmeye başladık.

"Şu an eminim ki meraktan çatlıyorsun. Acaba ne konuştuğumuzu söylesem mi?" İlgilenmiyormuş gibi yaptım. "Hadi ama Nehir, sen sinirlenmeyince eğlencesi kalmıyor." Çocuk gibi beni dürtüklediğinde kahkaha attım.

"Ne konuştunuz?" Heh tamam şimdi oldu der gibi kafasını sallayıp konuşmaya başladı.

"Laf aramızda benden hoşlanıyormuş. Beni partiye davet etti. Dedim olmaaaz." Anlatış tarzı çok komikti. Şimdi Gözde'yi daha iyi anlıyordum. İrfanla yaptığı dedikodularda bu şekilde eğleniyordu.

"Hmm, peki sonra?" Altay sırıttı. "Kanaryam olmadan gitmem dedim." Gülmüştüm.

"Ne giyeceğim Gözde!" Anlatmıştım Gözde'ye her şeyi. Daha doğrusu İrfan ve Gözde ikilisine aynı anda. İkisi de şaşırmamıştı ve benim şaşırdığım nokta da bu olmuştu. Altay açık açık bana aşık olduğunu söylemiş onların yanında!

Üzerime verdiği siyah elbiseye baktım. Tamam olurdu bu. Sadeydi ama şıktı.

Gözde kendine giyecek bir şeyler ararken ben de makyajımı yapıyordum.

Gözde de hazırlandığında çıkmaya hazırdık. Kapıyı açtığımızda duvara yaslanmış bir şekilde sohbet eden Altay ve İrfan'ın bakışları bize döndü. Altay'ın gömleği ona çok yakışmıştı ve İrfan yani zaten! Kardeşime her şey yakışırdı ona ayrı parantez açmıyordum.

Altay'ın yutkunduğunu gördüğümde ben istediğimi almıştım.

Gözde ve İrfan ilerlediğinde hâlâ aynı bakışlarla bakıyordu. "N'oldu Altaycım, aşık mı oldun?" Şakayla söylediğim şeye ciddiyetle cevap verdi.

"Olmamak mümkün mü?" Gülümsedim ve uzattığı elini tuttum.

İnsanların içerisine ilk defa bu kimlikle çıkacaktık. Sevgiliydik, öyleydik yani galiba.

Bizi gören Fenerbahçeliler şaşkınlık ama aynı zamanda gururlu bir aile şeklinde bize bakıyorlardı. "Yahu sonunda!" Mert Hakan gelip ikimize de sarıldığında aile sıcaklığını bir kez daha hissetmiştim.

Herkes tek tek tebrik ediyordu.

Yunus bana sarıldığında kulağıma fısıldadı. "Unutma, ben sadece Kerem'in değil senin de arkadaşınım. Siz birlikte olmasanız da, ben seninle arkadaş olacağım. Her zaman bir derdin olduğunda tek mesaj kadar uzağındayım." Yunus'u çok seviyordum. Aşırı ayrıydı yeri.

Kerem gözlerimin içine bakıp konuşmaya başladı. "Hayırlı olsun." Sağol anlamında kafamı salladım.

Bakışları Altay'a döndüğünde elini uzattı. Belki de aralarındaki o soğuk savaş bir antlaşmayla son bulacaktı.

Çalan şarkıyla Altay'la dans ediyorduk.

Şarkıyı kulağıma mırıldanıyordu. "İner döne döne gökyüzünden..."

"Hiçbir yüz güzel değil, senin yüzünden..." sesi güzeldi ve bunu fısıltı şeklinde yapması içimi ayrı bir hoş ediyordu.

" sesi güzeldi ve bunu fısıltı şeklinde yapması içimi ayrı bir hoş ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

nehirkarahanli: Çılgın kalabalık artık uzaklarda...

altaybyndr1, kahveci10 ve 456 kişi beğendi.

altaybyndr1: Yorulursan, yaslan bana. ((:
nehirkarahanli: aşık olmuşsun.
altaybyndr1: E artık bunu biliyorsun.
nehirkarahanli: Duymak, okumak hoşuma gidiyor.

kahveci10: Daha bu işe ilk girdiğin gün demiştim ki, sen takım arkadaşlarımın aklını mı karıştırmaya geliyorsun diye. Aklını aldın diye yorumladım.
altaybyndr1: Çok doğru yorumlamışsın.
nehirkarahanli: Vallahi ben bir şey yapmadım.
altaybyndr1: Varlığın yeter.

gozdekahveci: Güzelliiikkk❤️‍🔥
nehirkarahanli: Bitiyorum sana Gözdeee.

10ardaguler: Diyorum ki ne eksik, yanında uzun boylu bir adam.
altaybyndr1: Sol yanındayım Abicim.
nehirkarahanli: Yoo
altaybyndr1: Yalancı.
kahveci10:Diline acı biber süreceğim senin abiciğim.
nehirkarahanli: Hayır, git.

merthakanyandas: Nehir ve birtakım gülümse saklamaları..
nehirkarahanli: Alışkanlık olmuş yahu

yunusakgun17: Küçük kurbağa.
nehirkarahanli: Otomatik düzeltme mi yahu?
yunusakgun17: Sen yeşil giyinsene ya.
nehirkarahanli: seni mi kıracağım ayol

emre.mor9: Oğlan bizim kız bizim çaldırsaydık ya mekanda.
altaybyndr1: Nehir hepinizi kovalamaz mıydı? sogkepdmwpöfpe
kahveci10: Keşke açsaydık yahu.
gozdekahveci: Nehir hepinizi azarladığında gelen pişmanlık hissi.
10ardaguler: Nehir de utangaç yahu.
nehirkarahanli: öyle mi olmuş küçük prens. Sen benim tarafımda değil misin!!!
altaybyndr1: Yok canım, o benim tarafımda.
nehirkarahanli: Altay Bayındır, gözüm üzerinde.
emre.mor9: Aldın mı cevabını.
altaybyndr1: Hanımcıyım ben, sustum abi.
kahveci10: Yok oğlum öyle zaman mı geçer.
nehirkarahanli: Ya sen bi sus, çocuğu gazlama. Karım karım diye ortalıklarda dolaşıyorsun zaten, en büyük hanımcı sensin.

mbatshuayi: Nehir, yakıyorsun ortalığı kızım!!
nehirkarahanli: Asıl sen asıl seenn! Etraf alev alev Batshuayi!!

Küçük Kanarya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin