48

1.2K 70 1
                                    

Hamileliğin 6. ayına gelmiştim. Altay benden daha gergindi, oldukça da heyecanlıydı. Haberi duyan Sevil teyze ve Muharrem amca ikimizin yanaklarını sıkarak sevmişlerdi.

Anne ve babam, yani Türkan teyze ve Bülent Amca heyecanla gelmişlerdi yanımıza. Aybars haberi duyduğunda dayısını unutup benim karnımla konuşmaya başlamıştı.

Çok güzel abi olacaktı.

Betül abla yani Altay'ın ablası Aybars'ın bu hallerine oldukça kahkaha atıp Altay'a bulaşıyordu.

Bebeğin cinsiyeti mi? :))

Flashback

"Bence kız olacak!" Heyecanla söylemişti Altay bunu. Kız çocuk istiyordu. Bense erkek çocuk istiyordum. Ya tabii ki sağlıklı olsun da önemli değil gerisi. Ama bir oğlum olsun çok isterdim.

"Yanılıyorsun... Bence erkek olacak." Altay kaşlarını çatıp bana şşş yaptı.

"Hadi gel, gidelim." Elini tutup içeriye girdiğimizde doktor hanım da bizi içeride bekliyordu.

"Nehirciğim, hoş geldiniz." gülümsedim. "Hoşbulduk Alev abla." Alev ablayla biraz abla kardeş gibi olmuştuk. Doktorum olması dışında çok iyi bir insandı.

"Bebeğin cinsiyetini çok merak ediyorsunuz değil mi?" Kafamızı heyecanla salladık.

"Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce ne olacak?" Jeli karnıma sürerken çok heyecanlıydım.

"Abla bak demedi demeyin. Hissediyorum ben. Kesin erkek olacak." Altay hemen konuştu.

"Kızımız olacak." Ona dil çıkardığımda Alev abla bu hallerimize gülüyordu.

"Evet... Tebrik ederim. Bir..."

Altay dayanamamıştı. "Abla hadi ya! Çabuk söyle. İddiayı kazanmalıyım."

İddiaya girmiştik. Eğer benim dediğim çıkarsa, bir gün boyunca benim kurduğum planları yapacaktık.

O kazanırsa da aynı şekilde.

"Oğlunuz olacak." Gülümseyerek baktım ekranda yansıyan görüntüye.

Abi çok ilginç ya. Bir insanın karnında nasıl başka bir insan olabilir?

Altay'ın yüzü düşer diye düşünmüştüm, öyle olsun istemiyordum. Ancak Altay beni şaşırtmıştı ve gözünü bile kırpmadan çocuk gibi ekrana bakıyordu.

"Nerden anladın ki? Belki yanlış anladın abla." Doktora dediği şeyler kahkaha atmama çok müsaitti.

"Neyse güzelim, kız olana kadar Alev ablaya geliriz. Daimi müşterin oluruz abla." dediği şeye kıkırdadım.

Altay'a kalsa bir kadın futbol takımı kurabilirdi.

Flashback son

Evet, erkekti. Buna en çok İrfan ve Aybars sevinmişti. Aybars gidip gelip karnıma dokunuyordu. Anlaşıyorlardı galiba, bilmiyorum ki.

"Altay bi' gelebilir misin?" Altay yanıma yaklaştığında herkesin duymayacağı şekilde konuştum. Görgüsüzlük olmasındı.

"Benim canım elma çekti. Ama yeşil elma." Altay gülümseyerek bakıyordu yüzüme. Saçlarıma öpücük kondurup ayaklandı.

"Beraber gidelim mi? Hava alayım ben de." Kafasını salladı. Ayakkabılarımı giydirmişti özenle. Bana verdiği değeri hissetmek çok özeldi.

Küçük Kanarya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin