49

1.2K 68 0
                                    

"Nolur alın artık!" Sancılarım başlamıştı. Gözde gerginlikle yanımda duruyordu.

"Yanımda dur Gözde!" Altay girse doktorlar işlerini karıştırırdı. Öyle bir heyecan yapmıştı ki.

Gözde de benimle ameliyathaneye girdiğinde doğum başlamıştı. Çok canım yanıyordu.

"Bak Nehircim, az kaldı! Hadi, bak sonra Canla arkadaş olacaklar. En yakın arkadaş olurlar. Sen ve İrfan gibi, kardeş olurlar hadi güzelim. Biraz daha güçlü."

O kadar yorucu bir işti ki bu.

Ter su içinde kalmıştım.

Bebek sesi duyduğumda rahatlama hissi gelmişti. Doktor Hanım'ın, kucağıma verdiği bebeğin kokusunu çekmiştim içime.

"Annecim..." Çok garip bir duyguydu.

Adı mı?

Flashback

"Ya nolur işte Deniz koysak, hem bak isminle de uyumlu Nehir-Deniz." Omuz silktim.

"Emir olsun ya." dediğim şeyden sonra Mert Hakan konuşmanın ortasına dan diye daldı.

"Emir Deniz koyun işte anlaşın." Birbirimize baktık.

"Mert Hakan gibi" dedi gülerek Merto.

Emir Deniz Bayındır...

Flashback son

Odaya aldıklarında Altay bir o tarafa bir diğer tarafa dönüyordu.

Emir'i kucağına verdiklerinde kilitlendi bakışları. Altay'ı tanımayan biri bu görüntüyü gördüğü zaman Altay'ın bebeklerden korktuğunu zannederdi.

"Telepati mi kurmaya çalışıyorsun kocacığım?" dediğim şeye hafif bir kahkaha attı. Bebeği rahatsız etmek istemez bir şekilde.

"Nehir bu çocuk sana benziyor." Annesiyim ya bebeğim. Çok doğal değil mi?

"Büyüdükçe benzer sana." Elleriyle çocuğu tarttı resmen.

"Kesin forvet olur bu çocuk. Hiç baba mesleğini devam ettireyim demez." Şaşkınlıkla baktım Altay'a.

"Atacağı golleri yemekten korkuyorum demiyorsun da." Sırıttı. İçeriye giren İrfan'a uzatmıştı bebeği.

İrfan oynuyordu küçücük çocukla.

Çocuk elden ele elden ele şaşırmıştı neler olduğunu.

Küçük Kanarya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin