37

1.4K 73 7
                                    

İrfanlar, kendi evlerine geçmişlerdi. Sevil Teyze ve Muharrem amcaya sımsıkı sarıldım ve sonra görüşmek üzere evden ayrıldılar.

"Beraber olduğumuz için çok şanslıymışız." dediği şeyle Yanaklarımın kızardığını hissediyordum.

"Ya Kerem!" Gülüyordu. Bizim hakkımızda alınan iyi yorumlardan mutlu oluyordu.

"Harry Potter izledin mi?" Kafamı heyecanla salladım. En sevdiğim film!

"İzlemek ister misin? dediği şeyle gülümseyip heyecanla kafamı salladım.

Televizyondan ilk filmini açtığımda kendimi koltuğa attım.

İlk film bitene kadar kimse konuşmamıştı.

"Kerem, ikincisini de izleyelim mi?" Ses vermemişti. Uyumuştu.

Yanına yaklaştım. Bi koltukta o uzanırken diğer koltukta ben uzanıyordum.

"Bende ne bulduğunu anlamıyorum Kerem. Gerçekten senin gibi naif bi' insan neden beni sevebilir ki?" Cevapsız kalacak sorularımı yüzüne bakarak çözmeye çalışıyordum.

"Altay'a verdiğim şans için pişman mıyım? Galiba öyleyim. Sevgi dediğin koşulsuz şartsız olmalı. Ama ben de hatalar yaptım. Kıskançlığım yüzünden beni aldattığına inandım. Ama o daha haksız değil mi? Benim neler yapacağımı düşünmüş."

Ellerimi saçlarında gezdirdim.

"Keşke Altay'a verdiğim şansı sana verseydim."

Yanından kalkıp içeriden getirdiğim battaniyeyle üzerini örttüm.

"Günaydın, güzellik." Kerem, kahvaltı hazırlamıştı. Esneyerek yanına gittim.

"Günaydın, beni uyandırsaydın ya ben hazırlardım." Bana çok anlamlı bakıyordu ve bu beni korkutuyordu. Aşık olmaktan mı korkuyorsun Nehir?

"Yunus aradı. Kahvaltıyı beraber yapmak istedi sonra idmana gideceğiz. Akşam maç var. Belki rahatsız olursun diye bi' şey demedim ona ne yapayım?" Çok düşünceliydi.

"Arayabilirsin Keremcim"

Telefonunu hoparlöre alıp masanın üzerine koyduğunda hazırladığı kahvaltılıkları masaya koymaya devam ediyordu.

Ona yardım etmek için bardakları hazırladım.

"Efendim Kerem?" Yunus'un sesini duymamla gülümsedim.

"Kardeşim, ben Nehir'deyim. Kahvaltı için buraya gelsene burdan direkt geçeriz."

"Tamamdır kardeşim, geliyorum."

Yunus'u çok seviyorum ayol.

Zil çaldığında kapıyı açtım koşarak. Karşımda gördüğüm Yunus'a sıkı sıkı sarıldım.

"Beni daha yeni görmedin mi kızım sen? Nasıl özledin bu kadar çabuk?" Omuz silktim. Keremle selamlaştıktan sonra yemek için oturdu.

Çayları doldurup masaya yerleştirdiğimde ben de Kerem'in yanındaki yerimi buldum.

"Nehir, maçı izlemeye gelsene!"
Yunus'un ani söylemiyle gülümsedim. Olur muydu ki ya?

"Biraz garip olmaz mı?" Kerem'in kaşları çatılmıştı.

"Fenerbahçe'de çalışman bizim takımdakilerin seni sevdiği gerçeğini değiştirir mi? Mertens hâlâ seni soruyor!" Kıkırdadığımda gülümsedi.

"Tamam, olur. Gelirim."

"Bence yedek kulübesinde otursan bi' sorun olmaz." Kerem'in dediği şeyle şaşkınlıkla baktım.

"Gerçekten mi?" Kafasını sallamıştı. "Ersan abiyle otururlar." Kaşlarım çatılmıştı. Ersan abi kimdi? Benim anlamadığımı anlamış olacak ki Kerem bana açıkladı.

"O da bizim tercümanımız." Kafamı sallamıştım.

Kahvaltıdan sonra hızlıca üzerimi değiştirdim ve aşağıya indik. Tesise gittiğimizde Mertens beni sıcak bir gülümsemeyle karşılamıştı.

"Nehir! Hoşgeldin." Bana sarıldığında gülümseyerek ona geri sarıldım.

Topu sektiren Halil'i görmemle kıkırdadım. Yanına gittiğimde benim geldiğimi fark etmemişti. Omzuna vurduğumda bana bakıp kahkaha atmıştı.

İlerleyen saatlerde Ersan abiyle tanışmıştım ve Galatasaray Otobüsüyle ben de stada gitmiştim.

Maç başlamıştı.

Başakşehirle oynanan maçta Kerem'in ciddiyeti üzerindeydi.

Attığı golle bana dönüp eliyle N yaptığında şaşkınlıkla ona bakmıştım. Kameralar çekmişti muhtemelen ve ben utanmıştım.

Bu hâlimi gören Ersan abi gülmeye başladığında konuştum. "Ya Ersan abi sen yapma bari." Sustum anlamında ağzını fermuarladığında aslında bir şeyler olsa ne kadar güzel olacağını düşünmeden edemiyordum.

" Sustum anlamında ağzını fermuarladığında aslında bir şeyler olsa ne kadar güzel olacağını düşünmeden edemiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

keremakturkoglu: YNK ❤️‍🔥

nehirkarahanli, kahveci10 ve 588.907 kişi beğendi.

nehirkarahanli: Diyorum ki manyak bi şey bu üçlü.
yunusakgun17: Dehşet bir şeyiz kızım biz!

driesmertens: Bizimkiler çok güzel çok güzel
nehirkarahanli: Çok seviyorsun görüyorum.
keremakturkoglu: Sevilmeyecek gibi mi?
nehirkarahanli: Öyle mi dersin?

kahveci10: Aslanlar arasındaki küçük kanaryam benim 💙
nehirkarahanli: Oyyy 💛

10ardaguler: Yalnız felfena.
keremakturkoglu: Tabi lan, bi dahakine sen de girersin kadraja.
10ardaguler: Sizi yendiğimizde çekiliriz abi.
keremakturkoglu: Çok beklersin Arda kardeşim.
merthakanyandas: Çok değil ya, bir hafta kadar.
nehirkarahanli: Keremcim ben bu golü Fenerbahçe'ye yazarım.
keremakturkoglu: Fenerbahçe'ye yazmadığın gol var mı güzelim?
nehirkarahanli: Ben böyleyim işte
keremakturkoglu: Böyle de severiz.
A: Güzelim diyo???
C: Sevgililer mi?

X: Kerem elden gidiyor!

Y: Abi kız kim? Güzelmiş beğendim.
Z: @nehirkarahanli hesabı bu.

keremfan7: Maç esnasında Kerem'in yaptığı N harfinin açıklaması bu mu? Tam on ikiden vurmuş Kerem!
keremakturkglufanclub: kız güzel değil bu arada.
keremfan7: Ya bi git işine.

gozdekahveci: Oha süper üçlü. Benden çok sevme Nehir ağlarım. @nehirkarahanli
nehirkarahanli: Kızım bebek doğana kadar en çok sen.
gozdekahveci: Sonra sevmeyecek misin?
nehirkarahanli: Çocuğunu alıp kaçacağım.
gozdekahveci: Yalancı.
nehirkarahanli: Şaka yaptım, gül diye.

halildervisoglu: Beni almadınız, konuşmuyorum sizinle.
nehirkarahanli: söz seninle ayrı çekiliriz. Hem ben dedim Kerem almadı.
keremakturkoglu: Külliyen yalan.
halildervisoglu: Hadi ordan Kerem, istemiyon beni.
halildervisoglu: Nehirimde nehirim.
nehirkarahanli: Halilim de halilim.
keremakturkoglu: Nehir bana böyle demiyorsun hiç.
yumusakgun17: Kıskandı beyimiz.

Küçük Kanarya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin