11

2.2K 103 8
                                    

"Kapıyı açar mısın?" Duyduğum tanıdık sesle kapıya yaklaştım. Kerem gelmişti, yanımdaydı.
Ama beni bu şekilde görmesini istemiyordum.

"Daha sonra Kerem, şimdi değil." Kapıyı tıklatmaya devam etti.

"Nehir, şimdi." Kapının kilidini açtığımda bana sımsıkı sarılmıştı. İster istemez ağzımdan ufak bi hıçkırık kaçmıştı.

"Güzelim, yanında olmadığım için özür dilerim." Kafamı salladım, önemli değildi. Bu zamana kadar İrfan'ın bile yanımda olamadığı zamanlar olmuştu. Sorun değildi.

"İrfan durumu Jesus'a anlatıyordu. Jesus seni çok merak etmişti, diğer herkes gibi. İrfan tam olarak anlatmak istediklerini aktaramayınca bizim tercüman aracılığıyla anlattı. Bu yaşadıkların için ben özür dilerim."

O neden diliyordu. Bunu yapan o değildi.

"Özür dilemesi gereken sen değilsin."

"Hayatına daha önce girmediğim için, her zaman yanında olmadığım için..."

Fenerbahçe kadrosu konuşmamı bekliyordu.

"Merak ettirdiğim için özür dilerim, Sadece burada kalamazdım o an." Hepsi anlayışla bakıyorlardı. Bana sinirli değillerdi ki, beni çok merak etmişlerdi. Jesus, gözleri yaşlı bi şekilde sarıldığında benim de gözlerim dolmuştu. Bu adam, babam gibiydi. Ona çok benziyordu.

Arda, Jesus'tan ayrıldığımda yanıma geldi.

"Bi daha kaçacak olursan bana haber ver bari!" şakayla karışık konuştuğunda İrfan ellerini beline koyup Arda'ya baktı.

"Paşam sıraya gir. Önce bana haber verecek. Ömrümden Ömür gitti." İrfan çok korkmuştu.

Tarihin tekerrür etmesi düşüncesinden çok korkmuştu.

Herkes yavaş yavaş kendi işine döndüğünde Çayımı alıp bahçeye çıkmıştım.

"Nehir, bizim aramız neden böyle oldu?" Altay, konuşmaya girdiğinde omuz silktim.

"Daha önce söylediğim gibi."

"Lavin sevgilim değil Nehir." Önemli olan sevgilisi olup olmaması değildi.

"Beni ilgilendirmez Altay. Lavin'i umursadığım söylenemez, ancak benim fikrimi soracak olursan bil ki o kız sana zarar verecek." Altay üzgün yüzüyle bana bakıyordu.

"Seni düşünüyorum Altay, sana değer veriyorum. Değer verdiğim insanlara zarar gelmesinden nefret ederim."

Altay sarılmak için açtığında kollarını sarılmıştım.

Altay iyiydi. Naif bi çocuktu, adamdı.


"Merkeze diyorum, gitsek mi?" Kerem yanımda oturuyordu. Yunus'ların anlattığı muhabbetten bağımsız olarak kulağıma fısıldadığında ayıp der gibi bakıp Halil'i ve Yunus'u gösterdim.

"Ooo çifte kumrular." Taylan yanımıza geldiğinde kafa tokalaşması yapmıştık. Onun gözünde biraderden farksızdım ve bu çok hoşuma gidiyordu.

Dediği şeye çok aldırış etmemiştim, sevgili değildik.

Kerem hadi hadi gidelim der gibi bakıyordu gözlerimin içine. İzmir'deyiz kızım, gezelim!

İrfan'a haber verip kamp alanından uzaklaştık. Şehir merkezine doğru yürürken, aramızda bi sessizlik hakimdi.

"Ee Altayla aranız nasıl?" Kerem ve Altay'ın birbirlerine karşı nasıl olduğum hakkındaki düşünceleri...

"Takım arkadaşım, aramız neden kötü olsun ki." yüzüne bi' sırıtma yerleştiğinde koluna hafifçe vurdum. Kolunu omzuma atıp beni kendine doğru çektiğinde gözlerimi devirdim.

Onunla olan samimiyetimin Altay'la olanınkinden daha fazla olması Kerem'in hoşuna gidiyordu, bu her halinden belliydi.

Onunla olan samimiyetimin Altay'la olanınkinden daha fazla olması Kerem'in hoşuna gidiyordu, bu her halinden belliydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

nehirkarahanli: 🤎

altaybyndr1, keremakturkoglu ve 486 kişi beğendi.

keremakturkoglu: Felfenayım.
nehirkarahanli: 😽
keremakturkoglu: lafta
yunusakgun17: Kerem ne istiyorsun aslanım? :)

kahveci10: Çirkin, ördek yavrusu
nehirkarahanli: 😝

10ardaguler: diyorum ki, Je vois que tu es très heureux quand tu es avec quelqu'un. (((: (diyorum ki, birinin yanında oldukça mutlu olduğunu görüyorum. (((: )
nehirkarahanli: Sen de mi Brutus?
10ardaguler: 🥸🥸
nehirkarahanli: 😝😝

merthakanyandas: Abi ben... anlamadim?? Nehir bizsiz merkeze mi inmiş...
nehirkarahanli: yalan.
merthakanyandas: Yalnız küçük kanarya, olmadı bu.
nehirkarahanli: Kahve ısmarlamak için, sizinle de inerim komutanım 🫡
merthakanyandas: kabul edildi Nehirciğim :)🫡

gozdekahveci: Nehir diyorum, gamzelerin çıkmış diyorum. Çok da mutlusun bakıyorum :D
nehirkarahanli: sana güzel gözükmek için.
gozdekahveci: İnanmadım, daha güzel sebeplerin vardır :P
nehirkarahanli: Şşşş bi' şey yok bi şey yok.

driesmertens: çifte kumrular 🤪🤪 (Bunu yazmasına şaşırmayı geçtim, Galatasaray oyuncularının hepsi böyle davranırken Bunu yazan Mertens'in bunu Türkçe yazmasına şaşırmıştım!)
nehirkarahanli: Türkçe diyorum, bayağı ilerlemiş.
driesmertens: Yunus bana öğretiyor kelime biraz.
nehirkarahanli: Boş ver Yunus'u bu işi gel ustasından öğren, ben sana anlatırım.
yunusakgun17: Yalnız Nehir de çok egoist olmuş olmadı bu.
keremakturkoglu: Oğlum bırak da o kadar dil bilmenin egosunu yapsın.
tantalyali48: Bakın bakın nasıl da koruyor, Nehir'ini.

tantalyali48: Biz de diyoruz ki, Kerem nereye kayboldu.
halildervisoglu: Bi aslanın bi kanaryayla bu kadar güleceğine inanmamızı sağladı küçük "kanaryacığım"
nehirkarahanli: E tabi bana kahkaha atıyorsun, inan bi zahmet.
halildervisoglu: apdöwğdpğwöfpe demek istediğimi anlayıp topu uzaklaştırma çabalarını takdir ettim. Bi sonraki hayatında belki kaleci olabilirsin.
keremakturkoglu: Yok, forvet yapacağız biz onu.
nehirkarahanli: Öyle mi olmuşşş??
keremakturkoglu: Evet Nehirciğim, çat çat atacaksın topları.
nehirkarahanli: 🐣🐣
yunusakgun17: aslanın eşi de aslandır demek isterken forvetin eşi de forvettir diyebiliyor olacağız. :D
tantalyalı48: utandırma çocuklarımı 😡

Taylan Bana ve Kerem'e kardeşleri gibi davranıyordu. Bizi çocukları yapmıştı ayol. Ama çok seviyorduk Taylan'ı. E tabi, Yunus'un yeri de bi ayrıydı.

 Arkadaşlar bi hatam olduysa, affola 💚💚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Arkadaşlar bi hatam olduysa, affola 💚💚

Küçük Kanarya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin