Tesise gittiğimizde yaklaşık olarak 1 saat İrfan'ın beni çocuk gibi azarlamasını dinledim.
"Senden nefret ediyorum." Dediği şeyle karşılık verdim. "Ben de senden." Kollarını açtı ve bana sarıldı. Biz böyleydik, Gözde'nin deyimiyle, rutin kişilik bozukluklarımızdan...
Herkes idmana başlamıştı. Bir süre sonra yanıma gelen Ferdi'ye çevirdim bakışlarımı.
"Senden hoşlanıyor." dediği kişiyi anlamıştım.
"Sadece arkadaşız." dediğim şeyle beni onayladı. "Biliyorum, çünkü sen Kerem'den hoşlanıyorsun." şaşkınlıkla baktım ona. Hayır, canım ne alakası var? Onunla da sadece arkadaşız.
"Yok, onunla da arkadaşız." dediğim şeye samimiyetle güldü.
"Altay senden hoşlanıyor, sadece arkadaşsınız. Sen Kerem'den hoşlanıyorsun onunla da sadece arkadaşsınız. Altay'la sandığınızdan fazla benzerliğiniz var ha?" Şakayla karışık söylediği şeye güldüm.
"Altay'ın benden hoşlandığını düşünmüyorum." Şaşkınlıkla bakma sırası Ferdi'deydi.
"Nasıl yani? Senin haberin yok mu?" Neyden haberim yok muydu?
"Neyden ?" Ferdi söylemekle söylememek arasında kalmıştı belli ki.
"Söyler misin Ferdi, neyi bilmem gerekiyor?" Bana baktı ve kafasını olumsuzca salladı. Söylemeyecekti, ben kimden öğreneceğimi biliyordum.
Arda idmanını bitirip kahve içmek için sahadan uzaklaşmıştı. Arkasından koşup kolumu omzuna attım. "N'aber küçük prens?"
Gülümsedi. "İyidir kanarya, senden?" "İyiyim ben de."
"Çıkar ağzındaki baklayı." söylemek için kıvrandığımı biliyordu.
"Bi' olay olmuş sanırım. Haberin var mı? Ferdi ağzından kaçırdı ama bana anlatmadı." Arda da tereddütle bakıyordu. "Bu bana düşmez."
"Hadi ama Arda! Belli ki benimle ilgili. Bunu gidip Altay'dan öğrenmek istemiyorum, onu kırmak istemiyorum." Arda etrafı kolaçan etti.
"Senden haber alamadığımız gün birkaç kişi toplandık. Kafede oturuyorduk. Kerem abi, Yunus abi, Taylan abi ve Halil abi de aynı kafeye geldiler. İrfan abi onları yanımıza çağırdı. Beraber oturduk. Sonra konu sana evrildi, inan bana nasıldı tam olarak hatırlamıyorum."
Kafamı sallayıp devam etmesini istedim.
"Sonra sarışın bi kız geldi. Kerem Abiyle bayağı samimi gözüküyorlardı. Herkesle el sıkıştı tek tek. Sen konuşulmaya devam ediyordun. Daha sonra kız Altay abiye, sizin Nehir'le aranızda bi' şey mi var diye sordu. Ortam biraz gerginleşmişti."
Duraksadı, hatırlamaya çalışıyordu.
" Altay abi cevap vermeden Kerem Abi cevap verdi. Hayır aralarında bir şey yok diye. Sonra Altay abi, Nehir'den hoşlanıyorum, onun da benden hoşlandığını düşünüyorum diyince ortalık biraz karıştı."
Al işte.
"Sonra?"
"Sonra Kerem abi biraz Altay abinin üzerine yürüdü. Ayırdılar daha sonra da dağıldık."
"Arda, ben bunları öğrenmedim. Sen bana bi'şey anlatmadın. Tamam mı?" Kafasını salladı. Bildiğimi bilirse, ne bileyim olmazdı işte. Bi' cevap beklerdi. Henüz bu problemin cevabını ben bile bilmezken, ona ne cevap verebilirdim ki?
•
Biraz takıldıktan sonra İrfan'la beraber onlara geçiyorduk.
"Nehir, bana söylemek istediğin bi' şey var mı?" Kafamı olumsuzca salladım.
"Eğer birinden hoşlanırsan, bunu ilk bana anlatacaksın değil mi?" Kafamı evet anlamında salladım.
"Yani Altay'dan hoşlanmıyorsun?" Omuz silktim.
"İrfan ben duygularımı kaybedeli baya oluyor. Bir insandan hoşlanırsam şayet bunu gün yüzüne vurmam biliyorsun. Hoşlantı basit bi duygu, ortada bırakmak istemem kimseyi. Birini gerçekten sevene kadar da kimseyle birlikte olmam ki zaten bakıldığında duygularını kaybetmiş bi insanda sevgi kırıntısı bekleyemezsin." Kuzey'de kaybetmiştim ben her şeyi. Erkeklere olan güvenimi. Hiçbir erkeğin beni o denli gerçekten içten seveceğine, sevebileceğine inanmıyordum.
nehirkarahanli: Bro 🤙🏻 @kahveci10
keremakturkoglu, altaybyndr1 ve 477 kişi beğendi.
kahveci10: Birimiz tabanca birimiz kurşun diyorum aloo.
nehirkarahanli: Oyyymerthakanyandas: Nehir diyorum, gözüne çektiğin siyah kalem diyorum, ne güzel çizmişsin.
nehirkarahanli: Unutturma Mertom, bi' gün mutlaka sana :))
merthakanyandas: Altay'a yaparız :Daltaybyndr1: Fenerbahçe'nin incisi.
nehirkarahanli: hani kanarya?
altaybyndr1: inci de mühim.yunusakgun17: Nehir idmanlara gide gide kas mı yapmış bana mı öyle geliyor?
halildervisoglu: oha harbiden.
nehirkarahanli: bi fight yapsak diyorum Yunuscuğum, elimde kalırsın.
yunusakgun17: diyorum ki bi gün yapalım :D
tantalyalı48: Nehir'e yazdım ben puan kardeşim. #teamnehir.
yunusakgun17: Yazıklar olsun. Hadi hemen yapalım
nehirkarahanli: ne bu acele? Beni mi özledin :))
yunusakgun17: Özlemimden yerlerde yuvarlandım.
nehirkarahanli: 😝😝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Kanarya
Fanfiction"Diyorum ki, aklımı başımdan alıyorsun." dediği şeye kıkırdadım. "Bana aşık olduğunu bu kadar belli etmemelisin." gülerek dediğim şeyle bana o kadar anlamlı bakıyordu ki. "Sen bana aşık değil misin?" Kafasına hafifçe vurduğumda cevabını bekledi. "Bi...