Emir Deniz'i uyuttuktan sonra Altayla baş başa kalmıştık yine. Altay yaramaz bir çocuk olduğu an Emir Deniz uyanıyordu.
"Hadi bir tane de kız yapalım." Ona ters ters baktım. Bi' dur be adam çocuk doğalı 6 ay oldu bi toparlanayım.
"Çok istersen sen taşı 9 ay." Kaşlarımı çatarak söylediğim şeye kıkırdadı.
"Diyorum ki, aklımı başımdan alıyorsun." dediği şeye kıkırdadım.
"Bana aşık olduğunu bu kadar belli etmemelisin." gülerek dediğim şeyle bana o kadar anlamlı bakıyordu ki.
"Sen bana aşık değil misin?" Kafasına hafifçe vurduğumda cevabını bekledi.
"Bildiğin bir şeyi neden soruyorsun?"
"Senden duymak hoşuma gidiyor çünkü."
Kafamı salladım.
"Çok aşığım Altaycığım. Bir de aşkımızın meyvesi var içeride uyuyor. Acaba biz de mi uyusak?" Kafasını olumsuzca salladı. Kafamı boynuna gömdüğümde yerinde kıpırdandı.
Altay'ı ikna etmek kolaydı. Zayıf noktası buydu ve bunu bildiğimi biliyordu.
Kendine doğru çekmişti beni. "Biz çok güzel bir aile olduk Nehir." dediği şeye gülümsedim.
"Çok şey atlattık." Kafasını salladı.
Her şeye rağmen, yine beraberdik. Yavaş yavaş uzandığım yere iyice sindiğimde Altay'ın da gözlerinden uyku akıyordu.
Tam uyuyacağımız sırada Emir kesin uyanırdı.
•
Can ve Aybars, Emirle oynamaya gelmişlerdi. Beraber büyüyorlardı.
Gözde ve Betül abla onlara bakarak sırıtıyordu.
"Altay hep erkek çocuğu olsun isterdi." Betül ablanın söylediği şeyle kaşlarımı çattım.
" Kız olsun istiyordu?" Betül abla gülümsedi.
"Çünkü seni kızdırmak hoşuna gidiyormuş. Çok güzel oluyormuşsun, çok etkileniyormuş senden." Şaşkınlıkla baktım ona.
Ya beni kandırmıştı.
Çay almak için mutfağa gittiğimde Altay yeni gelin gibi oturuyordu İrfan'ın karşısında.
"Bebeğim !" Yanağına kocaman öpücükler bıraktığımda gülümsedi. "Bu sevgiyi neye borçluyuz güzelim?" Gözlerinin içine baktım. "Süper bir ikili oluşumuza." İrfan yalandan öksürdüğünde gözlerimi devirdim.
Yanağına sulu bir öpücük bıraktım İrfan'ın da.
"Ulan yapma şunu!" kıkırdadım. İrfan değişmemişti. Ben de değişmemiştim.
Büyümüştük ama içimizdeki çocuk, asla büyümemişti.
Altay benim şansımdı. Hep bunu savunacağım. Belki de hayatımda başıma gelen mucizelerden biriydi. Bir tarafımdan eksiktim ve Altay yapbozumun tüm eksik parçalarıydı.
Çok seviyorum hem de delicesine.
Güzel bir hikayeydi, yeri geldi benim bile gözlerimin dolu dolu yazdığım yerler vardı. Çok güzel bir çift olmalarının dışında çok güzel aile oldular.
Canım çiftim 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Kanarya
Fanfiction"Diyorum ki, aklımı başımdan alıyorsun." dediği şeye kıkırdadım. "Bana aşık olduğunu bu kadar belli etmemelisin." gülerek dediğim şeyle bana o kadar anlamlı bakıyordu ki. "Sen bana aşık değil misin?" Kafasına hafifçe vurduğumda cevabını bekledi. "Bi...