32

1.4K 76 8
                                    

Hayatım Fenerbahçe ve Gözde olmuştu. Gözde'nin bebeğinin diğer annesi bendim, bunu bi kabul edelim önce. Hani baba tarafı sevilmezdi.

Merak etme halacığım en çok beni seveceksin.

"Naber kanarya?" Yunus sıkı sıkıya sarıldığında gülümsedim. İrfan'dan sonra böylesine yakın bir abi-arkadaş edinmeyi, beklemiyordum.

"Sen bensiz yapamıyorsun Yunus, farkında mısın?" gülümseyerek sorduğum soruyla saçlarımı karıştırdı bi' abi edasıyla.

Aynı yaştayız.

"Kızım sen de bizi unutur oldun. Tamam anladık, kanaryasın da. Azıcık aslanların yanında dolaşsan olmuyor mu?" Yaptığı ima biraz Kerem'e yönelikti.

"İyi misin?" Kerem yanımıza yaklaştığında sorgular gözlerle ona baktım. "İyiyim Keremcim? Sen nasılsın?" Şaşırmıştı. "İyiyim."

"Kerem, bir şey mi oldu?" Kerem konuşmaya başladı. "Telefonuna baksan, iyi edersin."

Sosyal medya çalkalanmaya başlamıştı.

Şok haber

Geçtiğimiz günlerde Asel Çakın ile görüntülenen Altay Bayındır'ın eski sevgilisi Nehir Karahanlı'nın Asel Çakın'ın üzerine yaptığı şok saldırı gündemimizde.

Asel Çakın konuşmayla alakalı şunları söyledi. "Altay, ondan ayrılmak istiyordu ancak Nehir buna müsaade etmiyordu. Altay'la buluştuğumuz gün bizi öyle görünce kıskandı ve gece yarısı böyle bi' saldırı gerçekleştirdi. Hemcinsimi savunmak isterdim ancak hemcinsimin kendisine saygısı olmadığından dolayı savunma yapamıyorum."

Şaşkınlıkla telefonda gördüğüm habere bakıyordum. Fenerbahçe grubuna girdiğimde haber oraya da atılmıştı.

Mert Hakan: *link*

Mert Hakan: Oğlum bu ne lan?

Kahveci: Nehir böyle bir şey yapmaz.

Altay: Asel'in durumu ciddi.

Altay: Aklım almıyor nasıl yaptın Nehir bunu?

Ferdi: Saçmalama Altay, Nehir'i tanımıyormuş gibi konuşuyorsun.

Altay: Nehir zaten başından beri sevmiyordu.

Altay: Tuzu biberi olmuştur.

Altay: Bir de açıkladım ben sana ya!

Altay: Yine bana inanmadın.

Altay: İnanamıyorum sen nasıl bir insansın?

Nehir: Altay bence ileri gitme

Nehir: Çünkü geri dönüşü olmayacak şeyler söylüyorsun.

Kahveci: Nehir'in bunu yapacağını düşünüyorsan, bence sizin konuşmamanız daha iyi.

Mert Hakan: Altay, bence de saçmalıyorsun kardeşim.

Altay: Ne saçmalaması abi ya.

Altay: bırak

Arda: Karışmak istemiyorum ama

Arda: Ablam böyle bi' şey yapmaz.

Arda: Tarzı böyle bi saldırı olmazdı.

Arda: Saldırsa korkudan küçük dilini yutardı. Asel denilen o kız konuşmazdı.

Sosa: Açıkçası Nehir'in böyle bir şeyi yaptığına hangi tür mesajlar seni ikna etti bilmiyorum Altay ancak Nehir'e ufacık güvenin olsaydı Nehir'in böyle bir şey yapmayacağını çıkar açıklardın.

Küçük Kanarya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin