ay bu arada murat ve berkant isimlerinden nefret ediyorum neden karakterlerime bu isimleri verdigimi ilk günden beri o kadar cok sorguladim kiJDKSICOKSOD
Murat beni tofaşıyla evimin önünden aldığında onu gördüğüm için çok mutluydum. Berkant'la buluşmuştum ama askerden geleli yaklaşık iki hafta olmasına rağmen Murat ve Feride'yle daha anca bugün görüşecektim.
"Vay anasını be..." sigarasını dudaklarının arasına sıkıştırmadan önce küçük bir gülümsemeyle mırıldandığında kıkırtımı tutamamıştım.
"Errrrkek mi oldun lan sen şimdi?" direksiyonu tek eliyle çevirip Feride'nin evine giden tali yola girdiğinde söylediklerine gülmüştüm.
"O r'ler az oldu kardeşim. Errrrkek olmadım, errrrrrrrrkek oldum." bu saçma muhabbeti devam ettirmekten kendimi alamamıştım. Tam sigarasını içine çektiği sırada konuştuğum için gülerken soluduğu duman öksürmesine neden olmuştu.
"Eşek-" bana söyleyeceği türlü hakaret cümlesini ne kadar duymak istesem de Feride'nin evinden kopan bağırış ikimizi de sessizliğe gömmüştü.
"Feride yemin olsun öldürürüm seni!" tiz bir kadın sesinden çıkan bu sesler buz kesmeme neden olurken yerime sindim. Bir insan çocuğuna nasıl söylerdi böyle bir şeyi ulan? Yıllardır bana sebepsiz bir öfke duyan babam bile demezdi böylesini.
Bakışlarım Murat'a kaydığında yerinde gergince kıpırdandığını gördüm, sigarasını pencereden silkeleyip bakışlarını bana çevirdi.
"Allah Feride'nin yardımcısı olsun." sigara dudaklarından sarkarken boğuk gelen sesiyle konuştuğunda başımı sallayıp sessizce onayladım onu. "Çok çekiyor senelerdir." sözlerine devam ettiğinde ben de düşüncelere dalmıştım.
Neydi bu kızın annesiyle arasındaki husumet? Gün geçtikçe merakım daha da artıyordu ama Feride kapalı bir kutuydu. O istemediği sürece onunla ilgili bir şey öğrenemezdiniz, ne kadar yakınınız da olsa. Bu yüzden sadece düşündüğümde kalıyordum ve bu beni deli ediyordu.
Murat'la dakikalarca sessiz araçta oturduk. O bağırıştan sonra keyifle bindiğim arabada bir kasvet havası hüküm sürmeye başlamıştı. Bu kasvet havası, apartman kapısından çıkıp aramızdaki birkaç adıma ve pencereye rağmen kendini belli eden sahte gülüşüyle yanımıza gelen kızla daha da yoğunlaşmıştı.
"Ooo, kimler gelmiş..." pencerenin arkasından boğuk gelen sesi Murat'ın pencereyi indirmesiyle sonlara doğru netleşmişti. Pencereye doğru eğilip Murat'ın sarı saçlarını hafifçe karıştırdı ve kıkırdadı. Yanağındaki el izi "Ben buradayım!" diye bağırırken bu kıkırtısı sadece içimi acıtıyordu. Bize kendini açmaması en çok bu zamanlarda koyuyordu işte.
"Bin hadi arabaya." Murat gergin bir ses tonuyla mırıldandığında arkama yaslanıp ellerimle oynamaya başladım. Feride'nin derdi ne öğrenmeden rahat uyku uyuyamayacaktım artık ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimin bu saçlar? bxb
Teen Fiction"yanlari al ustu kalsin abi" 14.02.2023 boyxboy #13 15.02.2023 boyxboy #8