olm bu hikaye uzadıkca uzuyo napcaz
İİ OKUMALAR YORUM İSTİOMMMM
Nuh: Ahmet
Nuh: Dükkana gelsene
Şekercik: Geleyimmm
Şekercik: 😚
Nuh: Öptün mü beni
Şekercik: 🙈
Nuh: Öptün mü
Nuh: Ne o maymun
Şekercik: Utanma emojisi Nuhhh
Nuh: Emoje ne
Şekercik: ÇILDIRCAM mesajda hiç çekilmiyon
görüldü (13:28)
Nuh: 😭☹️ (13:35)
Nuh: Üzgün emojeler
Şekercik: ÜZGÜN EMOJİ BULMUŞ AĞLICAM
Şekercik: GELİNCE YİCEM SENİ
*****
"Tık tık tıkk!" kapıyı çalarken kapı sesini taklit edip kıkırdadım. Başını kaldırıp gülüşümü izledi. "Hoş geldin Şekercik." kapıda beni görünce parıltılarla dolup taşan bakışları kalbimi hızlandırmıştı.
"Hoş buldum Nuh." ismi inanılmaz hoşuma gidiyordu. Bir nefes gibi çıkıyordu dudaklarımın arasından.
"Gel buraya, kurban olduğum..." kollarını açıp ona sarılmam için beklemeye başladığında hiç zaman kaybetmeden ona doğru atıldım. Kollarımı boynuna sardığım gibi belime sarılan ellerle içime bir huzur dolmuştu.
"Daha geçen gün görüştük ama deli gibi özledim lan..." saçlarımı öperken mırıldandı. Belimi sıkıca tutarken ben de ensesindeki saçları okşuyordum. Ben de onu çok özlemiştim.
"Dayanamadın, he?" kıkırdadım. Aslında sakallarımı kestirmeye yarın gelecektim.
"Dayanamadım." başını hızla iki yana salladı ve kollarını daha da sıkılaştırdı. "Özledim Şekercik'imi..." sözlerine hafifçe gülüp yüzümü boynuna yasladım.
"Nuh bugünlük dükkana Serkan amca baksa ya." ensesindeki saçları okşamaya devam ederken konuştum. "Gezelim bugün, n'oluuur..." yüzündeki zaten yumuşak olan ifade sözlerinle iyice yumuşadığında uzanıp yanağını öptüm.
"Yavrum benim..." bu sefer o eğilip çenemi öptü. "Nasıl istersen yavrum, ben hemen ararım şimdi babamı..." kalbim yerinden çıkacaktı. Beni bu kadar sevmesi ve tek sözümle planıma dahil olması çok hoşuma gidiyordu.
Bir çocuk gibi el çırptım ve çeneme gelecek öpücüğünü yarı yolda dudaklarımla yakaladım. Kısa bir süre öpüşüp geri çekildiğimizde ellerimi sakallarından geçirdim. Ela gözlerine derin derin bakıp onun güzel bakışlarını da kabul ederken dudağımın kenarı hafifçe kıvrılmıştı.
"Nereye gidelim?"
"Denize gidelim..." burunlarımızı sürttüm. "Olur mu?"
"Şekercik'im...Olur, sen istersin de olmaz mı hiç?"
KISA OLDU AMA ATMAK İSTEDİMMMMM
DUSJNCELER İSTEKLER ONERILERRRR????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimin bu saçlar? bxb
Ficção Adolescente"yanlari al ustu kalsin abi" 14.02.2023 boyxboy #13 15.02.2023 boyxboy #8