bira olmaz, viski istiyorum

1.8K 114 49
                                    

bölüm sarkisi (cunku dinleyerek yazdim): nothing but thieves - forever & ever more

"Kalk bakalım, Güzellik." Murat, Kemal'i bir güzel benzetti o gece. Kendine gelmesi için ona süre verip bir sigara yakarak onu izledi. Sigarası bitince ucunu duvara bastırıp yeşil gözleri acıyla parlayan Kemal'e doğru eğildi ve kan içinde kalmış eklemlerini siyah pantolonuna sildikten sonra elini uzattı.

"Senden yardım alacağıma burada can veririm, daha iyi."

Duyduğu sözlerle burnundan nefes vererek güldü Murat.

"Zaten can vermek üzeresin puşt, tut işte elimi." kanlar akan yüzüne bakarken ne hissetmesi gerektiğini bilemedi. İntikam aldığı için keyifliydi ama uzaktan bakınca bir tık abarttığını düşünmüştü.

"İ-" Kemal bir anda sızlandığı için kendine küfür etti içinden. Murat'ın önünde güçsüz görünmek kadar sinirini bozan bir şey yoktu. "İstemez, siktir git inine."

Bu hale gelmişken bile kendine kafa tutmasına şaşırdı Murat. Kaşları havalanırken bu gece bilmem kaçıncı kez güldü.

"Yapma bak şöyle, utanmasam etkileneceğim senden." Kemal'in yıkık dökük haline bakarken keyifle kıkırdadı. Eli hala havadaydı. Kemal eline kısa bir bakış atıp başını iki yana salladı ve önce iki elini yere yerleştirip zor da olsa oturur pozisyona geldi. Kendisi kalkacaktı.

"Kalkmayı becerirsen bira ısmarlayacağım sana, Güzellik."

"Bira olmaz," diye acı dolu sesiyle mırıldandı Kemal. "Viski istiyorum." 

Murat duyduğu şeyle sırıtışını küçük bir tebessüme dönüştürüp yanına çöktü.

"Tamam ulan. Benden sana en kralından viski, kalkabilirsen tabi." bu sözlerle Kemal kanında akmaya başlayan hırsa karşı koyamayıp parmak uçlarını yere daha sert bastırdı. Kendini bu piçin önünde küçük düşürmeyecekti, keyifle içecekti o viskisini. Bakışlarını Murat'ın gözlerindeki, deliliğinin izlerini taşıyan parıltıdan ayırmadan doğrulmak için bir hamle daha yapıp dizlerini kırdı. 

"Ah..." gözleri dolup acıyla inlerken Murat'ın bakışları anlık olarak aralanan dudaklarına kaydı. O kalkmak için cebelleşirken Murat, sigara paketinden iki tane sigara çıkarıp birini kendi dudakları arasına sıkıştırdı. Çenesine dokunup kendisine bakmasını sağladığında da ikinci sigarayı Kemal'in dolgun dudakları arasına sıkıştırdı.

"Hadi Güzellik, daha viski içeceğiz. Yani sen pes etmezsen..." sigara dudaklarının arasında sallanırken çakmağını çıkarıp kendisininkini yaktı ve küle dönmeye daha ilk saniyeden başlayan ucu Kemal'in dudaklarından sarkan sigaranın ucuna değdirdi. Göz temasını her zaman olduğu gibi koruyorlardı. 

Hep böyleler miydi? Evet, Murat'ın onu bulduğu ilk günden beri böyle saçma bir ilişkileri vardı. Bazen Kemal bundan sıkılır, konuyu kapatma umuduyla Murat'tan kuru özürler dilerdi ama bunlar Murat'ın sadece onunla daha çok uğraşmak istemesine ön ayak olan girişimlerdi. Zaten karşılaştıkları günler olanlar genelde hep şu şekildeydi: Özür, kışkırtma, dayak, dayak, sigara, dayak, sigara, göz teması, sigara, göz teması, dayak, sigara, göz teması, istiklal marşı, kapanış.

Kemal onun saçma şekilde cesaretlendirici cümlesinden sonra güç alıp kırdığı dizlerinin üstünde durdu ve titreyen parmakları arasında sıkıştırdığı sigaradan derin bir nefes çekti. Siyah saçları yüzüne doğru gelmişti. Keyfi sigaradan sonra biraz da olsa yerine gelirken, birazdan midesine girecek olan viskinin de keyiflenmesine katkı sağladığı su götürmez bir gerçekti.

Tek yapması gereken boştaki eliyle yerden destek alıp ayaklarını yere basmaktı, öyle de yaptı. Şimdi kendisi ayakta, Murat yerdeydi. Ona yukarıdan bakmak hoşuna giderken dudağının kenarı hafifçe kıvrılmıştı. Ona yaklaşıp sarı saçlarına hafifçe dokundu.

"Viskimi isterim."

kimin bu saçlar? bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin