1K OLDUK AGLİYORUM
Bir süre mekanın arka tarafında yere oturup kendi kendime düşündükten bunun bir faydası olmadığını fark ederek ayağa kalktım ve içeri döndüm. Feride masadan kalkarken yüzü nasıl bembeyazsa, emindim ki benimki de şimdi öyleydi.
"İyi misin lan?" Murat'ın bakışları benimle Feride arasında gidip geliyordu. "Ne oldu size bir anda?"
Gülmeye çalıştım ve "hadi sen de" dermiş gibi elimi kaldırıp salladım.
"Ne olacak bana be? Gayet iyiyim ben." sesim titremediği için şükrediyordum. Göğsümdeki öldürücü derecede ince sızıyı görmezden gelmek için elimden geleni yaparken Feride gitmeden sipariş ettiğim, soğumuş çayımı titreyen ellerimle alıp yudumladım.
Berkant bana yaklaşıp başını omzuma yasladığında dudaklarımı dişledim. Şu herifin yaptığı hareketi Nuh abime yapmak istediğimi düşünürken çayımdan bir yudum daha aldım.
"İçelim mi bu akşam?" bakışlarımı hepsinin üstünde bir bir gezdirirken Nuh abimin bu konudaki endişelerini aklımdan geçirmemeye çalışıyordum.
Murat hafifçe sırıttığında tek kaşımı kaldırdım. Ne sırıtıyordu şimdi bu?
"Hayırdır Ahmo, yenge falan mı var?" benimkinin aksine çıkardığı buhardan belli olduğu üzere sıcak olan çayını yudumlamadan önce keyifle konuşmuştu Murat. Yanaklarım kızarıp bakışlarım mekanın Murat hariç her yerinde gezmeye başlarken boğazımı temizledim.
"Ne yengesi ulan, sizden başka insan gördüğüm mü var?" Asıl size yenge yapan yanımdaki kız, haberiniz yok. Öğrendiğim şeyle hala hayret içinde olduğumu fark ederken anlamlandırdığım hislerim aklıma gelince hayretim biraz küçüldü. Feride'den farksızdım.
"Ne bileyim oğlum, öyle bir anda içelim sıçalım deyince ben de öyle sandım. Muratiko haklı biraz." Berkant pişkin pişkin sırıtıp yanağımı sıktığında elini sertçe ittirdim. Sinirlerimi bozmuşlardı.
"Gidiyorum ben ulan-"
"Tamam be, tamam. Yenge yok, eğlenesin geldi. Doğru söylüyorsun askerden geldiğinden beri şöyle felekten bi' gece çalmamıştık." Murat beni yatıştırmak için sert bir sesle de olsa bu cümleleri söylediğinde yerime sindim. Daha çok çemkirecek gücüm yoktu çünkü bu geceyi yaşamaya ihtiyacım vardı.
Berkant'ın dudakları "İçkiler benden." diye hareketlendiğinde sandalyede arkama yaslanıp bugün berbere, Nuh abime gitmem gereken gün olduğunu görmezden gelmeye çalıştım. Bugün onu görmeye dayanabileceğimi sanmıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimin bu saçlar? bxb
Teen Fiction"yanlari al ustu kalsin abi" 14.02.2023 boyxboy #13 15.02.2023 boyxboy #8