SA
İYİ OKUMALAR YORUM ATIN EŞEKLER (İYİ ANLAMDA ESEK
"Acele ettim, özür dilerim." diye tekrar özür dilediğinde başımı çevirip avuç içini küçük küçük öptüm.
"Çok etkileniyorum Nuh senden..." bu cevabı beklemediğini gösteren bir ifadeyle bana baktığını görünce hafifçe gülümsedim. "Rahatsız falan olmadım."
"Olmadın mı?" fısıltısı kulağımı gıdıklarken başımı yavaşça salladım. Dudaklarına ne kadar muhtaç olduğumdan haberi yoktu. Boynumda sıcacık dudaklarını hissetmeye ne kadar ihtiyacım olduğunu hiç bilmiyordu.
"Olmadım." arabamı koltuğun sırtına bırakıp kollarımı boynuna daha sıkı sardım ve kucağına daha çok yerleştim. "Ben senden nasıl rahatsız olabilirim ki Nuh?" doğrudan gözlerine bakıyordum. Onu sevmek beni değiştirmişti. Önce onu sevmek, sonra da onun tarafından sevildiğimi bilmek. Şu an onunla bu pozisyonda durabilmem bile kadar değiştiğimi gösteriyordu.
"Sen öpme deyince ben sandım ki..."
"Öleceğim sanıyorum çünkü." dudaklarım aldığım acı nefesle titrerken burunlarımızı birbirine değdirdim. Burnu yumuşacıktı. Söylediğim söz bana anlamaz gözlerle bakmasına sebep olunca hafifçe kıkırdadım ve burunlarımızı sürttüm. "Sen beni öpünce öleceğimi sanıyorum."
Eli belimi sıkıca sardı, beni kendine daha çok çekti. Bu hareketiyle kalçam kucağına tam olarak yerleşmişti. Gözlerinde yepyeni, hiç görmediğim bir parıltı gördüm sonra. O bakışı üstümden bir saniye bile çekmeden elini çeneme kaldırdı, hafifçe sıktı çenemi.
"Ben de sen böyle konuşunca öleceğimi sanıyorum Şekercik..." dudaklarıma bakarken hafifçe gülümsedi. Çenemi okşadı. "Yok, yok... Şeytancık." yüzümü çenemden kendine çekip dudaklarımızın çarpışmasına sebep olmasıyla gözlerim anında kapandı. Ellerim ensesindeki kısacık saçları kavradı.
Dudakları çok yumuşaktı. Benimkilerin üstünde tatlı tatlı hareket ediyordu dudakları.
Belimi sıkıca kavramışken nefesini bana içirdi uzun uzun. Bir ara yumuşak dudaklarına tezat olacak şekilde alt dudağımı sertçe ısırdı. Acı bana anlamsız bir haz verirken omzundaki kumaşı sıkıp sızlandım. Kendimi tutamayıp udaklarımızı ayırdım ve seslice inledim. İnlerken başımı geriye atmamla dudaklarını gerilmiş boynumda hissetmem bir olmuştu.
Az önceye göre daha fazla sızlanırken tüm vücudum kasıldı, kendimi istemsizce bulunduğum yere bastırdım. Kalçam altımdaki yarı sert uzva sürtündüğünde ikimiz de az önceki inlememi unutturacak kadar yüksek bir inleme bıraktık boş odaya.
"Nuh, n'olur..." ne için yalvardığımı bile bilmiyordum. Her yerim titriyordu.
"Güzelim..." onun durumu da benden farklı değildi, her hareketimi ilgiyle izlediğini hissediyordum. "Zorluyorsun beni." sesi titriyordu.
"Nuh-" rüyalarımda dilimden düşmeyen cümleyi fısıldamak için hazırladım kendimi. "Seninim ben. Kendini sıkma."
DÜSİNCELER!????
İSTEK ÖNERİ VAR MIII VAR MIIII
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimin bu saçlar? bxb
Teen Fiction"yanlari al ustu kalsin abi" 14.02.2023 boyxboy #13 15.02.2023 boyxboy #8