NABER NABER NABER
AYOL YORUM YAPIN SOHBET MUHABBET
"Nuh ya." Geldiğimizden beri bolca kremlenmiş, bolca yüzmüş ve bolca güneşin altında uzanmıştık. Güzel vakit geçirdiğimi inkar edemezdim ama eksikti işte. Geldiğimizden beri şikayet etmemek için kendimi sıksam da artık dayanamayacağımı anlayınca tatlı tatlı sızlanmaya başladım.
"Hm?"
"Geldiğimizden beri..." gözlerimi kaçırıp duraksadım. İçimden geçirdiklerim ağzımdan çıkınca kulağa saçma gelir diye utanmış, çekinmiştim aniden.
"Ee Şekercik?" Nuh'un ilgi ve sabırsızlık kokan sesini duyunca yanaklarını şişirdim ve ellerimle oynamaya başladım.
"Geldiğimizden beri bir kez olsun öpmedin beni." konuşurken dudaklarımı istemsiz büktüğümün farkında değildim, ta ki Nuh'un baş parmağı dudağıma dokunup hafifçe çekiştirene kadar.
"Bu yüzden mi asıyordun suratını?" Nuh, anlayışla sorguladığında parmağının daha az önce terk ettiği dudağım yine büküldü. Anlaşılmaya, birinin beni anlamak için çabaladığını görmeye alışkın değildim. Gözyaşı akıtmanın, gönül koymanın ayıptan sayıldığı bir evde büyümüştüm. Şimdi ise yıllarımı hayranlığını yapmaya adadığım adam ona neden gönül koyduğumu sorguluyordu. Kalbimin en derini tatlı tatlı sızladı bu düşünceyle. Nefeslerim anlık olarak hızlandı.
"E-evet, çok istedim bütün gün ama hiç öpmedin." Bakışlarımı ona kaldırdığımda bana az öncekinden daha yakın olduğunu fark edip irkildim. Az önce sesinde rastladığım anlayışın aynısına bulanmış bakışlarını görünce bir kez daha afallamıştım. Bu bakışları, bu ses tonunu, bu dokunuşları gördükçe, duydukça ve hissettikçe anlıyordum. Hayatım boyunca ondan ibarettim ve bu durum bundan sonra da değişecekmiş gibi durmuyordu.
"Yavrum bisiklete binerken öptüm ya-" kaşlarımı çattığımda aceleyle devam etti sözlerine. "Yani, bilmiyorum, çekinirsin belki diye yanaşmadım sonra..." kalbimi ağrıtan masum ses kulaklarıma ulaştığında omuz silkip havlumu yere, sevgilimin yanına serdim. Boyumun neredeyse yarısı kadar olan havluya uzanırken ona çok yakından, dik dik bakmaya başladım.
"Senden çekindiğimi mi düşünüyorsun cidden?" elimi sakallı yanağına götürüp açık kahve sakallarını okşamaya başladım. "Gerçek sebebi söyle hadi Nuh." neredeyse fısıldayarak konuştum.
Titrek nefesi yüzümü turlarken ona biraz daha yanaşıp sakallarını okşayan elimi ensesindeki saçları okşamak üzere oraya taşıdım.
"Seni öpmedim çünkü dayanamam diye korktum." bir titrek nefes daha verdikten sonra gözlerini yumup teslimiyetle konuştu. Kalbim duyduğum sözlerle hızlanıp ısınmaya başladığında ensesindeki saçlarını sıkıştırdım istemsizce. Dudaklarının arasından kaçan ince inleme kasıklarımı sızlatmıştı. Yine de gevşetmedim tutuşumu.
"Dayan diyen yok ki, bunu anlayamıyorsun bir türlü..." dudaklarına bakarak konuştuktan sonra alt dudağımı dişlemeye başladım. Onu istiyordum artık. Her hücremle istiyordum.
"Sana olan hislerimi gördüğüm bir rüyayla keşfettiğimi söylemiştim Nuh." boğazımı temizlerken ensesindeki parmaklarımı az da olsa gevşettim. "Ne gördüğümü sorduğunda da belimi sıkıyordun falan diye geçiştirmiştim."
Başını yavaşça sallarken aşağı yukarı eden adem elmasını görüp devam ettim dilimi uyuşturan sözlerime.
"Altındaydım Nuh." boynundaki bakışlarımı gözlerine kaydırdım. Utanmıyordum. Artık utanacak zamanı çoktan geçmiş olmamız gerektiğini düşünüyordum çünkü yeterince vakit kaybetmiştik. Onun daha erken keşfetmesi önemli değildi, ikimiz de çocukluğumuzdan beri birbirimize "benim" demeyi bekliyorduk.
"Altında kıvranıyordum, sızlanıyordum." gözlerinin her sözümle daha bir karardığına şahit olurken yutkunma sırası bu sefer bendeydi. "Yalvarıyordum sana." hafifçe güldüm. "Sen de günlerdir dayanmaya çalışıyorum deyip duruyorsun bana...Ben daha hislerimi bilmeden senin olmak için ölüp bitiyormuşum ve sen..."
Sözlerime devam edemedim, dudaklarım dudaklarıyla örtüldükten sonra etmem mümkün de değildi zaten. Ensesindeki tutuşum az öncekinden bile sertleşirken dudağımın içine doğru erkeksi bir sesle inledi.
"Bunları nereden bildiğini sonra konuşacağız-" dudaklarıma tekrardan kapandı.
LA LA LA LA. ŞUBAT MARTTA BANA Bİ GELİYOLAR BÖLÜM YAZASIN TUTUYO YKS YAKLASIYO DİYW MİDİR NEDİR
İSTEK ÖNERİ ŞİKAYRT KUTUSU?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimin bu saçlar? bxb
Fiksi Remaja"yanlari al ustu kalsin abi" 14.02.2023 boyxboy #13 15.02.2023 boyxboy #8