16

7K 512 1K
                                    

Felix yataktan kalkıp kapıya doğru gitmişti. Hyunjin'de yerden kalkıp üstünü temizleyerek Felix'in yanına gitmişti. Birlikte mutfağa doğru ilerlemişlerdi.

.
.
.

Mutfağa doğru giderken evin açık camından havanın henüz tam kararmadığını görebiliyorlardı.

Salonla birleşik olan mutfağa giderken gelen patlama sesleriyle çığlık atarak ellerini yüzüne getirmişti. Birkaç adım arkalayınca Hyunjin'e çarpmış, Hyunjin ise ellerini onun omuzlarına koyarak tutmuştu.

Felix ellerini çektikten sonra arkadaşlarını ve pastayı görmüştü.
Şaşkınlıkla onlara bakarken Hyunjin omzunu patpatlamış ve yürümesi için işaret vermişti. Felix de hala şaşkın bir şekilde yürüyordu.

"Yaa off."

Arkasına dönüp yüzünü Hyunjin'in omzuna gömmüştü.

~~~

Bir süre arkadaşlarıyla eğlenmiş, pastasını kesmiş ve hediyelerini almıştı Felix. Şimdide hep beraber oyun oynuyorlardı.

"Ya buraya gelirken akpilimi bitirdim bırakında kazanayım!"

Jeongin Seungmin'in üst üste 4 kere kazanmasına sinirlenmişti. Uno oynuyorlardı ve hiç kazanamamıştı.

Yeni tura başlamak için Felix kartları almış ve dağıtmaya başlamıştı. Hyunjin mutfakta oturarak kahvesini içiyordu.

Sırayla herkese 7 kart dağıttıktan sonra tur başlamıştı.

Jeongin bu tur çok kararlı oynuyordu.

"Kombo!"

Gülümseyip elindeki son 3 kartla Elindeki 6 kartla ona bakan Seungmin'e havalı bakışlar atıyordu.
Seungmin ise rahat bakışlarını ondan çevirmeden elindeki 5 kartı birden atıp son kartıyla duruyordu.

"Uno."

Jeongin'in ağzı iki karış açılırken Changbin sigma hareketi yapıyordu. Felix ve Seungmin ise gülüyordu.

Jeongin kafa sallayıp elindeki renk değiştirme kartını atmıştı. Seungmin kahkahalarını dahada arttırınca Jeongin kaşlarını çatmış ve rengi söylemişti.

"Kırmıı.."

Seungmin ona bakarak dahada fazla gülmeye başlamıştı.

"Yeşii.."

Daha fazla gülmeye başlayınca Jeongin kararsız kalmıştı.

"Mavi."

Sıra Changbin'e geçmişti. Elindeki mavi '4' yazılı kartı attıktan sonra Felix'e bırakmıştı. Felix'de kartı olmadığı için bir kart çekmişti. Gene mavi olmadığı için sıra Seungmin'deydi.

Elindeki kartı attığında Jeongin mavi olmanın verdiği acıyla kafasını arkaya atmıştı.

"Bir kerede bırak be adam!"

Biraz daha kendi aralarında atışıp gülüştükten sonra Changbin konuşmuştu.

"Gidelim biz en iyisi. Saat geç oldu."

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin