32

4.1K 358 831
                                    

"İyi geceler sevgilim."

.
.
.

Ertesi Gün, 13:19

"Bebeğim öyle olmaz!"

"Olur Hyunjin!"

Hyunjin kek hamurunun içine turşu doğramaya çalışan Felix'e engel olmaya çalışıyordu.

"Felixcim nerde görülmüş turşulu kek?!"

"Ya ilk kez burda görülsün işte! Hem benim canım ilk kez görülen turşulu kek çekiyor!"

"İlk aşermeler 3. Ayda başlar tatlım."

"Ya Hyunjin aşerme değil merak ediyorum!"

"Off Felix off!"

Hyunjin çekilince Felix gülümseyerek elindeki turşuları bütün bütün atmaya başlamıştı.

"Yav ilk doğrasaydık!"

"Hyunjin dişin mi yok? Oh doğru, yaşlanmıştın sen dişin yoktur şimdi. Aman neyse yemezsin artık."

"Dişlerim var Felix."

"Takma mı? Dalga geçmek gibi anlama dedecik, seni kırmak istemiyorum."

"Dedeciğin.. neyse"

"Bencede neyse, nefesin yetmez şimdi."

Hyunjin'in sabırla beklediği şeyler listesine Felix'in doğurması da eklenmişti.

~~~

"Kusursuz bir saldırı olmalı. Herkes en iyi şekilde eğitilsin Karina."

"Merak etmeyin Bayan Kim, herşey kontrolümüz altında."

Oturduğu ofis koltuğunda arkasına iyice yaslandı Jennie. Üzerindeki beyaz gömleğin uçlarını altındaki geniş siyah, eşofman tarzı pantolonun içine sokmuştu. Açık bıraktığı düz saçları hala modelini koruyordu.

Masanın üzerinde tuttuğu eline kalem alıp çevirmeye başlamıştı. Bir yandan dosyalara birşeyler yazan Karina'yı izliyordu. Karina'nın Kore tarzı perçemleri yüzünü neredeyse kapatıyordu.

Jennie kapının çalmasıyla komut verip içeri giren Baekhyun ile saniyesinde göz teması kurarak ayağa kalkmıştı. Uzattığı eli sıktıktan sonra tekrar koltuğuna oturmuştu, Baekhyun'da aynı şekilde karşı koltuğa oturmuştu.

"Plan hazır mı?"

"Evet. Tek ihtiyacımız olan Hyunjin'in evden çıkması."

"Evinde kalan sarışının çocuğu olacakmış galiba, evden gideceğini sanmıyorum."

"Orasını da sen halledersin."

Göz kırptıktan sonra ellerini masada birleştirmişti Jennie.

"Tamam, en kısa zamanda bu işle ilgileneceğim."

Beklenen kaos geliyordu..

~~~

"Dedim sana olmaz diye."

"Ya üstüme gelme Hyunjinn!"

Olmayan kekin yanmış turşularına bakarak konuşuyordu Felix. Dudaklarını büzmüş şekilde yandan bıçağı alarak kekten bir dilim kesmişti. Tabii zor bir işlem olsa da kesmişti.

"Çok güzel hayallerim vardı."

Elindeki keke bakarak konuşmuştu. Hyunjin onun elindeki keki alarak tabağa geri koymuştu.

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin