36

3.9K 334 457
                                    

"Rosé..?"

.
.
.

Adam kafasını Felix'in üstünden çekip ellerini onun iç çamaşırına getirmişti.

Felix'de serbest kalan elleriyle hemen ona vurmaya başlamıştı. Adamda hızlıca onunn ellerinden tutup bir yerde sabitlemişti. Boştaki sol eliyle tekrar onun son parçalarını çıkartacaktı ki kapı sertçe açılmıştı.

Bakışlarını o tarafa çevirdiğinde sarı ve siyah karışımı olan kısa saçlarını aşağıdan topuz yapmış, siyah bir body ve altınada dar, ful siyah bir pantolon giymiş olan kadın girmişti.

Shin Ryujin

Elindeki silahı adama doğrultarak kendisine saldırmaya hazırlanmış adama doğru yürüyerek tek hamlede onu ters çevirmişti. Silahını kafasına dayayıp tek kurşunda yerle bir ettiği adamı bırakıp yatağın üstünde ağlayan Felix'e yaklaşmıştı.

Ellerini yüzüne koymuş olan Felix'i yataktan kaldırıp Eunwoo'nun uzattığı uzun şalı Felix'in omuzlarına koyarak açık vücudunun bir kısmını kapatmıştı.

Bir eliyle Felix'in sırtından tutarken diğer eliyle evden dışarı çıkıyordu Ryujin.

~~~

2 Saat Sonra

Eve hala üzerindeki kırmızı şalı çıkartmayıp ağlayarak girmişti Felix. Ellerinide yüzünden çekmiyordu. Bu yüzden Ryujin bir yere çarpmaması amacıyla onu tutuyordu.

Eve girdiklerinde Hyunjin meraktan ölmüş bir şekildeydi. Zaten kapı açılır açılmaz da o tarafa koşup Felix'e sarılmıştı.

"Bebeğim.."

Dudaklarını Felix'in saçlarına bastırmıştı. Ellerini yüzünde olan Felix'in ellerini çekmeye çalıştığında engel olmuştu.

"H-hayır!"

Silahını temizleyen Ryujin'e dönüp kafasıyla 'çıkın' işareti yapmıştı. Korumalar la beraber herkes salondan çıktığında Hyunjin Felix'i koltuklardan birine oturtmuştu. Açılan şalı onun vücuduna iyice sarıp kapalı yüzüne bakmaya başlamıştı.

"Felixcim?"

"İ-iğrenç hissediyorum!"

Hyunjin iç çekip Felix'e karşılıklı olarak yere oturmuştu. Ellerini de onun saçlarına getirmişti.

"Tatlım, anlayabiliyorum seni. Şimdi aç yüzünü konuşalım güzel güzel."

"Hayır Hyunjin anlamıyorsun!"

"Bitanem bak yapabilecek birşeyim yok artık. Hem adamı öldürdüklerini söylediler."

"Utanıyorum Hyunjin! Anlamıyorsun!"

Ağlamasını dahada şiddetlendirmişti. Hyunjin'de dudaklarını birbirine bastırıp ellerini Felix'in yüzüne getirip onun ellerini çekmişti. Gene de yüzüne bakmayan Felix'e karşılık tekrar konuşmuştu.

"Felixcim utanması gereken sen değilsin, o."

"A-ma-"

"Tatlım bak, her ne olduysa oldu artık. Bir daha böyle birşey tekrarlanmayacak. Ve sende unutmaya çalış tamam mı? Bu süreçte yanında olacağım. Hem fazla stres yapmaman ve üzülmemen gerekiyor."

Felix dudaklarını büzüp yavaşça bakışlarını Hyunjin'e çevirmişti Felix.

"Peki sen seviyor musun hala beni?"

"İkinizide çok seviyorum bebeğim."

Dudaklarını Felix'in açık karnına bastırıp kafasını dizlerine koymuştu.

"Üzülme daha fazla."

Felix kafasını sallayıp tekrar konuşmuştu.

"Uyuyalım mı artık?"

Hyunjin kafasını çekip Felix'le birlikte koltuktan kalkmıştı.

~~~

2 Gün Sonra

(Yeter amk düzelsin herşey)

"Felix sikicem şu Changbin'i he!"

"Yah niye küfür ediyorsun çocuğumun yanında!?"

Bir elini karnına getirip tutarak çatık kaşlarla Hyunjin'e bakmaya devam etmişti.

"Bitirdin okulu hala Changbin'de kalmak diyorsun!"

"Ee nolmuş yani?"

"Felix hamilesin."

"Olabilir?"

"Çocuğun kalıbını biliyorsun?"

"Ya ne var Changbin'in kalıbında?! Gayet normal ve iyi bir çocuk!"

"Evet Felixcim, arkadaşlarına sürekli kaslarını gösterip spor salonunda soyunarak şu velet olanın bir taraflarına vuran çok iyi bir çocuk."

Felix sinirlice iç çekip salonda ki koltuklardan geniş olana oturmuştu. Ellerini karnına getirip çatık kaşlarıyla konuşmaya başlamıştı.

"Bebeğim görüyorsun değil mi baban ne diyor? Sanki bütün arkadaşlarım kötü."

"Bebeğim annen herkesi iyi sanıyor değil mi?"

Koltuğun arkasından konuştuğunda Felix kaşlarını iyice çatmıştı.

"Çocuğum her zaman beni haklı bulucak bikere!"

"Hıh, doğduğunda görürüz onu."

Koltuğun arkasından çekilip kendisini Felix'in yanına atmıştı. Kafasını ona çevirip hafifçe gülümseyerek dilini dudaklarında gezdirmişti.

"Sana ayrı bi hava kattı çocuk."

Kafasını o tarafa çevirip bakmaya başlamıştı. Hyunjin onun yanağından makas alıp saçlarını karıştırmıştı.

"Çocuk varken yatak şeyi yapılır mı?"

~~~

Evet genclik, kaoslari bitirmeye zahmet eden yazariniz geldi😎✋

Şükür namazı kılabilirsiniz, herşey düzeldi

Bu ikisi cok şeker oldu ya 😻😻

OMG DUYURU🚨🚨

Texting yazdığımı söylemiştim, bugün onun ilk bölümü gelicek haberiniz olsun👍

Neyse hadi bakalım derslerinize cok calisin kendinize iyi bakın bu yazar sizi çooook seviyorrr sakın unutmayın!!💗💋🌺😽😽😘😻😻😽💗😽💋😘💋😘💋😽💋😻🌺😘💋💗😽💋😻💋😘💗😽💗😽🌺😘🌺😽💗😽💋😘💋💗😽💗😽🌺😘🌺😽🌺😽💗😻💗😽🌺😽😽😻💋😘😽😘💗😻🌺💗😻😽💋😽🌺🌺😘💗😽


Sınır 54 oy 170 yorum

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin