Akşam olmuştu ve Felix hala odasında oturuyordu. Yastığının dikişleriyle oynarken o kediyi düşünüyordu. Kapısının açılmasıyla bütün düşüncelerinden kurtulup o yöne bakmıştı. Hyunjin odaya girmişti.
"Ne istiyorsun?"
Hyunjin kapıyı kapatıp yatağa doğru ilerlemişti. Yatağa oturup kafası aşağı eğik olan Felix'in çenesinden tutup yüzüne bakmıştı. Daha sonrasında dudaklarına öpücük bırakıp yüzünde bir barışma belirtisi beklemişti.
"Çık odamdan."
"Burası benim evim."
"Bu da benim vücudum."
Elini göğsüne koyarak konuşmuştu. Büyüğü sıkıntıyla nefes verip tekrar aralamıştı dudaklarını.
"Felix sen bana aitsin ve sanırsam bunu çok çabuk ununutuyorsun. Evden kaçıp kendinden kaç yaş büyük adamlarla buluşup onların sana dokunmasına birşey demiyorsun, ben dokununca kıyameti koparıyorsun?"
"O olay öyle değil tamam mı!?"
"Bağırma bana! Ben ne olduğunu net bir şekilde gördüm!"
Tekrar haksız çıkmanın siniriyle kafasını yastığa gömüp ağlamaya başlamıştı.
"Kaldır kafanı Felix. Hwang'lar ağlamaz."
"Siktir git Hyunjin! Ben Lee'yim!"
"Aptal birisin Felix. Ve bu böyle kalacak. Kendini toparlayamıyorsun, herşeye çok alınıyorsun, hata yapıp haklı çıkmaya çalışıyorsun. Ne yapmamı bekliyorsun ya? Özür dilememi falan mı?"
"İstemiyorum Hyunjin! Senin hiçbir şeyini istemiyorum! Ne paranı, ne bana bakmanı, ne beni sevmeni, ne bana dokunmanı.. Hiç bir şeyini istemiyorum! Ben sadece okuluma gidip geliyordum, ne istedin benden!? Ne diye alıkoydun beni!? Ne zararım vardı sana, ne yaptım ben!?"
Felix kafasını kaldırıp ağlayarak konuştuğunda Hyunjin gözlerini kapatıp yutkunduktan sonra tekrar açmıştı. Felix'in ellerini tutup öpmüş ve sonra okşamaya başlamıştı.
"Felix, sadece çizgini aşıyorsun."
"Sende beni asla dinlemiyorsun! Herşeyi biliyorsun, ama dinlemeyi bilmiyorsun! Bırakta açıklayayım! Birazcık beni dinle!"
"Tamam Felix uzatma."
"Soğutma Hwang. Gerçekten Soğutma."
Felix ellerini çekip yatağa uzanmış ve üstüne battaniyeyi çekmişti. Hyunjin'e arkasını dönüp yattığında büyüğü iç çekip onun yanına yatmış ve arkasından ellerini dolamıştı. Felix ise onun ellerini ittirip uyumasına geri döndü.
"Felix-"
"Kes ve odana git. Uyuyacağım."
"Sen nereden kimi kovduğunun farkında mısın Felix!? Sana uzatma dediysem uzatmayaca-"
"Çıkarken kapıyı kapat."
Felix onu umursamadan uykusuna geri döndüğünde Hyunjin'de sinirle yerinden kalkıp odadan çıkmıştı, kapıyı açık bırakarak.
"Lan kapıyı kapatsana!"
Arkasından bağırsada duymamış gibi yapmış ve gitmişti. 'off'layarak ayağa kalkıp kapıyı kapatmış ve tekrar yatağına yatmıştı.
~~~
Sabah odasında duyduğu kadın sesleriyle gözlerini aralamıştı Felix. Ortamı ilk önce bulanık görüşü, sonrada net bir görüş kaplamıştı. İyice uyanıp yatakta doğrulduğunda Lucia denen kadın ve Hyunjin'i görmüştü. Birlikte Felix'e bakıp konuşuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Boy ✓ | Hyunlix Daddykink
FanfictionLittle Boy •Gerçekle bir bağlantısı yoktur. •Smut, şiddet vb. •Kopyalanması veya konunun izinsiz alınması yasaktır.