49 -Final-

6.2K 319 1.3K
                                    


6 Ay Sonra

6 ay olmuştu. Kısa bir zaman gibi gözükse de demeyeceğim, gerçekten kısa bir zamandı. Hızlıca geçmişti günler. Ultrasondu, cinsiyetti, evlilikti derkeen su gibi akıp gitmişti günler. Bebeğimiz doğmuş, ismi Jiwoo olmuştu. Hyunjin'in kopyası olarak adlandırabilirdik, çünkü tıpa tıp ona benziyordu. Gözleri, dudakları, burnu, yüz şekli.. herşeyi ona benziyordu. Felix'den aldığı tek şey ise yanağında ve burnundaki küçük çiller di. Zamanla huylarını kimden aldığını da görecektik.

Şimdi nikaha dönelim. Tam olarak bugünden bahsedeceğim. Yazarcığınızın yazmaya başladığı tarih, - yani ikinci yazım tarihi :) -
10 Mayıs 2023. Felix odasındaki aynanın önünde oturuyordu. Kuaförler ise beyaz ceketi beyaz pantolonuna ve beyaz gömleğine uygun bir makyaj yapıyordu.

Orda durun! Sadece beyaz değildi kıyafetler. Gömlek, kumaş pantolon ve ceket beyazdı. Ceketinin cebindeki çiçek ve kravatı pembeydi. Kesinlikle silah zoru ile pembe yaptırmamıştı, ne alakası var?!

Hyunjin ile aynı kıyafetleri giyiyorlardı. Genelde pembeyi sevmezdi Hyunjin ama Felix lohusalık döneminde ona pembe yapmak istemediği için durmadan trip atmıştı. Bu yüzden fikrini değiştirmişti. Hala daha lohusalığı sürüyordu Felix'in ve maalesef ki 3-4 hafta boyunca daha sürecekti.

Şimdide makyajı yapılırken beş karış suratla oturuyordu sandalyede.

"Uf ya uf! Neden pembe giyindik ki!?"

Balkonda sigarasını içen Hyunjin'e doğru bağırmıştı.

"Yukarı bakın lütfen."

Kuaförün söylediğiyle birlikte gözlerini yukarı doğru kaydırmıştı Felix. Ardından kadın gözlerine maskara uygulanmaya başlanmıştı.

"Bebeğim sen istedin ya pembe olmasını."

"Ne demek sen istedin ya!? Ben açık pembe yapalım bune böyle çingene pembesi gibi!"

"Aşkım ondan daha açığı beyaz zaten."

Felix dudaklarını büzüp kadının maskara sürmesi bittiği için gözlerini eski haline getirmişti. Kadın bu seferde elinde ruj ile gelince Felix dudaklarını serbest bırakmıştı. Hızlıca kadın ruju uygulayıp saçlarına küçük dokunuşlar yaptıktan sonra çekilmişti. Felix'de ayağa kalkıp dolabın yanında duran Yeji'ye doğru ilerlemişti. Yeji'de Yuqi gibi bir çalışan, aynı zamanda korumaları Ryujin'in eşiydi.

Onun yanına gidip Jiwoo'yu kendi kucağına almıştı. Ardından yanağına küçük bir öpücük bırakmıştı.

"Tipe bakkkk!!"

Bebeğinin yanaklarını sıkıp tekrar öpmüştü. Ardından o kucağında dururken yatakta oturan Hyunjin'in yanına oturmuştu. Bebeğine sarılırken Hyunjin'e karşı konuşmuştu.

"Çok heyecanlıyım ya!!"

"Heyecanlanmalısın zaten, heyecanlanmazsan günün bir anlamı kalmaz."

"O da doğru."

Kızını iyice kucağına yerleştirip tekrar öptüğünde Hyunjin de Jiwoo dan makas almıştı. Ardından Felix çocuğu Yeji'ye uzatmıştı.

"Çıkabilirsiniz."

Çalışanlara söylediğinde hepsi birden dışarıya çıkmıştı. Ardından çiftimizde ayağa kalkmıştı. Hyunjin Felix'in ellerinden tutup ellerine küçük bir öpücük bırakmıştı.

"Bugün özel birgün.."

Ellerine bakmaya devam ederken Felix de ondan gözlerini kaçırıyordu.

"Bugüne dikkat etmeni ve asla unutmamanı istiyorum, tamam mı?"

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin