Hyunjin kafa sallayıp Felix'i yataktan indirip birlikte odadan çıkmışlardı.
.
.
.15 Dakika Sonra
Kabı doldurup tekrar Doktor Soobin'in odasına gelmişlerdi. İçeri de hasta olduğu için biraz bekleyip çağrıldıklarında içeri girmişlerdi.
"Kap tamamsa verin lütfen."
Hyunjin kabı Doktor Choi'ye uzattığında gözlüklü doktor alıp ayağa kalkmıştı. Arkasındaki tezgaha bırakıp dolaptan birşeyler ararken Felix'e sormuştu.
"Ne zamandır oluyor bunlar tatlım?"
"1 haftadır falan, pek emin değilim."
"Anladım. Peki birisiyle cinsel bir ilişkin oldu mu?"
"Iı evet."
Söylerken biraz çekinip alttan alttan Hyunjin'e bakıyordu. Ama Hyunjin ona bakmayıp sadece doktoru izliyordu.
Elini Hyunjin'in eline sarıp hafifçe gülümseyerek ona bakıyordu. Bu hareketiyle Hyunjin'de ona bakıp hafifçe gülümsemişti.
Doktor Choi çekmeceden uzun ama küçük olan bir kutu çıkartıp arkadaki tezgahda kutuyu açmıştı. İçinden birkaç uzun test çubuğu çıkartıp şırınga benzeri aletlerle testi yapmaya başlamıştı.
İkili şuanda ne yaptığını görmüyordu bu yüzden ikiside ona bakıyordu. Doktor Choi elindeki test çubuğuna bakmaya devam ederken 15-20 saniye sonra Hyunjin ve Felix'e dönmüştü.
"Evet sonucumuz çıktı."
Felix parmaklarıyla oynarken doktorun ne yaptığını sorguluyordu. Elindeki test gözükmediği için Hyunjin'de bilmiyordu ne olduğunu.
"Tebrikler, Bay Lee. Hamilesiniz."
Felix anında yerinde kesilmişti. Vücudu hareketsiz kalmıştı. Şuan kan akımı durmuş gibiydi. Sadece ağzı açık bir şekilde doktora bakıyordu.
Ben?
Hamile?
Bebek?
Çocuk?
Hyunjin?
Baba?
Ben hamileyim?
"Ne?"
"Duydunuz efendim. Ortalama 3 haftalık bebeğiniz var."
Hyunjin bakışlarını Felix'e çevirip ağzı açık bir şekilde bakmaya başlamıştı. Felix'in de gözleri dolu şekilde doktora bakan bakışlarını Hyunjin'e çevirmişti.
"Hyunjin ben.."
Gözünden bir yaş düştüğünde Hyunjin bu sefer doktora dönmüştü.
"Tamam teşekkür ederiz. Dikkat etmemiz gereken birşey var mı?"
"E-posta yoluyla gerekli olanları atarım. Şimdilik dikkat etmeniz yeterli. İyi günler, geçmiş olsun."
Hyunjin kafa sallayıp gözlerinden yavaş yavaş yaşlar düşen Felix'in belinden tutarak odadan çıkartmıştı.
Hastaneden dışarıya çıktıklarında Felix hala konuşmadan ağlıyordu. En sonunda arabaya ilerlerken durup Hyunjin'in karşısına dikilmişti. Kafasını aşağıya eğip konuşmaya başlamıştı.
"Hyunjin.."
"Efendim tatlım?"
"Ben.. özür dilerim.. bilmiyordum gerçekten! Kendimi çok kötü hissediyorum.. eğer istemiyorsan gidip aldırabiliriz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Boy ✓ | Hyunlix Daddykink
FanfictionLittle Boy •Gerçekle bir bağlantısı yoktur. •Smut, şiddet vb. •Kopyalanması veya konunun izinsiz alınması yasaktır.