1 Gün Sonra
Aradan tam bir gün geçmişti ancak Hyunjin hiç eve uğramıştı. O gün çalan telefonu alıp gitmişti işe.
Şimdide işte çalışmaya devam ediyordu, toplantıdaydılar.
"Evet arkadaşlar 768. dosyanın da yerini tamamladık. Geriye sadece 1597 dosya kaldı. Bay Jeon ve yetkili çalışanlar sayesinde işlerimizin birazı hal olmuş oldu. Daha hızlı ve sıkı bir şekilde çalışmaya devam edeceksiniz. Toplantı bitmiştir."
Elinde dosyayla duran siyah dar etek, beyaz gömlek ve birkaç takı takmış olan Chaeyoung'a çantasını verip çıkmıştı salondan. Birlikte Hyunjin'in odasına gitmişlerdi.
Hyunjin gene patron koltuğuna oturup bilgisayarın kapağını açmış, açma tuşuna basmıştı.
"Chaeyoung şirketteki herkesi kontrol edeceksin. Ve bu görevi başkasıyla paylaşmayacak, sadece sen yapacaksın. Ayrıca Lucia'ya söyle, bu akşam evimde olsun."
"Peki efendim. Başka bir istediğiniz var mı?"
"Şu siyah veletin ismi neydi? Ona birkaç birşey gönderin üzülmesin şimdi. Sonra trip çekiyorum."
"Efendim hangi siyah çocuk?"
"Evimde varya kalan. O çocuk."
"Felix mi?"
"Evet o. dediğim gibi birşeyler hediye yaptırıp gönderin. Çıkabilirsin."
Chaeyoung odadan çıkıp işlerine koyulmuştu.
~~~
"Ahahah! Çok komik ya!"
Felix çizgi filme kahkahalarla gülerken Onu izleyen Yuqi, ve Yuqi'yi izleyen Eunwoo kapının çalmasıyla bakışlarını oraya çevirmişlerdi. Eunwoo gidip kapıyı açtığında karşısında tanımadığı bir kadını görmüştü.
"Kimsiniz?"
Kadın 'off'layarak simli küçük çantasından kart çıkartıp göstermişti. Eunwoo'da başını eğip geçmesine izin vermişti. Kadın içeriye girip salona geldiğinde Felix'i görmüştü. Ona sınırlı bakışlar atarken sormuştu.
"Yuqi bu kim?"
"Bay Hwang'ın yeni bebeği efendim."
Yuqi söyledikten sonra arkasında ona aşık bakışları atan Eunwoo'ya dönüp dilini çıkartarak gözlerini devirmişti.
Eunwoo'da kıkırdayıp Yuqi'yi öpmek için yanaşmıştı. Pembe saçlı olanda tabiki dudaklarına hafif bir tokat yapıştırıp çekilmişti.
"Kalbime vurmuşsun gibi oldu."
"Akşam kalbini düzelteceğim. Şimdi işine git."
Yuqi Felix'e dikdik bakan kadının yanına gitmişti. Felix'de kadına 'bu kim amk' bakışları atıyordu.
"Efendim isterseniz Bay Hwang'ın odasına geçin."
"Hayır Yuqi, ben burada kalacağım."
Siyah simli elbiseli, kahverengi saçlı ve siyah şal (?) Takmış olan kadın kolundaki demir zincirli, siyah simli çantayla tekli koltuklardan birine oturmuştu. Bacak bacak üstüne atıp arkasına yaslanarak Felix'i kesmeye devam etmişti.
"Sen.. o günkü kadın.."
Sessizce söylediği için kadın duymamış ve kafasını sağa sola sallamıştı sorar gibi. Felix'de ayağa kalkıp üstüne yürümüştü kadının.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Boy ✓ | Hyunlix Daddykink
FanficLittle Boy •Gerçekle bir bağlantısı yoktur. •Smut, şiddet vb. •Kopyalanması veya konunun izinsiz alınması yasaktır.