38

3.7K 336 676
                                    

Tek kelime ile Han Jisung'du.

.
.
.

Felix içeri giren dağınık saçlı çocuğa şaşkınlıkla bakarken çocuk gözlerini otobüste gezdirdiğinde Felix ile bakışma başlatmıştı.

"Jisungie?"

Kısık söylediği birkaç sözün ardından harekete geçen otobüsle birlikte Jisung Felix'in oturduğu tekli koltuğun aksine ikili koltuklardan birine oturmuştu.

Jisung yanını patpatladığında kendisine bakan Felix hızlıca oraya gelmişti. Kollarını ona sarıp sarılmaya başlamışlardı.

Kollarını ayırdıklarında birbirilerine bakarak gülümsüyorlardı.

"Nerdesin be oğlum, çok özlemişim."

"Sorma Jis, çok şey oldu."

"Tamam anlat dinliyorum."

"Burda olmaz, arkadaşlarıma gidiyorum sende gel anlatırım orda."

Han kafasını sallayıp bir kolunu Felix'in sırtına koymuştu. Yol boyunca ona sarılarak yolda gitmeye devam etmişlerdi.

~~~

Seungmin'lere gelirler

"Hoşgeldin Lixieee-? Bu arkadaş? Kim?"

Felix arkadaşına gülümseyerek içeri girdiğinde kapı da ki Han ile bakışan Seungmin'e karşı konuşmuştu.

"Eski bir arkadaşım, gelsin o da tanışmış olursunuz."

Seungmin kafa sallayıp kapının önünden çekildiğinde Jisung'da arkadasından içeri girmişti. Salonda tepinen Jeongin ve Changbin'in yanlarına ilerlerken Seungmin konuşmuştu.

"Hoşgeldiniz ikinizde tekrardan."

"Hoşbulduk."

"Hoşbulduk."

Birlikte salona geçtiklerinde PlayStation (?) oynayan Changbin ve Jeongin gibi koltuklara oturmuşlardı.

"Lan salsana şunu!"

Jeongin hiç cevap vermeden oynamaya devam etmişti. Changbin'i birkaç hamlede tekleyip elindeki konsolu masaya bırakmıştı. Arkasına yaslanıp havalı bakışlarla Changbin'e bakıyordu.

"Changbinciğim, bir dahakine çalışıp gel."

"Hay böyle işi.."

Changbin'de elindekileri bırakıp koltukta oturan 3lü ye dönmüştü.

"Hoşgeldiniz, arkadaş kim?"

Jeongin konuştuğunda Changbin'de onaylamıştı. Felix'de arkadaşını tanıtmaya başlamıştı.

"Şimdi bu arkadaşım Han Jisung. -Kısaca yazarın kocası- Hyunjin beni bulmadan önce onunla arkadaşım, Hyunjin bulunca konuşamadık. Bugünde otobüste karşılaştık."

Herkes kafa sallayıp kendini kısaca tanıttıktan sonra Felix tekrar konuşmuştu.

"Hyunjin'den gizli geldim buraya da. Net farkedicek ama yapıcak birşey yok."

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin