23

5.6K 406 1.3K
                                    

"Sen sevmiyor musun beni?"

.
.
.

"Sevmiyorum."

"Sevmiyorsan neden bana bakıyorsun?"

Hyunjin hiç cevap vermeden arabayı sürmeye devam etmişti. Felix de bir süre ondan cevap beklemiş ama vermediğini görünce kafasını cama çevirip dışarıyı izlemeye başlamıştı.

Hyunjin elini arabanın radyosuna atıp şarkılardan birini açmıştı.

Yolda biraz daha gittiklerinde trafik ile karşılaşmışlardı ve yoğundu. İkinci yol ise kapalıydı ve birkaç araç vardı.

Hyunjin sıkıntılı bir şekilde nefes verip aracı biraz uzaktaki ikinci yola sürmeye başlamıştı. Ama ordada trafik vardı ve araçlar geri çekilemiyordu.

"Evde kalıp sevişsek olmuyordu zaten değil mi?!"

Felix yerinde biraz uzaklaşıp kafasını Hyunjin'e çevirmişti.

"İşin gücün yatak zaten.."

Sessiz bir şekilde söylediği için Hyunjin duymamıştı. Hala daha kaşları çatıktı ve arabayı sürmeye çalışıyordu.

"Bekle burda."

Arabanın kapısını açıp inerek hızlıca yandaki trafik polislerine ilerlemeye başlamıştı.

Felix ise öylece gelmesini bekliyor, onu izliyordu.

Hyunjin cebinden kart çıkartıp polise gösterdiğinde polis kafasını sallayıp araçların biraz alan bırakmalarını sağlamaya başlamıştı. Hyunjin arabaya doğru gelip kapıyı açarak tekrar yerine oturmuştu.

Araçların boşluk bıraktığı aradan geçerek trafiği atlatmıştı. Felix'e göz ucuyla baktığında arkasına yaslanıp kollarını önünde birleştirmiş, gözlerinin dolmuş olduğunu görmüştü.

"Ne oldu gene?"

Arabayı sürmeye devam ediyor, arada da Felix'e bakıyordu.

"Felix ne oldu dedim?"

"Bağırıyorsun bana, kalbim kırılıyor."

Evet sevgili okurlarım; Lee Felix, Hwang Hyunjin'e aşık olmuştu. Tabii bunun farkındaydı ama bu hissin ne olduğunu çözemiyordu. Ona bağlıydı, tıpkı büyülenmiş gibi.

Hyunjin boş muydu? Hayır tabii ki. Ne hissettğinin farkındaydı ama kendisine yediremiyordu.

"Sürekli sorun çıkarmazsan bağırmam."

"Ben mi yaptım trafiği ya!?"

Hyunjin gülümseyip Felix'in yanağından makas almıştı.

"Tamam bebeğim, haklısın. Şimdi trip yapma da güzel bir gün olsun."

Felix kafa sallayıp yanaklarını silmişti. Sonrada yola devam etmişlerdi.

~~~

Uzun bir yolculuğun ardından AVM'ye gelmişlerdi.

Felix yüzündeki hafif gülümsemeyle birlikte arabadan inmişti. Hyunjin'de ardından inip arabayı kilitleyerek Felix'in yanına gelmiş, ellerini kenetlemişti. Felix acelesinden beş dakika yerinde duramıyordu. Hızlı hızlı yürüyor ve Hyunjin'i sürüklüyordu.

"Felix yavaş ol biraz, AVM kaçmıyor."

Felix onu çokta umursamadan aynı hızda AVM'nin girişine gelmişti. Kapıdaki güvenlik görevlilerine Hyunjin kartını gösterip birkaç kontrolün ardından içeriye girmişlerdi.

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin