47

3.3K 292 956
                                    

Hyunjin onun kolundan tutup durdurmuştu.

.
.
.

"Ne Felix Hyunjin ya, bebeğime dediklerini duymuyor musun!?"

"Felixcim birşey demedi ki."

"Ben yanlış duyuyorum zaten Hyunjin! Onu savun sende öpüşün evlenin!"

Sinirlice kolunu çekip Minah'ın omzuna çarparak odadan çıkmıştı Felix. Kapıyı da sertçe kapatmayı unutmamış tı.

"Sikerim o elini!"

Kapıyı kapatmasına sinirlenip bağırdıktan sonra arkasına sinirlice yaslanıp gözlerini kapatmıştı.

"Konuş Minah."

"Tabii efendim. Görmüş olduğunuza göre Hong Eun-chae, son derece yetenekli. Pek bir tecrübesi yok sadece kısa zamanlığına bir şirkette çalışmış. Ayrıca Hong Kazuha ile evli. Geri kalan detaylar bilgisayarda yazıyor."

Hyunjin kafasını sallayıp gözlerini açarak bilgisayara çevirmişti bakışlarını. Birkaç inceleme orda yaptıktan sonra Eun-chae'ye dönmüştü.

"Minah yardımcı olacak, çalışmaya başlayabilirsin."

Kız kafa sallayıp Minah ile birlikte odadan çıkmıştı. Kızı çalışması için diğer çalışanlara bıraktıktan sonra kendiside tuvalete gidip kabinlerden birine girerek kapısını kilitlemişti.

Klozetin kapağını kapatıp üstüne oturarak ağlamaya başlamıştı.

"Ne var onda bende bulamadığı?"

~~~

Şirketin kafesinde sinirlice limonata içiyordu Felix. Bar tarzı sandalyelerde oturuyordu. Pipetten tutarak limonatayı karıştırıyordu. Limonatanın içindeki buzlar dönüyordu.

"Uf ya, beni değil onu savundu! Kesin aşık ona, beni sevmiyor!"

Pipeti dudakları arasına götürüp içmeye başlamıştı. Kaşlarını çatmış bir şekilde düşünürken Minah kafeye girip çalışana birkaç söylemişti. Siparişlerini beklerken sandalyelerden birine oturup telefonunu çıkartmıştı.

Felix sinirlice ona bakarken elindeki limonatayı onun üzerine doğru dökmüştü.

"Ayhhh!"

Üstündeki beyaz bağlama askılı elbiseye dökülen meyve suyuyla ayağa kalkmıştı. Kalktığınde uzun ince bacaklarından aşağıya doğru düşüp beyaz topuklu ayakkabılarına da bulaşmıştı limonata. Üzerindeki beyaz tüylü crop ceketin uçlarından tutup çıkartarak sandalyeye bırakmıştı.

"Az bile sana!"

"Efendim ben ne yapt-"

"Ben yalancı mıyım yani!? Ne söylediğimi bilmiyor muyum!?"

Minah'ın üstüne iyice yaklaşıp saçlarını önünden çeken kızın kolundan cimcikleyip göğsüne doğru dirseğini geçirmişti.

Tabii herkes toplanıp onları ayırmaya çalışırken bir çalışan Hyunjin'e haber vermişti.

Kısa sürede Hyunjin oraya gelmişti.

"Felix yeter!"

Bağırmasıyla birlikte Felix durup yerdeki Minah'ı bırakmıştı.

"Ne yeteri ya!?"

"Ne yaptığını sanıyorsun sen!?"

"Korkma Hyunjin, öldürmedim aşkını!"

"Siktir git ya!"

Felix'i hafifçe ittirsede Felix kendisi biraz geriye gidip ittirmenin şiddetini arttırmış gibi durmuştu.

Minah'ın yanına ilerleyerek bir yere oturtmuştu. Ardında çalışanlarla konuşup birkaç şey söylemişti.

Felix gördükleriyle dahada sinirlenip onların yanına ilerlerken düşmüş numarası yapıp kendisini yere atmıştı.

Tabii Hyunjin numara yaptığını anlayıp umursamamıştı.

"Hyunjin düştüm!"

Ondan sadece boş ve sinirli bakışlar aldığında ayağa kalkıp rastgele bir erkek çalışanın dudaklarına kendi dudaklarını bastırmıştı.

~~~

All Eyes On Yazar😎😎

Bolum gecikti özür dilerim bebeklerim😔✋

Kısa yazdım ne olduğunu merak edin diye😎

Minah'a yapılan benim bile canımı acıttı, geçen arkadaşımın dirseği çarpmıştı banada o yüzden yazdım

Bu arada unutmadan, Minlix ficime göz atmayan var mı?

Bu arada unutmadan, Minlix ficime göz atmayan var mı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mutlaka bakın, konusunu çok beğeniyorum. O da Daddyking şeklinde olacak sanırım. Kapağına aldırmayın salladım🤦‍♀️

Birde yetmezmis gibi 2 yeni fic yaziyorum taslakta da bir sürü basligi atılmış konusu bulunmuş fic var😱

Yazar yeter🤦‍♀️🤦‍♀️

Hadi bakalım derslerinize cok calisin kendinize iyi bakın bu yazar sizi çooook seviyorrr sakın unutmayın!!😻😻💗😽😘🌺💋💍💗💍😽💋💗💍😻💍😽🌺😻💍😽🌺😻💍😽🌺😻💋😽🌺💗💋😽💍😻💋😽

Saka saka sevmiyom

Şaka saka seviyomm

Nasıl inandiniz ama sevmiyom diyince😎😎

Esprisiz olmaz

Sınır 82 oy 390+ yorum

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin