Yolculuk bir süre sonra sıkınca Felix kafasını Hyunjin'in omzuna atıp 'off'lamıştı.
.
.
.Hyunjin'de bu hareketine karşılık telefonunu kapatıp çantasına koyarak Felix'e bakmıştı.
"Hyunjin, biz şimdi evli miyiz?"
"Hayır bebeğim."
"Ama yüzük var."
Felix'in elini tutup kendi dudakları arasına getirmiş ve öpmüştü. Daha sonrasındada yüzüğe bakarken konuşmuştu.
"Bu yüzük sadece hediye."
Felix dudaklarını büzüp Hyunjin'in kucağına geçmişti. Hyunjin'de ellerini onun beline dolayıp büzülmüş dudaklarına öpücük bırakmış ve yüzüne yakın bir açıda durmuştu.
"Üzüldün mü?"
"Biraz."
Hyunjin yüzüne sinsi bir sırıtma yerleştirip Felix'in iyice kulağına yaklaştırmıştı kafasını.
"Evlenelim mi isterdin?"
"Bilmem, en azından birşeyler olsun isterdim."
"Ve asla böyle birşey olmayacağını biliyordun."
Felix içten içe kırılsa da belli etmeden Hyunjin'e bakıyordu.
"Niye beni her fırsatta yatağa atmaya çalışıyorsun o zaman? Sonuçta asla böyle birşey olmayacağını biliyorsun."
Hyunjin konuşacağı sırada koruma komut vermişti ve arabadan inmişlerdi. Şuan tamda Hwang şirketinin karşısında duruyolardı. Neredeyse 25 katlıydı, siyah ve şık görünüyordu. Duvarları parlaktı ve neredeyse hiç toz yoktu. Felix ilk başta şaşırsada sonradan Hyunjin'in zengin züppe birisi olduğunu hatırlayıp normal karşılamıştı.
Şirkete girdiklerinde bütün çalışanlar ayağa kalkıp onları selamlamıştı. Chaeyoung yanlarına gelip elinde birkaç dosya ve yanında bir kız ile birlikte Hyunjin'i takip ediyordu.
Giriş bölümünden sonra asansöre binip 27. Kat düğmesine basarak üst kata çıkıyorlardı. Asansör lüks ve şıktı. Siyah, gri ve koyu kırmızı renklerinden oluşuyordu.
27. Kata geldiklerinde hep beraber asansörden inip Hyunjin'in odasına girmişlerdi. Chaeyoung kapıyı açıp herkes girdikten sonra kapatmış ve Hyunjin koltuğuna otururken dosyaları masaya bırakıp klimayı ayarlamıştı. Hyunjin dosyalardan incelemeye başlarken oda masada olan dağınık eşyaları toplamıştı.
Ardından o da Hyunjin'in yanına geçip dosyaları tanıtmaya başlamıştı. Felix de odanın köşesinde ki deri koltuğa oturarak onları izliyordu. Elleri kendi eteğinin uçlarında gezinirken masanın karşısında ki kahverengi saçlı kıza bakıyordu.
"Evet efendim. Bütün dosyalar düzene girdi ve hesap için 16 tane koruma tuttuk. Ayrıca bodrumdakiler içinde ayrı yetten rütbeli adamlar yerleştirildi."
"Harikasın Chaeyoung. Bende mailleri gönderip kayıt ettim."
"Evet efendim onlarıda düzenledim. Tüm çalışanlar kontrol edildi."
Dosyaları kapatıp karşısındaki kızı süzmeye başlamıştı Hyunjin.
"Efendim bu görmüş olduğunuz kişi Minah, sizin kişisel asistanınız ve aynı zamanda yardımcım olarak iş başvurusunda bulundu. Bende hem şirkete hemde size yetişemediğim için onayladım. Şirkette bana yardım edecek, sabahları da evinize gelip kişisel işlerinizde yardım edecek. Tabii sizin fikrinizi de almak istedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Boy ✓ | Hyunlix Daddykink
FanfictionLittle Boy •Gerçekle bir bağlantısı yoktur. •Smut, şiddet vb. •Kopyalanması veya konunun izinsiz alınması yasaktır.