Uzun ince bacaklarına giydiği siyah bilek çorap, gri ve kısa olan dar bir elbisenin üstüne siyah ceket ve uzun topuklu siyah ayakkabı ile içeri girmişti dağınık sarı saçlı Chaeyoung.
.
.
.Jennie'ye doğrulttuğu silah ile beraber derin nefesler alıyordu.
"Korumalar!"
Jennie'nin sesiyle beraber korumalar bir anda oraya toplanmaya başlamıştı.
"Durdur adamlarını Jennie! Patlatırım burayı!"
Elindeki bomba çalıştırıcıyı gösterdiğinde Jennie adamlarına eliyle 'dur' işareti yapmıştı. Siyah giyimli ve siyah maske adamlarda durup geriye doğru gitmişlerdi.
"Neyin peşindesin Chaeyoung? Kahraman mı olacaksın?"
"Kahramanın olacağım, Jennie."
~~~
Felix'i ittirip üstüne çıktığı yatakta başını boynuna gömmüştü Jae-sung.
Felix'in dizlerinde oturduğu için Felix kalkamıyordu. Ellerinide tuttuğu için hareketleri kolay oluyordu."Bırak beni!"
Ağlamaktan hırıltılı çıkan sesini umursamadan başını Felix'in göğüslerine getirmişti. Orayı da öpüp emmeye başladığında Felix artık iyice rahatsız hissediyordu. Başka bir adamın kendi vücudunda izlerini zorla bırakması? Düşüncesi bile iğrenç.
Ayaklarını ve ellerini oynatmaya çalışıyordu ama nafileydi.
~~~
Jennie histerik gülüşünü eklemişti.
"Neyin kahramanı Muhteşem Chaeyoung?"
"Nesli tükenmekte olan bazı hayvanları Dünya'dan silip onları kurtaracağım. Beğendin mi?"
Tekrar gülüp Chaeyoung'a bakmaya devam etmişti Jennie. Bu sırada elindeki kelebeği Hyunjin'in boğazından çekmiyordu.
"Bana iğrenç muamelesi yapma Chaeyoung. Hepimiz biliyoruz ki bazı katiller hala dışarı da ve bu toplumda yaşıyoruz."
"Ningning'i ben öldürmedim!"
"Ahh tabii sevgilim, haklısın. Önce tecavüz edip sonra da kafasında küllük kırdığın Ningning değilse, haklısın."
Hyunjin iyice sinirlendiğini hissediyordu. Ellerini hala çözmeye çalışsa da olmuyordu.
"Gün gelecek, Hyunjin. Eşin çocuğunu kaybedecek. Ve ben o günü zevkle izleyeceğim."
"Felix'den bahsetme!"
Gözlerini hiç ayırmayan Chaeyoung'a hala bakıyordu Jennie.
"Taehyung!"
Chaeyoung'un bağırmasıyla içeri giren ekip hem korumalara hemde Jennie'ye saniyesinde saldırmıştı. Bu sırada Jennie elindeki kelebeği Hyunjin'in boğazına bastırmıştı.
Ama kafasını geri çeken Hyunjin sadece boğazında çizik olmasına izin vermişti.
Chaeyoung bu sırada hızlıca onun yanına ilerleyip ellerini çözmeye başlamıştı.
Bütün korumalara gerekli hasar verilmişti. Hyunjin'de kurtulmuştu. Ekip, Chaeyoung ve Hyunjin birlikte binadan çıkmaya başlamıştı.
Tamamen boşalttıkları binadan herkes uzaklaşırken Chaeyoung bombayı patlatmak için biraz yakın mesafede durmuştu.
Elindeki kumandanın kırmızı tuşuna bastığında çıkan yüksek sesle ve ateşle beraber arkasını dönüp arabaya yürümeye başlamıştı.
Esen rüzgar saçlarını yüzüne getirirken o umursamıyor, sadece yürüyordu.
Tabii, yürümesi çok uzun sürmeden önündeki zemin havaya uçmuştu..
Biraz uzaktaki ağacın arkasında ki Jennie, içeriden kaçmayı başarmıştı.
Şimdide önceden kurduğu tuzağı patlamıştı. Chaeyoung'un havaya uçan bedeninin yere çarpmasıyla birlikte etrafa yayılan kanlara zevkle bakıyordu Jennie.
Hyunjin'de bakıyordu, ama onun aksine acı bakışları takılıydı gözlerinde.
Gelen yüksek sesle döndüğünde Chaeyoung'un kanlı bedenini havada uçarken görmek, kolay mıydı?
"Rosé..?"
~~~
A
çılın, Felix'e ne olduğunu göstermemek icin yirtinan yazariniz geldi 😎😎
Chaeyoung öldü
Ve bu gerçek
Şurayada foto atim hatıra kalsın
Bu kadın gerçek mi?
O değilde Jisoo solo çıkartmış, ben çok beğenmedim. MV için fazla emek harcanmamis ben Yg'den abartılı bir MV bekliyodum. Ama genede şarkı güzeldi. Jisoo harika söylemiş
BU ARADA DUYURUM VAR🚨🚨
Hyunlix Texting yazıyorum😱😱
Yayinlasam okur musunuz, acil cevap verin ona göre ilk bölüm yarın çıkıcak👍
Neyse hadi bakalım derslerinize cok calisin kendinize iyi bakın bu yazar sizi çooook seviyorrr, düşüyor ölüyor bitiyor sakın unutmayın!!🌺😚💗💋😘😽😻🌺😚😻💗😚💋😘😻😚💗😘😚😻😚💋💗💋😘💗😚😽😚😽💗😘😚
Sınır 52 oy 160 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Boy ✓ | Hyunlix Daddykink
FanfictionLittle Boy •Gerçekle bir bağlantısı yoktur. •Smut, şiddet vb. •Kopyalanması veya konunun izinsiz alınması yasaktır.