40

4K 353 1K
                                    

"Demekki bazen haklı olabiliyor olabilirsin Hwangcım."

.
.
.

Felix'in yüzüne iyice yaklaşıp konuşmuştu.

"Ben Hwang değilim Hyung!"

"Ben Hyung değilim Hwang."

Sinirlice arkasına iyice yaslanarak Hyunjin'e çatık kaşlarla bakmaya başlamıştı.

"Ne zaman gidicez eve?"

"Serum bitsin gideriz."

Felix bakışlarını seruma çevirdiğinde 10-15 dakika içerisinde bitebilecek kadar kaldığını görmüştü. Sonra tekrar bakışlarını Hyunjin'e çevirerek ona bakmaya devam etmişti.

"Bana ne dediğini hatırlıyor musun Hyunjin?"

"Ne demişim ben sana?"

"'O bebek düşerse benim hiç birşeyim olmayacaksın.'"

"Ee?"

"Ne demek ee? Beni sevmiyor musun yani?"

"Seviyorum."

"O zaman niye öyle dedin?"

"Sinirle oldu."

"Kendi düşüncendi."

"Hayır Felix sinirlendiğim içindi."

"Ben yalancı mıyım?"

"Hayır bebeğim yok öyle birş-"

Felix eliyle üstüne eğilmiş olan Hyunjin'i ittirip kafasını diğer tarafa çevirmişti.

"Felixcim ben öyle de-"

"Bana hiç inanmıyorsun Hyunjin! Hep yalancı yerine koyuyorsun!"

Kafasını ona döndürüp ağlamaya başladığında Hyunjin ellerini onun yüzüne getirip konuşmaya başlamıştı.

"Aşkım ben sana inanıyorum, ama öyle birşey demedim k-"

"Niye herşeyi sorguluyorsun o zaman!?"

"Sorgulamadım ki bebeğim."

"Sorguladın Hyunjin ya!"

Daha fazla ağlamaya başladığında Hyunjin bu sefer elleriyle onun ıslak yanaklarını silip saçlarına öpücük bırakmıştı.

"Haklısın tatlım sorguladım, özür dilerim."

Kollarını ona sararak konuştuğunda Felix'de iğnesiz elini ona sarmıştı. Felix'in ağlaması bittiğinde Hyunjin onun üstünden çekilip eline öpücük bırakmıştı.

"Ağlama artık, tamam mı?"

Felix kafasını sallayıp gözlerini silerken Hyunjin hemşireye serumu çıkartması için birkaç şey söylemişti.  Hemşire de onu onaylayıp gelerek serumu çıkartmıştı.

Damar yolu açılan yerdeki iğneyi yavaşça çekerek üstüne bir ilaçlı pamuk koyup Hyunjin'e talimat vermişti. Onu dinledikten sonra Felix'in kolundaki pamuğa iyice bastırarak kanın gelmesini engelliyordu.

Hyunjin pamuğu tutmaya devam ederken ikili bir yandan arabaya yürüyordu. Geldiklerinde de hızlıca binip eve doğru gitmeye başlamışlardı. Yolda gene Hyunjin pamuğu biraz bastırıp tutmuştu, kanama durduğunda ise pamuğu çekip araba da bir yere atmıştı.

~~~

1 Ay 2 Hafta Sonra

Gri sweat ve siyah eşofmanlı Felix evin içinde rastgele bir şekilde dolaşıyordu. Hyunjin üst kattaki çalışma odasında çalıştığı için salonda yoktu ve Felix bunu biliyordu.

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin