"Teşekkür ederim Hyunjin! Hadi görüşürüz!"
.
.
.Telefonu kapattıktan sonra odanın kapısını açıp telefonu Eunwoo'ya vermişti.
"Hyunjin yememe izin vermedi. Şimdi cips ve çikolata istiyorum!"
Eunwoo olumlu anlamda başını sallayınca Felix koşarak aşağıya inmişti. Geniş koltuğa oturup televizyonu açtı. İbi'yi görünce gülümseyip izlemeye başladı.
Eunwoo'da evden çıkıp markete gitmişti. Birkaç paket cips ve çikolata alıp geri eve dönmüştü. Yuqi cipsleri tabağa koyup çikolataları eline alıp Felix'e götürmüştü. Felix hepsini kucağına koyup yemeye başlamıştı. Bugün okulu yoktu bu yüzden rahatça takılıyordu. Atıştırmalıkları bittikten sonra masaya bırakıp bütün gün çizgi film izlemişti.
Kapının çalmasıyla o yöne koşup Yuqi'den önce kapıyı açmıştı. Hemen Hyunjin'in boynuna kollarını dolayıp sarılmıştı. Büyüğünün boyu uzun olduğu için ayak ucunda duruyordu. Hyunjin ilk başta şaşırsada sonradan ellerini beline doladı. Felix ellerini çekmiş ve içeri girmişti. Hyunjin'de arkasından gelip içeri girmiş ve salondaki tekli koltuklardan birine oturmuştu. Kucağını patpatlamasıyla Felix gidip dizlerine oturdu.
"Neler yaptın bugün bebeğim?"
"Hiiç. Yemek yedim, televizyon izledim."
"Aferin bebeğime. Birazdan bir misafirim gelecek sen odana çık ve ben gel diyene kadar gelme."
Küçüğünün dudaklarına bir öpücük kondurmuştu. Felix de başını sallayıp üst kata doğru gitmişti. Yatağının üstüne oturup şarkı söylemeye başladı. Merdivenlerden birinin çıktığını duyunca Hyunjin olduğunu düşünüp kapıya doğru ilerledi. Kapı kolunu çevirip kapıyı açtığında merdiven tarafında kimse olmadığı için kafasını diğer tarafa çevirdi. Gördükleriyle gözleri şok olmuş bir şekilde açıldı. Hyunjin, genç bir kızı öpüyordu. Öperken elleri vücudunda geziniyordu. Hyunjin'in odasına girdiklerinde Felix'in gözleri dolmuştu. Odasına girip kapıyı çarpmış yatağının üstüne atlayarak ağlamaya başlamıştı. O ağlarken yan odadan inleme sesleri geliyordu. Kulaklarını kapatıp ağlamaya devam etti.
~~~
Sabah saçında hissettiği uzun kemikli ellerle uyanmıştı küçük olan. Gözlerini araladığında bulanık görünüşünü netleştirmek için gözlerini birkaç defa kırpmıştı. Gözleri net görmeye başladığında saçlarını okşayan ellerin sahibini görmüştü. Tabiki de Hyunjin. Onu görmesiyle hızlıca yatakta doğruldu."Günaydın bebeğim. Hadi hazırlan okula gideceksin."
Felix cevap vermeden yataktan kalkmış ve banyoya gitmişti. Rutin işlerini tamamlayıp tekrar odasına girmiş ve dolaptan birkaç parça kıyafet almıştı. Giyineceği sırada onu izleyen Hyunjin'i fark etmiş ve ona dönmüştü.
"Giyinsene."
"Çıkarsan giyineceğim."
"Seni izlemek istiyorum."
"Sen izleyeceğini izliyorsun zaten. Şimdi çık odamdan."
"Ne saçmalıyorsun Felix?"
"Anlaşıldı sen çıkmayacaksın."
Elindeki kıyafetleriyle odasındaki banyoya girmişti.
"Felix hemen geri gel!"
Felix umursamadan banyonun kapısını kilitlemişti. O üzerini giyinirken kapı tekmeleme sesleri geliyordu. Üzerini giyinip kapının kilidini açmıştı. Çıkmak için yeltendiğinde Hyunjin kolundan sıkıca tutmuş ve karşısına getirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Boy ✓ | Hyunlix Daddykink
Hayran KurguLittle Boy •Gerçekle bir bağlantısı yoktur. •Smut, şiddet vb. •Kopyalanması veya konunun izinsiz alınması yasaktır.