20

6.1K 447 2K
                                    

Minah koltuğa gelip Hyunjin'in diğer tarafına oturarak elindeki dosya hakkında konuşmaya başlamıştı. Felix'de ayağa kalkıp Hyunjin'in dizlerine oturarak projeyi dinlemeye başlamıştı.

.
.
.

Minah Felix'e şaşkın şaşkın bakarken gözlerini Hyunjin'e çevirip sormuştu.

"Hyunjin, arkadaşın inmeyecek mi?"

"F-"

"Eşiyim ben onun."

Minah yüzünü bozup Hyunjin'e bakmaya devam etmişti.

"Bayan Park evli olmadığınızı söylemişti, bilmiyordum."

"Bilsen iyi olur-"

"Evli değilim zaten Minah, Felix saçmalıyor."

Felix anında yerinden kalkıp sinirli bir şekilde Hyunjin'e bakıyor, gömleğin eline uzanan kısımlarını sıkıyordu.

"Dün hiç öyle değildi ama Hyunjin!"

"Bağırma Felix! Çık odana konuşacağım sonra seninle."

"Ahh tabii efendim, haklısınız. Bir kadın ile çalışma adı altında yaptığınız flörtleşmeyi görmemeliyim."

Masadaki suyu alıp Felix'in üstüne doğru fırlattığında Felix refleks olarak arkaya gitmişti. Önce ıslanan üstüne sonrada Hyunjin'e bakıp üstüne doğru yürümeye başlamıştı. Yüzüne tokadı geçirip arkasına dönerek gitmek için adımlamıştı.

Tabii Hyunjin'in kolundan tutup asılarak yanına düşmesini sağlamıştı. Sırtına birkaç kere sertçe vurduğunda sesi bütün evde yankılanmıştı.

Felix'de aynı şekilde birkaç kez bağırıp yerinden kalkmaya çalışıyordu ama Hyunjin'in ardı ardına kafasına ve sırtına vurması izin vermiyordu.

En sonunda Chaeyoung ve Yuqi araya girip olayı bitirmeye çalışmışlardı.

"Bay Hwang lütfen! O henüz bir çocuk ve ona böyle davranamazsınız."

"Karışma Chaeyoung!"

"Bay Hwang, polisi aramak zorunda bırakmayın."

Hyunjin sinirli bir şekilde nefes alıp ellerini Felix'den çekmişti. Ellerini dizlerine koyup kafasını yaslamıştı.

Felix yerinde oturur pozisyona gelip ağlayarak koluna birkaç kez sertçe vurmuştu. Hyunjin anında ona dönüp yüzünü onun yüzüne doğru eğmişti.

"Hyunjin, bırak çocuğu."

Chaeyoung omzundan tutup geri asıldığından Hyunjin sinirli bakışlarını Felix'e yolluyordu. Yerinden kalkıp ayakta dururken tekrar Hyunjin'e bağırmaya başlamıştı.

"Nefret ediyorum senden! İğrenç adamın tekisin!"

Ayağındaki terliği çıkartıp Felix'e doğru fırlatarak ayağına çarpmasını sağlamıştı.

Yuqi hızlıca Felix'in koluna girip götürmek için zorlasada yerinden bir santim kıpırdamıyor, Yuqi'yi ittirmeye çalışıyordu Felix.

"Göreceksin Hyunjin buradan kaçıp seni polise vereceğim!"

"Yuqi götür şu veleti!"

Felix hala konuşmaya devam ederken Yuqi Felix'i üst kata çıkartıp sakinleştirmeye çalışmıştı.
Hyunjin'de arkasına yaslanıp kravatını gevşeterek gözlerini kapatmıştı.

Minah koltuğun arkasına geçip Hyunjin'in başına masaj yapmaya başlamıştı.

"Sakin olun efendim, klasik çocuk tripleri işte."

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin