8

8.9K 726 2K
                                    

"Şşt bebeğim, tamam ağlama. Bunları bana başka zaman açıklarsın. Şimdi sırası değil."

.
.
.

"Hyunjin bir daha o kadına gitmeyeceksin değil mi?"

Felix yatakta otururken üstünü değiştiren Hyunjin'e sormuştu.

"O zaman beni kim tatmin edecek bebeğim?"

Gri tişörtünü giyip saçlarını yukarı doğru çekmişti. Yatağa gelip Felix'in yanına yatmış, üstlerine battaniyeyi çekmeye başlamıştı.

"Ya ama Hyunjin!"

Felix'e bakışlarını çevirip ters bakmaya başladığında ne demek istediğini anlamıştı küçük olan.

"Ah üzgünüm. İstemeden oldu."

Battaniyeyi tamamen çekip Felix'in dudağına küçük bir öpücük bırakmıştı. Hyunjin yatakta oturuyordu Felix ise yanında yatıyordu. Kollarını onun beline dolayıp kafasını bacağına koymuştu küçük olan.

"Ben ona gitmeni istemiyorum.."

"Ne yapacağız o zaman kediciğim?"

Hyunjin'in ellerini Felix'in sarı saçlarında, Felix'in elleri ise büyüğünün eşofmanının iplerinde geziniyordu.

"Eunwoo hyung'la  şey yapsan?"

"Ne saçmalıyorsun Felix? O benim korumam."

"Ya o zaman yapma sende!"

Tuttuğu saçını sertçe çekip bıraktığında Felix ne yaptığını anlamıştı. Hyunjin'in bacağını öpüp kollarını sıkılaştırdığında büyüğü saçlarını tekrar okşamaya başlamıştı.

"Senin yüzünden oluyor."

"Ama ben birşey yapmadım."

"O vücudunu altımda inletmek için neler yapabileceğimi biliyor musun bebeğim?"

Elleri Felix'in köprücük kemiklerinde, göğüslerinde neredeyse bütün vücudunda geziniyordu. Felix rahatsız olduğu için yatakta oturup gülümsemeye çalışarak ona bakmıştı.

"Hyunjin uyusak mı?"

Hyunjin başını salladığında Felix uzanmıştı ve yanına da Hyunjin geçmişti. Gece lambasını kapatıp kollarını Felix'in beline doladığında küçük olanda ellerini büyüğüne dolamıştı.

~~~

Sabah alarmın çalmasıyla Hyunjin uyanmıştı. Alarmı kapatıp kendisine sarılan Felix'e bakmıştı. O tatlı bir çocuktu. Bazenleri şımarık olsada şeker bir çocuktu. Elleriyle saçlarını karıştırıp uyandırmaya çalışmıştı. Ancak uyanmadığı için seslenmeyi denemişti.

"Felix, kalk hadi okulun var."

"Mhhmm.. Biraz daha.."

"Felix biraz dahası yok kalk hadi geç kalacaksın."

"Sugar daddy'm değil misin?.. ara hocayı iştee.."

Mırıldanarak söylesede Hyunjin onu anlıyordu. Gülümseyerek yataktan kalkmış ve aynanın önünde üstünü değiştirmeye başlamıştı. Felix ise hala uyuyordu.

"Felix kalk hadi. Hem arkadaşlarını özlemedin mi?"

"Ahh Changbin..Jeongiin.. Seungmiinn.."

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin