"Ne yapacağım ben şimdi akşama kadar?"
.
.
.Bir süre evde takılarak akşamı etmişti Felix. Şimdi evin mutfağında birşeyler yiyordu. Aslında bebek olmasa yemezdi ama şuan şartlar başkaydı.
Dolapta bulduğu patatesleri çalışan haşlamıştı. Ve Felix'de patatese sos olarak peynir ve çikolata hazırlamıştı. Peyniri haşlanmış patatesin üstüne sürerek birazda çikolatayı eritip üstüne dökmüştü.
Elindeki tabağı masaya koyarak oturup yemeye başlamıştı. O yerken kapı çalmıştı ve Yuqi o tarafa gidip açmıştı.
"Hoş geldiniz Bay Hwang."
Hyunjin'i görüp konuştuğunda Hyunjin kafasını sallamıştı. Felix ona dik dik bakarken bir yandan yemeğini yiyordu. Hyunjin ise ona hiç bakmadan ayakkabılarını çıkartıp mutfağa girmişti. Kendisine bir bardak su doldurup içtikten sonra bardağı tezgaha bırakıp Felix'e hiç bakmadan mutfaktan çıkmıştı.
"Sanada merhaba Hyunjin!"
Tripli ve sinirli sesini Hyunjin umursamayıp üst kata çıkmaya başlamıştı. Felix ise arkasından sadece bakakalmıştı.
"Babanı sikeyim bebeğim."
Karnına karşı sinirle ve fısıltıyla konuşup yemeğini yemeye devam etmişti.
Bir süre sonra yemeğini bitirdikten sonra masadan kalkıp Yuqi'ye teşekkür ederek üst kata çıkmıştı. Odasına gidip lavaboda ellerini yıkayıp yatağına doğru uzanmıştı.
"Pislik herif gene tripli bana ya."
Sinirlice bebeği ile birlikte Hyunjin hakkında konuşmaya başlamıştı.
"Ben birşey yapmışım gibi bana küsüyor. Ben mi hamileyim o mu belli değil."
Ellerini gri sweatshirtünün üstüne getirip oynamaya başlamıştı.
"Parası var diye sürekli rahat davranıp beni altta bırakıyor. Ben rahatsız oluyorum beni böyle görmesinden, onun parasından yararlanmaktan."
Hiç ağlamıyordu ama üzgündü.
"Ben çalışayım diyeceğim ama o zaten yeterince zengin ve benim kazandığımın bir önemi olmayacak."
Kalbinde şuan ciddi anlamda sızı hissediyordu.
"Ama gene de çok mu yargıladım? Ne de olsa benden asla parasını eksik etmedi veya istediklerimi almamazlık yapmadı."
Ellerini sweatinde gezdirirken kararsızca konuşuyordu.
"Off yaa.."
Ellerini çekerek yanına doğru atmıştı.
"Ben artık evlenmek istiyorum Hyunjin'le. Bütün sorunlar bitsin istiyorumm."
Mutsuzca ve istek belirten sesi ile konuşup uzandığı yerde oturur hale gelmişti.
"Ama bana hep üstten bakıyor gibi geliyorr."
Sıkıntılı şekilde konuşup ne yapabileceği hakkında birkaç şey düşünmüştü. Mutlaka bu konuyu konuşmalı ve aralarında ki meseleyi çözmeliydi.
"Ne yapsam ki şimdi ben?"
Düşünmeye başladığında anında aklına fikir gelmişti.
"Karnım ağrıyor diye bağırırsam gelir herhalde, bebeğimizi önemsiyor sonuçta."
Yatak başlığına tekrar yaslanıp kafasını karnına eğip konuşmuştu.
"Özür dilerim ama senide bu iş için kullanacağım bebeğim, sonuçta babanla barışmalıyım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Boy ✓ | Hyunlix Daddykink
FanficLittle Boy •Gerçekle bir bağlantısı yoktur. •Smut, şiddet vb. •Kopyalanması veya konunun izinsiz alınması yasaktır.