Onun yüzüne karşılık bağırarak söylediğinde Felix'in karnında ki kramp gittikçe artıyordu.
.
.
."Sikerim triplerini de senide! Düzgün davran!"
Felix dolu gözleriyle Hyunjin'in ellerini ittirip serbest kalmıştı.
"Tek düşündüğün ş-şey bebek za-zaten! Beni h-hiç önem-önemsemiyorsunnh..!"
Konuştukça karnı kasılıyordu. Ellerini karnına getirerek sıkıca bastırıp olduğu yerde çökmüştü. Tabii Hyunjin sinirin ve endişenin verdiği hisle yere eğilip Felix'in kollarını sertçe karnından çekerek onun yere doğru uzanmasını sağlamıştı.
"Ah- bebeğimmh!"
"Kes! Az önce bebeğin değildi."
Sinirli sesiyle birlikte Yuqi'ye seslenmişti.
"Yuqi doktoru çağırın!"
Eve Hyunjin'in acil durumlar için aldığı doktoru Yuqi hızlıca çağırmaya gitmişti. Hyunjin'de bu sırada Felix'i koltuğa doğru uzandırmıştı.
Hyunjin'in aldığı Doktor Niki salona gelip Felix'in karnını açarak ufak çaplı tedavisine başlamıştı..
~~~
Kendi odasında ki yatağın üzerinde gözlerini yavaşça aralamıştı Felix. Odada baygın gözlerini gezdirdiğinde yanında ki sandalyede kendisine kırgınca bakan dolu gözlü Hyunjin'i görmüştü. Ona baktığında Hyunjin kafasını oradan çevirip telefonuna getirmişti.
Dolu gözlerini telefona bakarken birbirine bastırıp oyalanmaya başlamıştı.
"B-bebekkh?"
Sorgulayıcı ve mırıltılı sesi ile konuştuğunda Hyunjin yanıtlamıştı.
"Az daha düşürüyordun."
Felix gözlerini kapatıp ellerini yavaşça karnına getirmişti.
"Özür dilerim, bebeğim."
Kapalı gözleriyle konuştuktan sonra biraz ellerini karnında gezdirip gözlerini tamamen açmıştı. Ardından oturduğu yerde zorlanarak da olsa oturur pozisyona gelmişti.
"Çok mu korktun?"
Onun hala dolu olan gözlerine bakarak konuştuğunda Hyunjin gene gözlerini bastırıp açmıştı. Ardından bakışlarını ona çevirmişti.
"Korktum. Bebeğimi öldürmenden korktum."
"Ha? Ben katil miyim yani!? Beni öyle mi görüyorsun!?"
"Sus, çekemeyeceğim triplerini."
"Ara Changbin'leri o zaman. Alsınlar beni onlar çeksin tribimi."
"O it çocuklara bakamaz."
"Pardonda sen benim arkadaşlarım hakkında böyle konuşamazsın?"
"Pardonda kocana trip atıp çocuğuna zarar veremezsin?"
"Ne alaka şimdi y- Ah!"
Yerinde birkaç kez zipladığında karnında küçük bir acı hissetmişti. Bu yüzden elini oraya getirip birkaç kere ovuşturup tekrar dönmüştü ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Boy ✓ | Hyunlix Daddykink
FanfictionLittle Boy •Gerçekle bir bağlantısı yoktur. •Smut, şiddet vb. •Kopyalanması veya konunun izinsiz alınması yasaktır.