"Ne yapmam gerekiyor?"
.
.
.Hyunjin dizlerini patpatlayıp Felix'in oturması için işaret vermişti, Felix'de artık alıştığı için gidip dizlerine oturmuştu.
Hyunjin elini Felix'in yüzüne gelen saçlara atıp kulağının arkasına geçirmiş ve elini yüzünden çekmeden dudaklarına kapanmıştı.
Felix Pov:
Uzun ince ellerini saçlarımdan çekip belime yerleştirdiğinde bende ona karşılık olarak kollarımı boynuma doladım. Öpüşmemizi dilini ve dişlerini kullanarak alevlendiriyordu.
Bir süre daha devam etmiştik ancak bölen ben olmuştum, çünkü nefesimin kesildiğini hissediyordum. Ensesine düşen saçlarını asıldığımda mesajımı almış olmalı ki dudaklarımdan çekilim çeneme, çenemden boynuma doğru öpücükleriyle yol çizmişti.Boynuma ve omuzlarıma öpücüklerini sıralarken artık iyice nefes nefeseydim. Bir an önce hareketlerine başlamasını istiyordum.
Öpücüklerinin yerini emme ve ısırmaların alması çok uzun sürmemişti. Isırdığı her an aldığım hazla inliyor ve saçlarından çekiyordum. Tabii bunları bölen şey Hyunjin'in sandalyesinde geri yaslanıp nefes nefese yüzüme bakması olmuştu.
Aldığım haz kesildiği için şikayetçi bir şekilde yerimde zıplamaya başladığımda büyük bir inleme bırakıp Hyunjin'in omzundaki ellerimi sıkılaştırmıştım. Şuan o kadar sertleşmişti ki, nasıl dayandığına şaşırıyordum. Zaten o da çok dayanıyor gibi değildi. Dilini dudağının kenarında gezdirerek bana gözlerinin en koyu rengiyle bakıyordu.
Kucağından kalkıp kapıya ilerleyerek kilidi açtım. Hyunjin'e döndüğümde bana nefes nefes bakıyordu.
"Eve gitmeliyiz."
Ne olacağını biliyordum, ama hiç pişman olmayacağımı da biliyordum.
~~~
Eve girdiğimizde hızlıca merdivenlere koşup üst kata koşmuştum. Arkamdan hızlıca gelen bir adam vardı.
Hızlıca Hyunjin'in odasına girip yatağa yürürken arkamdan gelmişti. Ben yatakta otururken o benim aksime kapıyı kilitleyip dolaba gitmiş ve içinde benim bilmediğim eşyalar olan kutuyu alıp yatağa gelip kutuyu bırakmıştı.
Ellerini sweat'ime atıp tek hamlede çıkararak başını hızlıca göğüslerime gömüp beni yatağa itmişti. Şuan o üstümde, ben ise altında kollarım vücuduna sarılı bir şekilde uzanıyordum.
Göğüslerimi ilk önce öpüp ardından emmeye ve ısırmaya başlamıştı. Başı sağ göğsümdeyken diğer tarafımı boş bırakmıyor ve parmakları arasında eziyordu. Bir süre daha oyalanıp üstümden kalkarak ellerini eteğime getirmişti. Tek hamlede bütün kıyafetlerimi çıkartıp rastgele bir yere atmıştı. Kutudan pembe tüylü bir kelepçe çıkarıp beni yatakta ters çevirerek ellerime geçirmişti. Daha sonra dizlerimi kırıp kedi pozisyonu aldırdı.
Yatağın ortasında dizlerim kırık bir şekilde onun hamlesini beklerken yapmıştı. Bir parmağını itmiş ve benim inlememi sağlamıştı. İlk önce parmağını sağa sola çevirdiğinde acı hissiyle inlemelerimi arttırmıştım. Parmağını bu sefer ileri geri hareket ettirince canımın acıma hissi artmıştı. Ama bir süreden sonra alışmıştım ki Hyunjin ikinci parmağını da ittirmişti.
Bu sefer diğerinde olduğu gibi beklememiş ve ileri geri hareketlerini hızlı bir şekilde yapmaya başlamıştı. Ben hala inlemeye devam ediyordum,
Hyunjin ise makas hareketlerini de ekleyerek sanki zevk alıyormuş gibi dahada sert yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Boy ✓ | Hyunlix Daddykink
FanficLittle Boy •Gerçekle bir bağlantısı yoktur. •Smut, şiddet vb. •Kopyalanması veya konunun izinsiz alınması yasaktır.