11

9.2K 631 1.6K
                                    

"Birlikte banyo yapmak ister misin?"

.
.
.

"Ahh.. şeyy.. bilmem kii? Olur mu öyle?"

Felix banyonun kapısının önünde konuşuyordu. Bu konuda kararsızdı, Hyunjin'in birşey yapmasından korkuyordu diyebiliriz.

"İstiyorsan neden olmasın?"

Yatağın üstünde oturan büyüğünün gözlerine bakmadan konuşuyordu.

"Yaa şey aslında.."

"Bebeğim bir şey yapmayacağımdan emin olabilirsin."

Felix parmaklarıyla oynayarak banyoya girip kapıyı kapatmıştı. Hyunjin'de iç çekip ayaklarını kendisine çekerek bağdaş kurmuştu.

Birkaç dakika sonra banyonun kapısı açılmıştı. Sadece kafası gözüken Felix'e çevirmişti bakışlarını."

"Gelmiyor musun?"

~~~

Felix üstündeki bornozun ipleriyle oynuyordu. Hyunjin üstündekileri çıkarıyordu ve oda arkası dönük bir şekildeydi. Belinde hissettiği ellerle Hyunjin'e dönmüştü. Sadece belinde bir havlu vardı ve kasları görünüyordu.

"Utandım yaa."

Felix ellerini yüzüne getirip kapattığında büyüğü gülüp ellerini yüzünden çekmişti. Yanağına öpücük bırakıp bornozun iplerini bu sefer kendi elleri arasına almıştı.

İpleri çözüp Felix'in beline kadar indirmişti bornozu. Daha sonra bırakıp tamamen düşmesine izin vermişti. Felix'de bu sefer kendi ellerini onun belindeki havluya atmıştı. Felix Hyunjin'in belindeki havluyu indirip arkasına dönerek küvete girmişti. Tamamen köpüklerle kaplı olduğu için vücudu görünmüyordu. Hyunjin'e bakmadan kafası eğik bir şekilde oturuyordu.

"Gel sende."

Hyunjin'de gidip Felix'in karşısına oturmuştu. Bağdaş kuran küçüğünün aksine bacaklarını Felix'in etrafına dolayıp uzanmıştı küvette. Bacaklarıyla biraz küçüğünü kendine çekip bağdaşını bozmuştu.

Felix ellerini küvetin zeminine dayamış, bacaklarını da kırmış bir şekilde duruyordu. Hyunjin onun kollarını kavrayıp biraz çekiştirip karnına oturtmuştu.

Felix küvetin yanında duran şampuana uzanıp eline almıştı. Kapağını açıp eline biraz dökmüştü. Daha sonrada aldığı yere geri koyup ellerini Hyunjin'in saçına getirmişti. Şampuanı kafasına sürüp küvetteki su yardımıyla köpüklemeye başlamıştı.

"Off dik dursana biraz!"

"Sende dikkat etsene biraz! Gözüme girdi hep."

Büyüğü gözlerini ovuştururken konuşuyordu. Felix ise umursamadan saçlarını köpürtmeye devam ediyordu.

"Ya çekme kafanı!"

Felix saçından tutup sertçe asıldığında büyüğü birkaç mırıltı çıkarmıştı. Sonunda köpükleme işlemi bittiğinde Felix ellerini küvetin içine sokmuştu, yani Hyunjin'in göğüslerine.

"Gel buraya bende seninkini yapacağım."

Küçüğünü kucağından ittirip küvete oturtmuştu. Yandan şampuana uzanıp ellerine sıktıktan sonra saçlarını su yardımıyla köpüklemeye başlamıştı. Felix'de dudaklarını öpücük şekline getirmiş bir şekilde büyüğüne bakıyordu. Hyunjin köpüklemeye devam ederken Felix'in dudağına öpücük kondurup geri çekilmişti. Köpükleme işlemi bittiğinde şohbeni eline alıp suyu açmıştı. Felix'in saçlarına doğru tutup durulamaya başlamıştı.

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin