Yorum yapmiyonuz cok kiriliyom
.
.
.Daha sonrada kapıyı çekerek çıkmıştı evden. Küçük olan gözleri kocaman açılmış bir şekilde olanları kavramaya çalışıyordu. Az önce ona vuran adam şimdi öpmüştü.
"Efendim, kahvaltınız yarım kaldı."
Yuqi'nin sesiyle kafasını o yöne çevirmiş ve olumlu anlamda sallamıştı. Masaya doğru ilerleyip sandalyeyi çekerek oturmuştu. Masada türlü türlü yemek vardı. Neredeyse bir haftalık yiyecek masadaydı şuan. Felix çok aç olduğundan fazla umursamayarak hızlıca yemeğe başlamıştı. Açlıktan titreyen elleriyle önündeki tabağa masadakilerden koymaya başlamıştı.
Yemeğini bitirdikten sonra ellerini yıkamak için tuvalete gitmişti. Tabii Yuqi'de odasının kapısında bekliyordu. Ellerini yıkama işini bitirip odasından çıkmış ve Yuqi ile salona inmişlerdi. Felix tekli koltuğa oturup ne yapacağını düşünüyordu.
"Yakın zamanda hırsız mı girdi buraya?"
"Nasıl?"
"Diyorum ki hırsız mı girmişti bu eve televizyon yok bişey yok ne yapacağım ben?"
"Bu şekilde sorunları Bay Hwang ile konuşmalısınız efendim ben yardımcı olamam."
"Ne işe yarıyorsunki zaten."
~~~
Nihayet akşam olmuştu. Felix salonda oturmuş deli deli hareketler yaparak eğlenmeye çalışıyordu. Kapının çalmasıyla birlikte hareketlerini durdurup o tarafa doğru bakmıştı. Kapı açılma sesiyle bir iki adım ileri gitmişti. İçeri Hyunjin'in girmesiyle koltuğa oturmuş bağdaş kurarak boş boş bakınmaya başlamıştı. Hyunjin ceketini çıkartıp korumaya vermiş daha sonrada tekli koltuklardan birine oturmuştu. Dizlerini patpatladığında küçük olanın bakışları ona dönmüştü. Ne dediğini artık bildiği için yerinden kalkıp dizlerinin üstüne ona dönük olacak şekilde oturmuştu.
"Neler yaptın bugün bebeğim? Bir yaramazlık yok umarım."
"Hiçbir şey yapamadım! Ne televizyon var ne oyuncak! Bütün gün sıkıntıdan patladım!"
"Bağırma. Yarın ne istiyorsan alırız."
Küçük olan gülümseyerek ellerini çırpmış ve aynı yüzle büyük olana dönmüştü. Hyunjin elinin tersiyle küçüğünün yanağını okşamaya başlamıştı. Felix'de ellerini onun boynuna dolamıştı. Genede aralarında mesafe vardı.
"Akşam yemeği yiyecek miyiz?"
"Bilmem, yemek istiyorsan yedirebilirim."
"Ne yedirteceksin?"
"Ne yemek istersin?"
"Imm.. Süt içsem?"
Hyunjin göz devirip ellerini çekmiştı.
"Eunwoo! Bir bardak süt hazırlayıp odama getirin."
Dedikten sonra yüzünü ciddileştirip küçüğünü kucağına alarak odasına götürmüştü. Yatağının üstüne bırakıp kendiside dolaba yönelmişti. Siyah bir eşofman ve beyaz bol bir tişört çıkarıp giymeye başlamıştı. Gömleğinin düğmelerini açarken küçük olan onu pür dikkat izliyordu. Beyaz tişörtü üstüne geçirdikten sonra elleri kemerine gitmişti. Felix farkedip ellerini gözüne getirmiş, biraz görme alanı kalıcak şekilde bakıyordu. Hyunjin ise 'mal mısın' bakışları atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Boy ✓ | Hyunlix Daddykink
FanficLittle Boy •Gerçekle bir bağlantısı yoktur. •Smut, şiddet vb. •Kopyalanması veya konunun izinsiz alınması yasaktır.