22

6.3K 417 1.2K
                                    

"Sen duş aldın mı?"

.
.
.

Felix kafasını olumsuz anlamda sallayıp dudaklarını öpücük şekline getirmişti. Hyunjin'de kaşlarını çatıp Felix'in dudaklarına hafif bir tokat indirmişti.

"Yaramaz çocuk seni."

Koltuktan kalkıp merdivenlere doğru yürürken Felix'e karşı konuşmuştu.

"Kalk hadi duş alalım, sonrada çıkarız dışarı."

Felix kafasını sallayıp Hyunjin'in peşinden gitmişti.

Birlikte onun odasına çıkmışlardı. Hyunjin dolaptan kendisi ve Felix için kıyafet seçerken küçüğü de banyoda oyalanıyordu. Banyodan gelen çığlık sesiyle dolaptan başını çevirip oraya bakması bir olmuştu.

Felix derin nefesler alarak banyonun kapısının önünde ona bakıyordu.

~~~

"Gördüğünüz gibi Bay Byun, Hwang Milli'nin yaptığı anlaşmalar."

Baekhyun elindeki kalemi çevirirken
J

ennie ile göz temasını kesmiyordu. Üstüne giydiği siyah ceket ve crop ile siyah bol bir alt ı kombinlemişti Jennie. Ayrıca sıkıca topladığı saçları ile harika görünüyordu.

"Bunlarda benim çıkarım ne?"

Arkasına yaslanıp derin bir iç çekerek konuşmaya başlamıştı.

"Duyduğunuz üzere Hyunjin'in evinde küçük bir çocuk kalıyormuş. Bu çocuk sizin olacak, Hyunjin'in icabına ben bakacağım. Ayrıca şirketin %45'ini siz alacaksınız."

"Şirketi istemiyorum, anlamam zaten. Ama o çocuğu mutlaka alacağım."

"O zaman imzalamalısınız."

Baekhyun okuduğu kağıda imza atıp ayağa kalkmış ve Jennie ile el sıkışmıştı.

~~~

"Ne oldu Felix?"

"Hyunjin böcek var!"

"Nerde?"

Felix eliyle gel işareti yaptığında Felix onun yanına gitmişti. Banyonun kapısını ittirip açılan kapıdan yerdeki küçük örümceği görmüştü. Örümcek yürümeye başladığında Felix tekrar çığlık atıp ellerini Hyunjin'in koluna sarmıştı.

Hyunjin gözlerini devirip Felix'e dönmüştü.

"Git dolabın 2. çekmecesinden peçete getir."

Felix kafasını sallayıp dolaptan 1 parça peçete çıkarmıştı. Hızlıca böceğe bakan Hyunjin'e peçeteyi uzatıp tekrar arkasına geçmişti.

Hyunjin ise elindeki peçeteyi ikiye katlayıp yerdeki örümceğin üstüne
hafifçe bastırıp öldürmeden almıştı. Daha sonra tuvaletten çıkıp böceği odanın balkonundan aşağı fırlatarak peçeteyide çöpe atmıştı.

"Canın da çok tatlı senin."

"Ne yapabilirim ya birden bire kocaman örümcekle bakıştım."

Hyunjin Felix'e bakmadan hafifçe gülümseyerek ilk önce yataktaki kıyafetleri almış, ardından banyoya girmişti. Felix'de arkasından girip suyu hazırlayan Hyunjin'e bakmıştı.

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin