10

8.5K 627 1K
                                    

Felix başını sallayıp merdivenlere doğru gitmişti.

.
.
.

Yuqi kapıyı açtığında içeriye orta yaşlarda bir adam girmişti. Yüzünde maskesi olduğu için kim olduğu anlaşılmıyordu. Salona doğru adımladığında onu bekleyen Hyunjin'i görmüştü. Tekli koltuklardan birine oturup maskesini indirmişti.

Byun Baekhyun.

Bütün pis işlerin adamı. Kumar, satıcılık, rüşvet, suç, cinayet, hırsızlık.. Herşey onun başının altından çıkıyordu. Hyunjin ile ne alakası var diye sorarsak, Hyunjin'in şirketini bastırmaya kalkan eski bir çalışandı.

Şimdide ilk maskesini kendisi çıkarmıştı ve Hyunjin'e gülerek bakıyordu.

"Ne işin var burda? Çık dışarı."

"Sakin ol genç adam. Buraya önemli bir mesela konuşamaya geldim."

"Benide mi satacaksın?"

"Sadece genç erkek ve kızları satıyorum. Morukları değil."

"Kendini satmamana şaşmamalıydım."

"Çok uzatma. Önemli bir mesele var."

İçeriden gelen adım sesleriyle adam başını o tarafa çevirmişti. Siyah şortun üstüne gri bol bir tişört giyen çocuk vardı. Şaşkın gözlerle bakıyordu ona. 'iyi para eder' diye düşündü.

"Ee anlat artık."

"Kediciğin.. Yeni mi?"

"Ha?"

Hyunjin başını o tarafa çevirdiğinde elinde o günkü kutu olan çatık kaşlı Felix'i görmüştü.

"Felix git odana."

"Ya Hyunjin bana bunların hesabını vericeksin!"

"Bağırma! Çabuk git odana!"

"Demek adın Felix küçük bey. Gerçi pek bir önemi yok, sonuçta Hyunjin'in kedisisin. Gel bakayım buraya."

Dizlerini patpatlayıp küçüğe bakmıştı. Felix ise havalanmış kaşları ile Hyunjin'e bakıyordu. Felix adamın yanına ilerlemeye başlamıştı. Hyunjin'in arkadaşıdır diye düşünüyordu.

"Felix hayır!"

Felix adımlamayı bırakıp elindeki kutuyla bekliyordu.

"Hyunjin korkma bu kadar. Sadece kedini seveceğim."

"Taehyung alın şu adamı!"

Taehyung hemen yanlarına gelip adamın kolunu sertçe tutarak kapıya götürmüştü.

"Görüşmek üzere kedicik!"

Felix'in bakışları kapıdaydı. Kapanma sesi gelince çatık kaşlı büyüğüne bakıp elindeki kutuyla kucağına oturmuştu.

"Kimdi o ya?"

"Onunla sakın konuşma Felix. Dinleme onu."

"Niye ki?"

"Felix sadece dediğimi yap. O adamla sakın konuşma ve onun dediklerini yapma."

Küçüğünü başını sallayıp koltuğa koyduğu kutuyu eline alıp kapağını açmıştı. Hyunjin gene kutuyu görüp iç çekerken Felix kutudan bir kaç kedi kuyruğu ve kedi kulağı çıkarmıştı. Hyunjin'e göstererek aralamıştı dudaklarını.

"Hyunjin bunlar ne? Kedin mi var senin?"

Büyüğü gülüp küçüğünün elindeki kedi eşyalarını almıştı.

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin