33

3.5K 325 499
                                    

Rahatsızlığını gene belli etmeyip adamın yanına ilerlemişti.

.
.
.

4 Saat Sonra

Hyunjin evin garajına arabasını park edip eve doğru girmişti. Girmesiyle beraber evdeki sessizlikle köşede telefona bakarak sırıtan Eunwoo'ya seslenmişti.

"Eunwoo,"

"Hı? Ha- Buyrun Efendim?"

"Felix uyudu mu?"

"Bay Bang'in çalışanlarından biri alıp BCC'ye götürdü efendim."

Hyunjin hiç cevap vermeden salona ilerlemeye başlamıştı. Tekli koltuklardan birine oturup cebinden telefonunu çıkarak Chan'in numarasını tuşlamıştı. Gelen 1-2 saniyelik arama seslerinden sonra telefon açılmıştı.

"...?"

"Felix sende mi diyecektim."

"..."

"Ne demek sende değil?"

"..."

"Salak mısın Chris!?"

Telefona birkaç kez daha bağırdıktan sonra aramayı bitirmişti. Hızlıca ayağa kalkıp Eunwoo'ya karşı konuşmuştu.

"Eunwoo, aklınızı sikeyim. Gelen adam Chan'in çalışanı değilmiş."

Eunwoo şaşkınca ona bakarken Hyunjin sıkıntıyla nefes alıp konuşacağı sırada masanın üstüne bıraktığı telefonu titremişti. Bakışlarını o tarafa çevirip telefonuna ilerleyerek eline almıştı.

Byun Baekhyun:

Kediciğini merak ediyor musun Hyunjin?

Fotoğraf ✓

~~~

"Evet beyler, açılışı 80 milyon Won ile başlatıyorum!"

Elindeki tokmak benzeri aleti altındaki tahtaya vurduğunda karşı koltuktaki adamlar fiyat seçmeye başlamışlardı.

Felix, giydiği transparan, dar, siyah elbise ile baygın bir pozisyonda sandalye de oturuyordu. Şuan da çıktığı açık arttırmadan habersizce orda oturuyordu.

"Bu çocuk o kadar değmez."

"Kız olsaydı verirdim."

"Hadi ama beyler, bir kızdan farkı yok. Baksanıza, benziyor zaten."

Eliyle sarı saçları ensesine kadar inmiş olan Felix'in çenesinden tutarak göstermişti.

"Çocuk gayet iyi. 85 milyon veririm."

"Var mı fazlası?"

Adam elindeki tokmakla vurmadan önce son kez insanlarda göz gezdirmişti.

"90 Milyon."

"95 Milyon!"

"100 Milyon!"

"200 Milyon!"

"300 Milyon!

"1 Milyar!"

"Ne zaman benimle yarışmayı bırakacaksın Min-Jun!"

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin