28

5K 373 722
                                    

"Hamilelere yapılan bir tür masaj. Senin ağrıyan bölgenin biraz altına yapılıyor."

.
.
.

"Niye bana yaptın ki şimdi? Hamile miyim ben?"

"Ağrıyan bölgeye normal olarakta uygulanan bir masaj. O yüzden yaptım."

"Hıı öyle olsun."

Hyunjin oturduğu koltuğa uzanıp başını Felix'e uzak tarafa koymuştu. Felix ise tekli koltukta dizlerini kendine çekmiş bir şekilde oturarak Hyunjin ile göz temasını kesmiyordu.

Aklına gelenlere hafifçe sırıtan Hyunjin'e bakmaya devam ediyordu Felix.

"Tam da kusacak zamanı buldun."

"Tekrar mı yapalım diyorsun?"

"Bilmem, istemez misin?"

Dikkat;

Zamanı Felix'in doğum gününden sonra biraz ileriye sardım, yani doğum gününün bittiği akşamdan sonra 2 yıl ileriye gittik. artık 19 yaşında.

"Bilemem artık Hyunjincim."

Hyunjin sırıtmasını yüzünden silmezken elleriyle yattığı yerde kucağını patpatlamıştı. Felix hızlıca yerinden kalkıp onun kucağına doğru oturmuştu.

Ardından kalçalarını Hyunjin'in altlarına sürtmeye başlamıştı. İlk başta sert ve yavaş sürerse de hızını artık arttırmaya başlamıştı.

"Hızlansana Felix!"

Felix'in hızı Hyunjin'e yetmiyordu. Daha hızlı ve sert sürtünmeye başladığında altında hissettiği sertlik ile Hyunjin'in inlemelerine eşlik ediyordu.

Hyunjin ellerini onun sweatshirt'ünün eteklerine getirip hızlıca üstünden atmıştı. Kendi üstündeki tişörtü de çıkartıp fırlattıktan sonra Felix'in ki gibi terlemiş olan vücudunu yattığı yerde oturur pozisyona getirmişti.

Felix'de sürtünmelerini durdurup dudaklarını Hyunjin'in dudaklarına bastırmıştı. Hızlı ve sert bir öpüşme sürdürürken Hyunjin ellerini Felix'in siyah eşofmanına getirmişti.

Bu sefer hiç oyalanmadan Felix ile dudaklarını ayırıp kucağından biraz kaldırarak eşofmanını çıkartmıştı. Rastgele bir yere attıktan sonra ayağa kalkıp ellerini kendi eşofmanına getirmişti.

İç çamaşırıyla birlikte çıkarttıktan sonra Felix'i kedi pozisyonuna getirip onunda son parçalarını çıkartmıştı.

Dilini Felix'in kalçalarına getirip ilk önce sürmüş, ardından da içine doğru yavaşca ittirmişti. Tabii Felix daha şimdiden aldığı hazla inleyip yerinde kıpırdanıyordu.

İçindeki dil çıkıp giriyor ve durmadan dönüyordu. Felix ellerini koltuğa vurup aralıksız inliyordu.

Hyunjin eliyle bir yandan penisini çekiyordu. Dilini Felix'in içinde çekip tekrar dizleri üstündeki pozisyonu almıştı.

Çektiği penisini serbest bırakıp Felix'e doğru konumlandırarak içine doğru hızlıca itmişti. Tabii hala tamamı girmese de Felix acılı inlemelerini sunuyordu Hyunjin'e.

Hyunjin bu sefer ilkinden daha yumuşak davranıp hareketlerine başlamak için alışmasını bekliyordu. Zaten Felix'in alışması çok uzun sürmemişti. Acısı biraz düştüğünde kalçalarını oynatıp tamamını almıştı. Şuan canı deli gibi acısada sonradan zevk aldığını bildiği için pek itiraz etmiyordu. Ama genede inleyerek koltuğu yumruklama ya devam ediyordu.

Hyunjin artık alıştığını düşünüp hareketlerine başlamıştı. Şimdi hareketlerini sert yaptığı için Felix gecenin en yüksek çığlıklarını sıralıyordu.

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin