14

7K 532 836
                                    

"İstemeden gördüm, Baya büyüksün.."

.
.
.

"Ne?"

Felix arkasını dönüp yatmıştı.

"Felix ney büyük?"

Felix cevap vermeden gözlerini kapatmıştı. Hyunjin'de sinirlenip eline komidinin üstündeki kumandayı almıştı. Seviyeyi en üste çıkarıp tekrar sormuştu.

"Sana ne sorduysam cevapla Felix!"

Felix yerinde kıvranarak konuşmaya çalışsa da olmuyordu. Hyunjin biraz sonra titreşimi kapatıp cevap beklemişti.

"E-evin! Evin ç-çok büyük!"

Hyunjin gözlerini devirip kumandayı tekrar komidine koymuş ve ellerini Felix'in beline dolamıştı. Felix'de ona dönerek sarılmıştı.

~~~

"Ne diyorsun Chaeyoung!? Nasıl alabilir!?"

"..."

Felix gelen bağırış sesleri ile gözlerini aralamıştı. Hyunjin yatakta dağınık saçlarıyla oturuyor ve telefonda ki kıza bağırıyordu.

"Hyunjin ne oluyor?"

Felix mırıltılı bir sesle sormuştu. Hyunjin bakışlarını oraya çevirip Felix'in uyandığı fark etmişti. Ellerini onun saçlarına atıp okşamaya başlamıştı, telefon ise kulağında duruyordu.

"Tamam Chaeyoung, körlüğünüzün hesabını sonra sizlere soracağım. Şimdi kapat."

Telefon kapanınca yanına koyup Felix'in üstüne doğru başını eğmişti. Dudaklarına kendi dudaklarını bastırıp geri çekilmiş ve saçlarını okşamaya devam etmişti. Felix ise yeni uyandığı için baygın bakan bakışlarla ona bakıyordu.

"Günaydın bebeğim."

"Günaydın.."

Felix mırıltılı konuşup yatakta hafiften doğrulmuş, dirseklerinin üstünde ters bir şekilde durmuştu.

"Kimle konuşuyordun?"

"Asistanımla."

"Nolmuş?"

"Sen çok takma benim işlerimi."

Deyip Felix'in dudaklarına kapanmıştı. Felix yeni uyandığı için vücudunda bir uyuşukluk hissediyordu ve bu uyuşukluk hareket etmesini zorlaştırıyordu.

Kafası yastığa düşmüştü ve Hyunjin yerini üstünde edinmişti. Felix'de kollarını onun boynuna dolamıştı.
Kısa bir öpüşmenin ardından Hyunjin kafasını çekmiş ve yataktan kalkmıştı.

"Aşağıda seni bekliyorum."

Daha sonra kapıyı kapatıp çıkmıştı odadan. Felix'de biraz oyalanıp aşağı inmişti. İndiğinde masa çoktan dolmuştu. Yaklaşıp sandalyeyi çekerek oturmuş ve yemeye başlamıştı.

Hyunjin'de masanın karşısında oturuyordu.

"Hyunjin yarın benim doğum günümm."

"Çok güzel bebeğim."

"Bana hediye alıcak mısın?"

"Bakarız."

Felix dudaklarını büzüp yemeye devam etmişti. Yemek bir süre sonra bitince Felix masadan kalkıp üst kata gitmişti.

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin