5

10.5K 819 2.5K
                                    

"beni üzebileceğini mi sanıyorsun?"

.
.
.

"Üzemez miyim?"

"Üzersen sikimde olmaz. Şimdi söyle ne istiyorsun?"

Küçük olan dudakları büzerek büyüğünün yanına gitmiş ve ellerini boynuna dolayarak sarılmıştı. Hyunjin'in elleri ise hala masanın üstündeydi. Felix sarılmasına karşılık almadığını görünce büyüğünün ellerini masadan çekip kucağına yerleşmiş, ardından tekrar kollarını dolamıştı. Hyunjin küçüğünün görmeyeceği şekilde sırıtıp ellerini beline dolamıştı. Felix aldığı karşılıkla gülümsemiş ve daha sıkı sarılmıştı. Büyüğü de bu hareketle boynuna birkaç küçük öpücük bırakmış, küçüğünü geri çekmişti.

"Beni ne kadar sinirlendirdiğini biliyor musun?"

"Özür dilerim."

Sırıtıp küçüğünün dudaklarına kapanmıştı. İkisi de öylece dururken Hyunjin hareketlenmiş ve öpmeye başlamıştı. Felix'in karşılık vermediğini görünce alt dudağını kendi dudakları arasında ısırıp mesaj göndermişti. Felix büyüğünün dudaklarına boğuk bir inleme bırakıp karşılık vermeye çalışmıştı. Evet sadece karşılamaya çalışıyordu. Çünkü büyüğü ışık hızında öpüyordu ve karşılık vermesi neredeyse imkansızdı. Öpücüğü desteklendirmek için küçük olan kollarını büyüğünün boynuna dolamış, gömleğinin kumaşını elleri arasına almıştı. Büyük olanda belindeki ellerini sıkılaştırmış ve kendine daha çok çekmişti. Bir süre daha devam ettiklerinde küçük olan nefessiz kalmış ve geri çekilmeye çalışmıştı. Büyüğü izin vermeyince ağzına boğuk bir inleme bırakıp ayırmıştı dudaklarını. Hızlı hızlı nefes alırken Hyunjin sırıtarak ona bakıyordu. Nefesi düzene girince dudaklarının ıslak kenarları da kurumuştu. Büyüğünün boynundaki ellerini dahada sıkılaştırıp ona yakınlaşmıştı. Hyunjin elinin tersiyle küçüğünün yanağını okşuyordu.

"Çok güzelsin.."

Sessizce mırıldandığı için Felix duymamıştı.

"Barıştık mı şimdi?"

"Barıştık bebeğim."

Dudaklarına küçük bir öpücük daha kondurup saçlarını karıştırmıştı. Küçüğü ise gülümseyerek bakıyordu ona.

"Saçların yağlanmış bebeğim. Duş aldırsam iyi olacak."

Küçüğünün belindeki ellerini sıkılaştırıp kucağına almıştı. Felix'de başını omzuna koymuştu. Hyunjin onu banyoya getirip küvetin içine bırakmıştı. Ellerini üstündeki tişörtün eteklerine atmıştı. Çıkaracağı sırada Felix onun ellerini ittirmiş, ters bir şekilde bakıyordu.

"Ne yapıyorsun!?"

"Bağırma. Banyo yaptıracağım sana."

"Ben kendim yaparım."

Hyunjin göz devirmiş ve tekrar ellerini tişörtü çıkarmak için uzatmıştı. Felix bu sefer gene ellerini ittirmişti.

"Bırak ya sapık mısın!? Kendim yaparım dedim!"

"Bende sana bağırma dedim değil mi?! Ben yaptıracağım dedim!?"

Bütün sesi banyoda yankılanırken sinirle küçük olana bakıyordu. Tekrar ellerini küçüğünün tişörtünün eteklerine attığında bu sefer Felix, Hyunjin'in ellerine sertçe vurmuştu.

"Bırak diyorum bırak! Kendim yapacağım!"

Felix'in yüzüne sert bir tokat atıp çenesinden tutarak tekrar yüzünün hizasına getirmişti. Felix in ağazı 'o' şeklini alırken bakıyordu büyüğüne.

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin