1

27.6K 1K 2.9K
                                    

Tekrar ama tekrar aynı şeyler.. Tekrar giydikleri, tekrar arkadaşları, tekrar çevresi, tekrar babası, tekrar annesi, tekrar kardeşleri ısrarla mahvediyordu hayatını. Ne diyebilir di ki? Ne düşündüğü kimin umurundaydı ki? Ne hissettiğini kim umursuyordu ki? Ne zorluklar  çektiğini kim biliyordu ki? Sadece başarılı, zengin, akıllı, güzel, sevimli, saygılı, iyi bir aileye sahip, mutlu, muhteşem biri olduğunu düşünüyorlardı. Üzgünse parası var, çirkinse makyaj malzemesi, dersleri kötüyse özel öğretmeni, nefret edilse ailesi vardı. Değil mi?

İnsanlar buydu işte. Kişiyi sahip olduklarına göre yargılar, ne kadar incittiklerinin farkına varmazlardı. Kim kırılmış, kim üzülmüş, kim ağlamış hiçbirini umursamaz, ilgiyi üzerlerine çekince kendilerini acındırırlardı.

Bunları yaşamış bir çocuğumuz var bu kitapta. İnsanlar tarafından mutlu göründüğü için hep vurulmuş bir çocuktu. Oysaki ailesinden gördüklerinin, çektiklerinin haddi hesabı yoktu.

Gene bu çileleri yaşadığı bir gündü. Her zamanki gibi sabah okula gitmek için kalktı. Dolabını açtı ve abisi Suhyeok'un verdiği eski kıyafetlerden yırtık olmayanları giydi. Evet, yalnış duymadınız. Ne kadar zengin olurlarsa olsunlar Felix'e her zaman eski kıyafetleri giydiriyorlardı. Tek sebebi vardı, ayrımcılık. Felix ailesinin gözünde ötekileştirilmişti.

Hazırlanması bittikten sonra okula gitti. Gider gitmez çantasını sınıfa bırakıp başını sıraya gömdü. Hiç kimsenin onunla uğraşmasını kaldıramazdı. Ama gene de muhteşem dörtlü geliyordu.

Choi Yeonjun, Kang Taehyun, Jang Hari, Min Eunji.

Felix Pov:

Pislikler takımı

Yeonjun ile Eunji sevgili. Tabii aralarındaki ilişkiye aşk denirse sevgili olacaklar. Eunji Yeonjun'u 2 kere balkondan itmiş, 1 kere havuza atıp kapıya kilitlemişti. Yeonjun belalısı gene de onu affetti. Şimdide Eunji onun sırlarını gizliden kızlara yayıyor ve Yeonjun son zamanlarda rezil olmaya başladı.

Taehyun ve Hari'de sevgili. Benimle uğraşmaya bayılan, popülerlik için sevgili olan belalı tipler. Hari Taehyun'u aldatıyor. Hem de kimle biliyor musunuz? Min Eunji. Onları öpüşürken bastım. Hari eğer kızlardan hoşlandığı ortaya çıkarsa herkesin ondan uzaklaşacağını düşünüyor. Ve öylede oluyor. Bütün okul hetero. Jisung hariç.

Jisung güzel bebeğim. Her seferinde en iyi olan, ama en çok acı çeken. Minho denen şerefsiz onu kullanıyor. Sevgilisi gibi davranıyor ama taciz ettikten sonra konuşmuyor. Jisung bebeğim çok umutlu, ona söyleyemiyorum seni kullanıyor diye. Kalbi kırılır.

"Heyo! Buraya hala gelebilecek yüzü kendinde bulabiliyor musun sen? Tanrım, şu kıyafetlere bak.."

Eunji'nin dediğiyle yüksek bir kahkaha patlattı belalı 4lü. Komik mi amına koyayım? Ayrıca forma giydim ne giysedim başka? Umursamamaya çalışsam da aptallar sinirimi bozuyor. Kafamı sıradan kaldırıp kollarım masa da kalacak şekilde onlara baktım.

"Okul çıkışı diyorum spor salonunda Hari ile napıyordunuz?"

"Ne saçmalıyorsun sen?"

"Anladım güzelim, yüksek sesler çıkartıyordunuz. Ama neden olduğunu siz daha iyi bilirsiniz."

Kız sinirden kıpkırmızı olmuş bir şekilde üstüme yürüyordu. Duruşumu bozmadan ona bakıyordum. Kız yanıma gelip kolumu kavradı arkasındaki salaklarda üstüme geliyordu. Taehyun ve Eunji kolumdan tutarak spor salonuna doğru sürüklüyordu diğerleride arkamdan geliyordu. Kaçamam diye uğraşmadım kurtulmaya. Fazla acımazdı. Alıştım artık.

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin