27

5.2K 385 1K
                                    

Hyunjin ellerini onun beline boynuna dolayıp yüzlerini biraz yaklaştırmıştı.

.
.
.

Boynundaki elleriyle uzun saçlarını oynuyor, Hyunjin ile göz teması kurmuyordu Felix. Oynadığı saçlara bakıp yüzünü her seferinde çok az bir şekilde yaklaştırıyordu.

Dudaklarını birbirine bastırıp bakışlarını Hyunjin'e çevirmişti. Yavaşça yüzüne yaklaşıp dudaklarına ilk önce küçük bir öpücük bırakıp ardından bu öpücüğü biraz derinleştirmişti. Başlattığı öpücüğe Hyunjin karşılık verip onu daha çok kendine çekiyordu.

Öpüşmelerine devam ederken Felix bazen boğuk inlemeler bırakıp Hyunjin'e sürtünüyordu.

Hyunjin'in elleride onun belinde geziniyor, bazende Felix'i iyice kavrayıp kendine bastırıyordu. Bir süre daha devam ettikten sonra Felix nefes nefese bir şekilde ayrılıp alınlarını birleştirmişti.

Felix birkaç kez Hyunjin'in üstünde zıplayıp inlemesine sebep olmuştu.

"Ah yapacak mıyız?"

Hyunjin alt dudağını ısırıp Felix'in kafasını yüzünden çekmişti.

Felix ne yapacağını az çok anladığı için ayağa kalkıp Hyunjin'in açık bacaklarının arasına yerleşmişti. Dizleri üstünde duruyor, ellerini Hyunjin'in bacaklarında gezdiriyordu.

Felix Hyunjin'in aşağılarına bakarken Hyunjin gözlerini ondan çekmiyordu. Arkasına yaslanmış bir şekilde nefes nefes onun hareketini beklerken Felix ellerini yukarı çıkartıp Hyunjin'in belirgin penisinde gezdirmişti. Duyduğu birkaç mırıltıyla dudaklarını birbirine bastırmıştı.

Ellerini bu sefer siyah eşofmanın lastiklerine getirip hızlı bir şekilde çözmeye çalışmıştı. Ellerinin titremesi dışında gayet iyi ilerliyordu.

Eşofmanın lastiğini çözüp yavaş yavaş indirmeye başlamıştı. Dizlerine kadar indirdikten sonra tekrar ellerini siyah iç çamaşırından belli olan penis de gezdirip Hyunjin'in kafasını geriye atmasını sağlamıştı.

"Biraz hızlıı."

Dayanamayıp söylediği birkaç şeyden sonra Felix titreyen ellerini hızlandırıp iç çamaşırını çıkarmıştı.

Hep düşündüğü gibi;

Hyunjin en az 20 cm di.

Gerilmişti. Gerilmemesi mümkün değildi zaten. Ellerini titreye titreye uzatıp Hyunjin'in penisini kavramıştı.
Hızlıca kafasını arkaya atıp inleyen Hyunjin'e karşılık dilini biraz yaklaştırıp başına sürmüştü.

"Ahh siktir! Tamamını al!"

Felix ağzına uç kısmını aldığında Hyunjin'den duyduğu inlemeler onu tatmin etmişti. Biraz daha ağzını ileri itip neredeyse yarısını almıştı. Bu bile onun boğazına kadar gelirken emmeye devam ediyordu.

"İleri- ah! Geri hareket ettir!"

Felix yavaş yavaş kafasını ileri geri hareket ettirmeye başlamıştı. Tabii Hyunjin bu yavaşlık la aldığı zevki tamamlayamadığı için ellerini Felix'in sarı saçlarından geçirip hızlıca ileri geri hareket ettirmeye başlamıştı.

Tamamını aldırmaya çalıştığında Felix öğürdüğü için yapmayıp sadece alabildiği kadarını aldırıyordu. Hızlı hızlı ileri geri hareket ettirirken beli geriliyor, derin nefesler alıyordu.

Boşta ki elini Felix'in gömleğine getirip düğmelerini açmaya çalışmıştı. Tabii bu konuda başarılı olduğu pek söylenemezdi. Felix'in saçlarından tutup geriye çekerek penisini çıkartmıştı.

Little Boy ✓ | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin